Vakantiepark Resort Mooi Bemelen

• Activiteiten2,8
  • Onderkomen7,6

9 tips over Vakantiepark Resort Mooi Bemelen

Ronald Hoving, 9-8-2014
Zeker een aanrader. Trek je niks aan vd negatieve kritiek hier... Prachtige omgeving en erg leuke camping ..Vriendelijke mensen
Sjakie, 7-8-2014
Zeker de moeite waard voor herhaling!
pvs, 10-7-2013

Groeve 't Rooth: heel mooi en interessant; graven en zoeken naar echte fossielen! Neem wel voldoende drinken mee; want het is daar vrijwel windstil en op een warme dag dus erg warm!

Valkenburg; niet lang rijden en er is daar genoeg te doen en te zien!

De omgeving; mooi als je van wandelen door de natuur houdt!

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Mooi Bemelen voor je op een rij gezet:

R.Wood, 24-9-2012
zelf fietsen in deze omgeving : doen !!
Fam.C.Otto, 7-8-2012
Neem je fiets mee geweldige omgeving je bent zo in Valkenburg en Maasstricht
angelique, 4-8-2012
De camping ligt in een prachtige omgeving, op korte afstand van het gezellige Maastricht en Valkenburg. Het Drielandenpunt is ook zeker met jonge kinderen een bezoek waard. Het is altijd leuk om even de grens over te gaan en het mooie Monchau en Spa zijn makkelijk te bereiken. Indrukwekkend is de Amerikaanse begraafplaats in Magraten. Domein Bokrijk bij Genk (Belgie) is zowel met als zonder kinderen leuk om te bezoeken. Kortom in de omgeving was voor ons voldoende te beleven.

Ralph, 23-7-2012
Theres some nice views around and thats about it. Avoid , avoid , avoid
Nath, 2-7-2012
Raad het iedereen af echt een vreselijke camping!!!
Fam Box, 4-3-2012
Ze hebben een nieuwe website met veel foto en videomateriaal