Hotel Brasserie Hotel Brakke Berg

Kleine hotelsWeer vandaag4°1°
Hotel Brasserie Hotel Brakke Berg
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Brasserie Hotel Brakke Berg voor je op een rij gezet:

Laatste review

matige kamer, ontzettend koud toen we aankwamen en geen verwarming in de badkamer. Maar 1 stoel en geen goed licht om iets te lezen . Wel goed ontbijt en restaurant.

47 reviews over Hotel Brasserie Hotel Brakke Berg in het Nederlands

jammer dat het ijzig koud in de kamer was.

Didi Garssen,
26-2-2018

Debacker Christine,
12-2-2017

Iedereen mag het weten het is in Brakke Berg fantastisch 9/10, alles is er goed, heel aangenaam mooie kamers,zeer goeie bedden proper en net en een mooie streek om te bezoeken ,gratis parking bij verblijf zelf, gratis lekker ontbijt, en dat je daar ook heel lekker kunt eten in hotel zelf is heel goed meegenomen, ook Sint-Gerlach is te voet maar 15 min vandaan ook heel erg de moeite om te bezoeken, het bos is ook direckt gelegen aan brakke berg op 2 min fantastisch groot pluspunt. En het hotel zowel als het eten is er vooral niet duur in Brakke Berg, we gaan absoluut zeker terug, er waren geen minpunten.

Groetjes Debacker Christine

Prima hotel

edgar1976
3-10-2016

Heerlijk sfeervol, klein hotel (8 kamers). Vriendelijk personeel, ruime kamers en een prachtig uitzicht. Ontbijt was kleinschalig maar meer dan voldoende. Absoluut een aanrader!

Niet overnachten we nooit meer!

V. Lunsingh.
2-10-2016

We gingen een weekendje naar Spa voor de formule 1. In eerste instantie zouden we met z'n 2en verblijven, maar de hoteleigenaar gaf aan dat het geen probleem was om een bed extra te plaatsen op de 2 persoonskamer.

Extra kosten 35,- was natuurlijk prima, maar dan verwacht je wel een redelijk bed of in elk geval een redelijk matras en geen tuinkussens! De lattenbodem zorgde ook voor weinig steun. Een hangmat gafnog nog meer steun gegeven!

We kregen ivm een evt vroeg vertrek richting Spa een lunch pakketje mee. Best wel aardig dat ze dat aanbieden, maar gezien de inhoud hadden we beter aan het ontbijt kunnen zitten. Inhoud lunch pakketje (2 sompige broodjes, een mars en een harde peer). Daar wordt je niet vrolijk van 😣.

Eenmaal beneden bleek het ontbijt er wel redelijk uit te zien. Wij dachten nog even een broodje en een kop koffie te kunnen nemen. Komt de eigenaar naar ons toe om te zeggen dat we hiervoor extra moesten 8,50 p.p. betalen.

Daarna ook maar even mijn beklag bedaan over het bed, maar de eigenaar gaf aan dat we ook niet beter konden verwachten voor 35,-

In zou zeggen bied het dan ook niet aan.

In raad aan dit hotel te vermijden al is het alleen al om deze hoteleigenaar met zijn ongastvriendelijkheid niet te hoeven spreken.

Zeer relaxt

Fam Schut
2-10-2016

Super schoon alllemaal en je kunt er heerlijk eten voor weinig,omgeving prachtig.

een aanrader

nadieke
4-8-2016

een net hotelletje goed voor overnachting, goed bed, lekker ontbijt ,en dichtbij de stadjes om te shoppen , alleen de badhandoeken mochten groter en zachter

Prima prijs/kwaliteitverhouding

PCA Pinxteren
26-6-2016

De kamers zijn erg schoon.Hotel ligt bij een prachtig natuurgebied. Vriendelijk personeel. Je kunt voor een nette prijs ook lekker eten in het hotel. Ligt ook dicht bij de mooie stad Maastricht. Op loopafstand van Valkenburg. Kamer was niet groot. Wel een ruime badkamer. Niet echt geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. We hebben er een fijne tijd gehad. Geen spijt van gehad.

Mooie locatie

Toon
15-5-2016

Vlakbij de Geul voor een wandelroute, en vlakbij een knooppunt voor een fietsroute, ligt dit hotel waar wij heel tevreden over waren. Lage prijs voor een prima ontbijt, mooie kamer met badkamer en een uitstekend diner. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel is kleinschalig wat betreft aantal kamers. Onze fietsen mochten we in de garage parkeren.

Prima gastvrij hotel

Janet
1-5-2016

Kleine kamer. maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. De kamer en badkamer zijn zeer schoon en voorzien van openslaande ramen. Nette douchecabine met goede douche.

De bedden zijn prima! Het ontbijt was goed verzorgd, verse broodjes en voldoende keus uit beleg, maar ook yoghurt, verse jus d'orange enz.

Het hotel staat in een prachtige rustige omgeving. Het personeel is vriendelijk en gastvrij.

Voor ons wel voor herhaling vatbaar!

erg prettig

Anja
8-2-2016

Ruime en schone (bad)kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt.

Zelfs met carnaval is het er heerlijk rustig.

Prima uitvalsbasis voor wandelingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brasserie Hotel Brakke Berg in Berg en Terblijt (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brasserie Hotel Brakke Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.