Hotel Brasserie Hotel Brakke Bergsterster

3.9Onvoldoende

Nederland, Limburg, Berg en Terblijt (Valkenburg)

3.9Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Brasserie Hotel Brakke Berg voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

48 reviews over Hotel Brasserie Hotel Brakke Berg

• 2018
    3Silvia28-12-2018

Nooit meer !

Wat een slecht hotel ! Er is echt niets goeds over te melde. Kleine kamers , minimaal ontbijt , bijna geen personeel en geen schoonmaak. Alles is in de avond op slot en de service is ronduit slecht. Onbegrijpelijk dat ze nog op een 7,7 staan op Zoover. Ik kan alleen.maar zeggen , Ga niet naar dit hotel!!!!

Gereisd met partner in december 2018

• 7Didi Garssen26-02-2018

jammer dat het ijzig koud in de kamer was.

matige kamer, ontzettend koud toen we aankwamen en geen verwarming in de badkamer. Maar 1 stoel en geen goed licht om iets te lezen . Wel goed ontbijt en restaurant.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Debacker Christine12-02-2017

Iedereen mag het weten het is in Brakke Berg fantastisch 9/10, alles is er goed, heel aangenaam mooie kamers,zeer goeie bedden proper en net en een mooie streek om te bezoeken ,gratis parking bij verblijf zelf, gratis lekker ontbijt, en dat je daar ook heel lekker kunt eten in hotel zelf is heel goed meegenomen, ook Sint-Gerlach is te voet maar 15 min vandaan ook heel erg de moeite om te bezoeken, het bos is ook direckt gelegen aan brakke berg op 2 min fantastisch groot pluspunt. En het hotel zowel als het eten is er vooral niet duur in Brakke Berg, we gaan absoluut zeker terug, er waren geen minpunten. Groetjes Debacker Christine

Gereisd met partner in februari 2017

• 9edgar197603-10-2016

Prima hotel

Heerlijk sfeervol, klein hotel (8 kamers). Vriendelijk personeel, ruime kamers en een prachtig uitzicht. Ontbijt was kleinschalig maar meer dan voldoende. Absoluut een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 3V. Lunsingh.02-10-2016

Niet overnachten we nooit meer!

We gingen een weekendje naar Spa voor de formule 1. In eerste instantie zouden we met z'n 2en verblijven, maar de hoteleigenaar gaf aan dat het geen probleem was om een bed extra te plaatsen op de 2 persoonskamer.

Extra kosten 35,- was natuurlijk prima, maar dan verwacht je wel een redelijk bed of in elk geval een redelijk matras en geen tuinkussens! De lattenbodem zorgde ook voor weinig steun. Een hangmat gafnog nog meer steun gegeven!

We kregen ivm een evt vroeg vertrek richting Spa een lunch pakketje mee. Best wel aardig dat ze dat aanbieden, maar gezien de inhoud hadden we beter aan het ontbijt kunnen zitten. Inhoud lunch pakketje (2 sompige broodjes, een mars en een harde peer). Daar wordt je niet vrolijk van 😣.

Eenmaal beneden bleek het ontbijt er wel redelijk uit te zien. Wij dachten nog even een broodje en een kop koffie te kunnen nemen. Komt de eigenaar naar ons toe om te zeggen dat we hiervoor extra moesten 8,50 p.p. betalen.

Daarna ook maar even mijn beklag bedaan over het bed, maar de eigenaar gaf aan dat we ook niet beter konden verwachten voor 35,-

In zou zeggen bied het dan ook niet aan.

In raad aan dit hotel te vermijden al is het alleen al om deze hoteleigenaar met zijn ongastvriendelijkheid niet te hoeven spreken.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Fam Schut02-10-2016

Zeer relaxt

Super schoon alllemaal en je kunt er heerlijk eten voor weinig,omgeving prachtig.

Gereisd met partner in september 2016

• 8nadieke04-08-2016

een aanrader

een net hotelletje goed voor overnachting, goed bed, lekker ontbijt ,en dichtbij de stadjes om te shoppen , alleen de badhandoeken mochten groter en zachter

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8PCA Pinxteren26-06-2016

Prima prijs/kwaliteitverhouding

De kamers zijn erg schoon.Hotel ligt bij een prachtig natuurgebied. Vriendelijk personeel. Je kunt voor een nette prijs ook lekker eten in het hotel. Ligt ook dicht bij de mooie stad Maastricht. Op loopafstand van Valkenburg. Kamer was niet groot. Wel een ruime badkamer. Niet echt geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. We hebben er een fijne tijd gehad. Geen spijt van gehad.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Toon15-05-2016

Mooie locatie

Vlakbij de Geul voor een wandelroute, en vlakbij een knooppunt voor een fietsroute, ligt dit hotel waar wij heel tevreden over waren. Lage prijs voor een prima ontbijt, mooie kamer met badkamer en een uitstekend diner. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel is kleinschalig wat betreft aantal kamers. Onze fietsen mochten we in de garage parkeren.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Janet01-05-2016

Prima gastvrij hotel

Kleine kamer. maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. De kamer en badkamer zijn zeer schoon en voorzien van openslaande ramen. Nette douchecabine met goede douche. De bedden zijn prima! Het ontbijt was goed verzorgd, verse broodjes en voldoende keus uit beleg, maar ook yoghurt, verse jus d'orange enz. Het hotel staat in een prachtige rustige omgeving. Het personeel is vriendelijk en gastvrij. Voor ons wel voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in april 2016

7 tips over Hotel Brasserie Hotel Brakke Berg

• Hans Jansen, 03-05-2014

Loop je het Pieterpad dan is dit hotel een strategisch goede overnachtingsplek

• H. Voerman, 06-09-2012

Tip. Voor booking kijk op de site van de brakke berg. Scheelt al snel euro's in vergelijk met bookingsites.

• kelly Hoogeland, 29-06-2012

Wij hebben via het hotel twee scooters gehuurd en met een route beschrijving de omgeving gezien.

0 vragen over Hotel Brasserie Hotel Brakke Berg

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk