Hotel De Lange Akker

Hotel De Lange Akker
9,1

3 tips over Hotel De Lange Akker

Fam. Heijt, 12-5-2014
Het plaatselijke Griekse restaurant is zeker een aanrader, maar misschien wel even reserveren van te voren.
L. Helthuis, 23-12-2012
Valkenburg grotten bezocht. Alles in kerstsfeer. Erg druk. Gemeente grot met de zandsculpturen is het bezichtigen waard. De kerstmarkten in de grotten vonden wij niet echt geweldig maar is maar wat je smaak is. Maastricht was erg leuk; vrijthof in kerstsfeer en de rest van de stad ook. Tip neem de trein in Meersen en ga met de trein naar Maastricht. Auto kun je gratis parkeren in Meersen.
Vintevogel Pieter, 31-12-2011

3km van Valkenburg.

Gaia zoo op een 12 tal km.

Diner genomen in Brasserie "Brakke Berg" op 2 min rijden, lekkere brasserie keuken.

We hebben een aantal aanbieders voor De Lange Akker voor je op een rij gezet: