Vakantiepark Resort Mooi Bemelen

Vakantiepark Resort Mooi Bemelen
6,3

• Activiteiten2,8
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Mooi Bemelen voor je op een rij gezet:

14 reviews over Vakantiepark Resort Mooi Bemelen in het Nederlands

mooi goede prijs

Patricia Waller Diemont
16-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Vriendelijke dames bij de receptie .

Mooie nieuwe huisjes

Ik zal er niet snel weer een keer naartoe gaan

Leny Dekkers
8-9-2018
  • Onderkomen9

Het park lag in een vliegroute van Maastricht Airport en er werd behoorlijk laag over het park gevlogen

Het stikte er van de vliegen door de naastgelegen boeren bedrijven.

De huisjes echter waren schoon en met aandacht ingericht.

Kiepkantel ramen vond ik erg mooi!

Wel even gedoe met de deuren in de hal die elkaar raakten als er iemand uit de slaapkamer en badruimte kwam.

Tweede toilet in de badruimte vond ik prettig.

Omgeving erg mooi maar voor ouderen met de fiets een behoorlijke klim de berg op!

Buitenhaardje vond ik leuk bedacht en de zweefparasol op het buitenterras erg mooi!

Door de nieuwheid van het park helaas nog weing privacy op het terras.

Verder heerlijk huis van alle gemakken voorzien!

Het chalet was ronduit vies.

Corry
25-8-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen8

Mooi chalet in een prachtige omgeving. Je moet er wel op uit. Op het park zelf is niets te doen. Plaatsen zijn klein en ongezellig. Naast ons chalet zaten werklui met 2 honden. Deze honden liepen ‘s avonds los over het park en deden hun behoeften in de tuinen. Bij aankomst troffen wij een smerig chalet, dat wij zelf hebben schoongemaakt. De receptie kon niets voor ons betekenen (omdat we zelf hadden schoongemaakt). Helaas geen aanrader!

Fantastisch huisje met een heerlijke airco

Chris
13-8-2018
  • Onderkomen10

Nadat ik geboekt had lazen we de reviews en was onze verwachting niet hoog. Maar we herkennen niets in de negatieve berichten. Misschien wel omdat we bij 35 graden aangenaam verrast werden door de airco in huis. Verder kon het niet schoner en hebben we genoten van onze midweek. De locatie ligt op 10 minuten van Maastricht en Valkenburg. En ja volgend jaar proberen we weer te boeken

Heerlijke week gehad .in prachtige omgeving.

H.Hoekjen
12-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Park in opbouw .Maar daar geen last van gehad.Mooie luxe huisjes.

Een heerlijke vakantie gehad!

Natasja
5-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

De bungalow waar we verbleven was echt super! Alles netjes en schoon. We waren ook heel blij met de airco. Op het park was het heerlijk rustig! Jammer was dat het zwembad nog niet klaar is maar dat wisten we. Zodra dit klaar is, is het park van alle gemakken voorzien! Verder ligt het park in een mooie omgeving. Er is van alles te doen en te zien! Dus je hoeft je zeker niet te vervelen.

• Onderkomen1

De verwachting van mij en 2 kinderen was hoog gespannen maar na 3 uur rijden werden we teleurgesteld: Zo'n 200 meter voorbij de luxe entree was het 'campingterrein' gesitueerd. Wat wij aantroffen was een niet onderhouden, ruw terrein met hoog gras en enkele stroompunten. Op het terrein stond een sloop-auto, aanhangers, een hoop puin en een sanitair-gebouw met daaraan een bebouwing voor 'bewoners' mét blaffende hond.

We werden gewezen op een zogenoemde mini-kermis, waarvan wij alleen de kermis exploitanten als camping-gasten hebben gezien.

Meest teleurstellend was de afwezigheid van het zwembad: doorslaggevende reden om voor de camping te kiezen.

Op het resort wordt veel verbouwd met groot materieel.

Op de website van het resort staan werkzaamheden vermeld, maar het beeld(materiaal) sluit totaal niet aan bij de werkelijkheid. Zo ook voor het campingdeel.

Mooi met super huisjes

Anita
30-6-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen10

Mooi resort in aanleg. De huisjes waren buitengewoon super.

Nooit meer

Albert
30-4-2018
  • Activiteiten1

Lang weekend verbleven op camping van Resort mooibemelen. Deze camping kan ik niemand aanbevelen, dit verdien nog niet eens de naam camping. Gras niet gesneden , koudwatervrees aan de wastafels, werklui die de camping bevolkten lieten de rotzooi die ze van het resort afhaalden op de camping rond het toilethok achter. De mensen van resort weten niet wat een camping is, ze moeten maar eens gaan kijken bij de buren.

• Onderkomen10

Mooi park . Goede Service . Aardige mensen op de receptie.

en

buiten is de service ook heel goed te noemen.

Wij zijn er geweest tijdens de kerst vakantie en kunnen zeggen nadat wij andere parken ook bewoond hebben en andere jaren daar verbleven . wij dit het fijnste ondervonden hebben op resort mooi Bemelen snelle reactie op storing en erg goede Service vanuit de receptie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort Mooi Bemelen in Bemelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort Mooi Bemelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.