Hotel Brasserie Hotel Brakke Berg

Hotel Brasserie Hotel Brakke Berg
8,1

7 tips over Hotel Brasserie Hotel Brakke Berg

Gino_en_Katrien, 13-4-2016

Liefst van al zou ik iedereen afraden om dit hotel te bezoeken. Mijn ervaring is dat de uitbaters onprofessioneel te werk gaan en nog niet de moeite doen om zich te excuseren voor hun eigen fouten, waardoor wij in laatste instantie nog een alternatief hotel dienden te zoeken

Nochtans hadden we alles gedaan wat gevraagd werd om (meer dan 2 maand op voorhand) te reserveren. Toch bleek onze reservatie niet opgenomen en werden we ZONDER schroom en enige vorm van excuses doorverwezen naar BOOKING.COM

C, 30-11-2014
Neem een kamer aan de voorkant!!!
Hans Jansen, 3-5-2014
Loop je het Pieterpad dan is dit hotel een strategisch goede overnachtingsplek

We hebben een aantal aanbieders voor Brasserie Hotel Brakke Berg voor je op een rij gezet:

Kleine, 5-8-2013
Voor een ieder. Maar zeer zeker voor de Pieterpad gangers
H. Voerman, 6-9-2012
Tip. Voor booking kijk op de site van de brakke berg. Scheelt al snel euro's in vergelijk met bookingsites.
kelly Hoogeland, 29-6-2012
Wij hebben via het hotel twee scooters gehuurd en met een route beschrijving de omgeving gezien.

joepje16, 30-10-2011
Huur een groen-fiets (zo ééntje met electro ondersteuning) en je kan een mooi eind in het heuvellandschap rondtoeren zonder af te hoeven stappen tijdens de beklimmingen.