Berg en Terblijt (Valkenburg)

We hebben een aantal aanbieders voor Berg en Terblijt (Valkenburg) voor je op een rij gezet:

Hotels.nl

Reviews over Berg en Terblijt (Valkenburg)

Jan Baggel,
    2-11-2018

Wij hebben het weekend arrangement van 28 oktober in Berg en Terblijt genomen Zijn op deze zondag naar Simpelveld gegaan i.v.m het stoomtrein gebeuren , waar wij na afloop een geweldige lunch geserveerd kregen. Als je dan weer in de Potkachelkomt word je weer op een geweldige wijze verzorgd en verwend

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fantasties

M Weijers,
    13-7-2018

Het hotel is perfect en het eten was voor het geld heel goed .De eigenaren van het hotel en ook de medewerkers waren heel zorgzaam . je kan met al je vragen bij hun terecht. Uitstapjes : met de auto was Valkenburg en Maastricht en een dagje Aachen makkelijk te bereiken . Geen auto : de bushalte is voor het hotel . Richting Valkenburg en Maastricht . Ook Aachen en België is te bereiken met een bus . vanaf Maastricht station . Mondo-verde in landgraaf is een aanrader, een combinatie van dierentuin pretpark en wereldtuinen . bij de toegangskaart, eten en drinken inclusief . Ik en mijn partner hebben er van genoten !

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Petra v.d. Dries,
    24-6-2018

Valkenburg in ontzettend gezellig. Het heeft een straatje met bars, terrasjes en prima restaurants. We hebben gegeten bij La Casa, een Spaans restaurant dus. Ontzettend goed en erg vriendelijke bediening. Iedere avond volle bak maar de kwaliteit blijft goed. Leuke bar is Hnery VIII. zeker een bezoek waard op het terras.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

verheug me ieder jaar op de vakantie

Ria,
    17-8-2017

het is er schoon, alles is aanwezig, al je vragen krijgen een goed antwoord, ze zijn hulpwaardig en helpen met reparatie waar mogelijk. De kinderen hoeven ze zich niet te vervelen. Voor de wie lekker uit wil ... Maastricht gezellig winkelen met koffie op een terrasje. En in de omg is er ook voor ieder wat wils ...hou je van wandelen nou dat kan je daar..

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige natuur

Miranda,
    10-5-2015

Als je wil wandelen of wielrennen/moutainbiken moet je hier zijn! Heuvel op heuvel af....De natuur is prachtig en zeer schoon. Een prachtige wandeling start vanaf hotel/restaurant de Brakke Berg (waar je heerlijk kunt eten) naar Valkenburg, langs de heuvel! Op bijna iedere hoek vind je een uitspanning om even iets te drinken. Winkelen in de omgeving kan in Maastricht

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015
Berg en Terblijt (Valkenburg) scoort een 9,1 uit 10, op basis van 110 reviews