Camping Minicamping 't Gasthoes

Camping Minicamping 't Gasthoes

10Fenomenaal

Nederland, Limburg, Bemelen

Op vakantie geweest naar Minicamping 't Gasthoes?

10Fenomenaal

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Gasthoes is een kleinschalige camping met gastvrije eigenaren. Hier vind je schoon sanitair met zeep, maar ook vrij te gebruiken shampoo en douchegel. Ook zijn er leuke extraatjes zoals een schaal fruit en een schaal dropjes. Een perfecte bestemming voor de actieve vakantieganger. Op de fiets ben je zo in Maastricht of Valkenburg.

20 reviews over Camping Minicamping 't Gasthoes

• 10Nellie Hendrix01-05-2017

Geweldige,schone camping,de eigenaars erg gastvrij

Allemaal de kleine details vonden wij zo leuk, verse bloemetjes in vaasjes, een pot met dropjes ,een schaal met vers fruit ,en dat voor de gasten !! Is je electro kabel te kort geen probleem , krijg je dat van daar ,dat allemaal zo super gastvrij . Wij kunnen geen min punten bedenken.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10Ineke Wichers10-04-2017

Heerlijk

Een rustige kleinschalige camping maar zo netjes, zo schoon en wat belangrijker is bijzonder aardige eigenaars . Limburg is zo"n prachtige provincie en dat geeft deze camping gewoon weer.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Marcel en Jini25-09-2016

fantastische camping, schoon en fris gratis appels

Camping is heerlijk rustig en ziet er mooi verzorgd uit met koeien en paarden, geluiden van de vogels Heel blij met schone toiletten en warmwater douches en gratis toiletpapier. Ook staan er shampoo en douchegel die je gewoon mag gebruiken koelkast en stroom in de keuken kun je ook gratis gebruik van maken... Heel verzorgd en vriendelijke mensen! We komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2016

• 10menninga12420-08-2016

fantasische plek

cp gasthoes is gewoon een heel mooie camping met nieuw sanitair en erg ruime douches
    wat goed schoongehouden wordt je staat op een veldje met elkaar en de sfeer is erg gemoedelijk je kan heerlijk op de fiets naar maastricht of valkenburg de camping licht er mooi tussenin de eigenaren zijn erg klantvriendelijk en staan je steeds goed te woord de prijs kwaliteit verhouding is ronduit erg goedkoop gezien hetgeen je krijgt kinderen zijn wel welkom maar het merendeel van de bezoekers is 50+

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Désirée07-08-2016

Heerlijk

Prachtig gelegen landelijke kleine camping waar je trouwe viervoeter welkom is. Schoon sanitair. Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Anja01-09-2015

Supermooi!

Gastvrij ontvangst, heel hartelijk. Mooie, kleine camping, ruime plaatsen, superschoon sanitair.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9temmink j27-05-2015

erg rustig erg vriendelijke fam harde werkers

sanitair super schoon lekker flesje peren sap voor iedereen .

Gereisd in mei 2015

• 9floris31-07-2014

We komen graag weer

Vriendelijk, mooi gelegen, gratis eitjes en fruit uit eigen produktie voor de gasten en keurig schoon. Wat wil een mens nog meer ?

Gereisd met partner in juli 2014

• 9c.van de kant27-06-2014

kleine maar erg leuke camping

De camping is klein maar ligt echt heel mooi. Wij hebben 2 kleine hondjes en vanaf de camping loop je zo de weilanden in. De gastvrouw is erg aardig. De plekken zijn groot en het sanitair is perfect schoon. Alleen jammer dat er bij de staanplaatsen geen waterpunt is waardoor je naar het sanitairgebouw moet lopen om water te halen. De omgeving is fantastisch. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9g_vander_kolk25-09-2013

Kijk uit, je blijft plakken.

Een paar jaar geleden hier op de terugreis van onze vakantie in Z-europa een keer overnacht. Door de goede indruk van toen werd het nu onze eerste stop en we zouden hooguit 2 nachten blijven, dat werden er 5. Ongeveer 20 zeer ruime plaatsen en de meeste gasten stonden er langer dan 1 of twee nachten. De eigenares noemt zichzelf een 'eenvoudige meid' maar ze verdient alle respect want naast haar gewone baan en de boerderij runt ze hier wel een prima camping, zeker door het sanitair dat door een ringetje gehaald kan worden. Geen zwembad of broodservice maar het is voor de goede buur, camping Mooi Bemelen, geen probleem als de gasten van 't Gasthoes' hier gebruik van maken. Daar wordt alleen maar opgemerkt: "O, u bent van de boerderijcamping? Nou, ook hier welkom." Zo goed als precies tussen Maastricht en Valkenburg, beiden prima met de fiets te bereiken (half uurtje), anders met de motor of de auto (10 minuten). Mooie omgeving en centraal. Ga eens kijken zou ik zeggen.

Gereisd met partner in augustus 2013

1 tip over Camping Minicamping 't Gasthoes

• g_vander_kolk, 25-09-2013 Rapporteren

Zorg dat je wel wat voorraad hebt want winkels zijn, behalve 't winkeltje van 'Mooi Bemelen' enige kilometers verderop.

6 vragen over Camping Minicamping 't Gasthoes

• L. Boske, 24-08-2019 Rapporteren

prijs voor verblijf met kleine hond

Graag zou ik van U willen weten wat Uw prijzen zijn voor het verblijf bij U Wij hebben Uw camping uitgezocht om volgende week bij U te komen logeren en zouden indien mogelijk een schaduwplek willen reserveren Vriendelijke groeten Fam. Boske

• D.van der Lit, 20-07-2019 Rapporteren

Prijslijst

Wat gaan wij betalen voor twee weken in augustus/september, caravan, 2 personen. Waarom staat dit niet op de site? Wij hebben Acsi en ANWB. Graag uw reactie, Met vriendelijke groet, D.van der Lit

• fam v d Hardenberg, 04-04-2019 Rapporteren

camperen

hallo wat zijn de kosten voor een week in juni caravan en 2 personen [senioren] gr Gerrit

Camping Minicamping 't Gasthoes info

• SchaduwplaatsenAanwezig