Vakantiepark Resort Mooi Bemelen

Vakantiepark Resort Mooi Bemelen
5,8

• Activiteiten2,7
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Mooi Bemelen voor je op een rij gezet:

7 reviews over Vakantiepark Resort Mooi Bemelen in het Nederlands

Anita
30-6-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen10

Mooi resort in aanleg. De huisjes waren buitengewoon super.

Nooit meer

Albert
30-4-2018
  • Activiteiten1

Lang weekend verbleven op camping van Resort mooibemelen. Deze camping kan ik niemand aanbevelen, dit verdien nog niet eens de naam camping. Gras niet gesneden , koudwatervrees aan de wastafels, werklui die de camping bevolkten lieten de rotzooi die ze van het resort afhaalden op de camping rond het toilethok achter. De mensen van resort weten niet wat een camping is, ze moeten maar eens gaan kijken bij de buren.
  • Onderkomen10

Mooi park . Goede Service . Aardige mensen op de receptie.

en

buiten is de service ook heel goed te noemen.

Wij zijn er geweest tijdens de kerst vakantie en kunnen zeggen nadat wij andere parken ook bewoond hebben en andere jaren daar verbleven . wij dit het fijnste ondervonden hebben op resort mooi Bemelen snelle reactie op storing en erg goede Service vanuit de receptie

Mooie huisjes, toekomstig veelbelovend, aanrader

M. Sanders
20-12-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen9

Het park is net pas in opbouw. Er staan alleen huisjes, welke er naar onze mening nieuw, netjes en er erg leuk uitzien met een knipoog naar de mergelgrotten.

Voor degenen die hier klagen over veel zand en eventuele graafmachines etc... die hadden dan eerst even goed de site moeten lezen. Dan hadden ze geweten wat hun wellicht te wachten stond. Daarbij, het valt reuze mee.

De beelden van hoe het park gaat worden zien er veelbelovend uit en we zullen er dan ook zeker weer eens terug gaan om te kijken wat de vorderingen zijn.

Het plaatsje Bemelen ziet er op vele plekken sprookjesachtig en pitoresk uit. Je bent in een mum van tijd in het mooie Valkenburg en in idemdito in het mooie Maastricht.

Puur om de omgeving en naastliggende dorpen/steden te bekijken en een verblijfplaats te hebben is voor nu Resort Mooi Bemelen een aanrader. De receptie staat open voor positieve kritiek en gaat daarin klantgericht te werk ;-).

Mooie omgeving

Loes
4-11-2017
  • Onderkomen3

Pluspunten: mooie omgeving, goede bedden, super televisie erg scherp beeld, Wifi per huisje geregeld, je kunt zoveel apparaten aansluiten als je wilt.

Minpunten: schoonmaak, vetvlekken op de vloer, koelkast niet schoon, vieze koffiekan, over het algemeen overal stof, doucheafvoer loopt onvoldoende weg, wc rolhouder op een zeer onlogische plek, laag toilet niet handig als je wat ouder bent, keukenspullen misten die wel op de inventaris lijst stonden, direct gemeld bij de receptie, maar het is niet aangevuld.

Grootste slaapkamer erg klein, weinig ruimte langs de bedden.

Overigens waren in ons huisje (nr 22) wel 2 stopcontacten in de keuken aanwezig.

Mooie omgeving, maar voor ons eenmalig

De Vries
5-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Wij gaan regelmatig een paar dagen erop uit met de hond. Zoeken dan een locatie waar we lekker kunnen sporten en wandelen. Zo kwamen we hier uit. We zijn geen zeikerds, maar verwachten wel iets van een huisje als je voor een paar dagen meer dan 300,- euro moet betalen.

De omgeving is prachtig. Alleen wat ons verbaasde is dat het park nog niet af is. Overal graafmachines, modder en het oogt niet gezellig daardoor. De huisjes zien er aan de buitenkant leuk uit. Ook de openhaard buiten is gezellig. En binnen ziet het er prima uit, maar je merkt wel dat het simpel en snel is afgewerkt. Kraan zit los, de douchekop is drama, het water loopt de douchevloer op. In de keuken zit 1 stopcontact. Dus je blijft wisselen als je de waterkoker aanzet en koffie wilt zetten en melk wilt opschuimen. Als het zonnetje doorkomt loopt de temperatuur op naar 28 graden in huis. Zonde want met wat meer investering zou het beter zijn.

Mooi nieuw huisje op park in aanleg.

M. Dekker
29-9-2017

We hadden een 4 pers huisje. Op de vloer na was het redelijk schoon. Voor een nieuw huisje vertoonde het de nodige gebreken en ondoordachten zaken, zoals in de keuken maar een stopcontact. Andere stopcontacten op onlogische plaatsen. De 2 pers slaapkamer is erg smal. Bedden zijn goed. In de badkamer zit de closetrol op een onmogelijke plaats en de spiegel te hoog voor de iets kleinere mens. De koelkastdeur loopt aan tegen de deur van de kast ernaast. Dat gemeld, maar er kwam niemand om het te veranderen. Wel een oven geen ovenschaal.

Mooie grote tv. Leuke inrichting, maar een opstapje zou wel prettig zijn want iemand die klein is zoals ik ,1m55, kan bijna nergens bij in de keuken. Het slimste is de temperatuur als het warm is. Een huisje zonder airco is in de zomer geen optie, want heel de dag staat de zon erop en wordt het binnen bloedheet. Zelfs nog eind september.

In de toekomst zal het best een mooi park worden, maar aan het huisje zoals wij hadden valt nog wel wat te verbeteren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort Mooi Bemelen in Bemelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort Mooi Bemelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Resort Mooi Bemelen scoort een 5.8 uit 10 op basis van 7 reviews.