Géén boekingskosten

9.6FenomenaalScore uit 28 reviews

9.6FenomenaalScore uit 28 reviews
  • 9.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Gasthoes is een kleinschalige camping met gastvrije eigenaren. Hier vind je schoon sanitair met zeep, maar ook vrij te gebruiken shampoo en douchegel. Ook zijn er leuke extraatjes zoals een schaal fruit en een schaal dropjes. Een perfecte bestemming voor de actieve vakantieganger. Op de fiets ben je zo in Maastricht of Valkenburg.

27 Reviews over Minicamping 't Gasthoes

• 10Jolanda06-05-2022

Wat een fijne camping!

Met liefde runnen de eigenaren deze camping! Wij hadden met onze camper een fijne plek maar volgende keer hopen wij aan de zonkant te kunnen staan of op 1 van de 5 camperplaatsen! Het sanitair is keurig netjes, voldoende douches aanwezig! Wij hadden graag nog een paar nachtjes bijgeboekt maar de camping was helaas vol. Wij hebben vlees van eigen koeien gekocht, heerlijk! Toen bleek dat onze was nog in de centrifuge zat nat vertrek konden wij het een paar dagen later, omdat wij toch nog in de buurt waren, droog en wel op komen halen! Alles op deze camping is gewoon goed geregeld! Ik geef dan ook graag een 10!

• 10M de Geele10-08-2021

Geweldig!

Supermooie plek, bovenop Bemelerberg, precies 5 km vanaf Maastricht en Valkenburg.Heerlijk fris en up to date sanitair, niet muntjes gedoe, gewoon zo het hoort.Zeer vriendelijke eigenaars, erg behulpzaam.

• 9Lia05-07-2021

Heerlijk verblijf.

Schoon sanitair, vriendelijke eigenaars, persoonlijke aandacht, heerlijk rundvlees. Een camping om terug te komen.

• 10Ate van Loon16-06-2021

Hele mooie en gastvrije camping, zeer behulpzaam en vriendelijk

• 9snoeko04-05-2021

Fijne kleine camping op prachtige locatie

Zeer mooie kleinschalige camping met grote plekken en zeer gastvrije eigenaren. Maastricht en Valkenburg zijn gemakkelijk met de fiets te bereiken, maar houdt daarbij wel rekening met hoogteverschillen. Vanaf de camping zijn er wandelroutes rond de Bemelerberg.Het sanitair gebouw is voorzien van een centrifuge en wordt zeer goed schoongehouden. De hand van de gastvrouw is goed zichtbaar in allerlei leuke details. Ook een ideaal uitgangspunt voor racefietsers.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Cees en Marianne02-04-2021

erg mooie en fijne kleine boerderij-camping

Fijne camping, rustig en mooi gelegen op Bemelerberg in een groene omgeving. Zeer vriendelijke gastvrije ontvangst.Op korte afstand van Maastricht en Valkenburg. Goede fiets- en wandelmogelijkheden in directe omgeving. Ruime plaatsen op groot grasveld en speciale camperplekken. Prima en zeer schoon sanitair.De familie doet alles om het naar je zin te maken.

• 8John gijsbrects18-09-2020

super gezellig schoon , vriendelijke mensen

we hebben het goed na ons zin gehad, gaan zeker weer terug

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Ietz28-09-2019

Een heerlijke camping

Wat een heerlijke camping. Ruime plekken. Groot middenveld, achter de camping wandelgebied. Net sanitair, ruime douches, mooie afwaskeuken, waar je niet met meer dan 2 personen aan de afwas kan zijn, maar dat lost zich van zelf op. Je kan in andere ruimte een handwas doen. Centrifuge aanwezig. Verder is er de gezellige eigenaresse/ boerin Lucie die elke morgen vanaf 10 uur de schoonmaak doet en dan aanspreekbaar is voor van alles en nog wat. De ligging vd camping ligt tussen Maastricht en Valkenburg. Als je vanaf Maastricht komt moet je eigenlijk wel de Bemeler berg op en dat vergt fietskracht. Helaas is er wel wat vliegverkeer wat over de camping gaat, maar daar wen je aan. Bakker niet dichtbij, maar in Cadier. Kosten van de camping zijn wat hoger dan dat de Vekabo site beschrijft, maar nog steeds onder de 20 euro. Al met al supercamping, die je zeker op tijd moet reserveren want het is een gewilde plek. Tot volgend jaar.

• 10Fm. Kooistra.11-08-2019

Suuuuupppeeeeer!

Een fantastische camping met een fantastische gastvrouw en gastheer en hun kinderen.(TOP). Twee weken gekampeerd en toen het echt heet werd lagen er waterijsjes in de vriezer voor de gasten en kwam de gastvrouw bij iedereen langs om te horen of het een beetje uitte houden was. Fantastisch!!

• 10Marion Boshuis26-07-2019

Bijzonder prettige camping.

Een hele fijne, super schone rustige camping. Mooi toiletgebouw, prettige plek voor de afwas en er een centrifuge aanwezig. Een pot dropjes staat uitnodigend in de recreatie ruimte en in het weekend staat daar fruit voor een ieder. Tijdens de hittegolf werden er waterijsjes uitgedeeld. Aardige, lieve eigenaren altijd aanwezig voor een vraag of een praatje. De koeien staan in de wei, net achter je campeerplek. Wij zijn blij dat we deze camping hebben gevonden en komen hier zeker de volgende keer weer.

Camping Minicamping 't Gasthoes info

Camping-informatie