Vakantiepark Green Resort Mooi Bemelen

Nederland, Limburg, Bemelen

6.8Voldoende

• 4.6Activiteiten
  • 7.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Green Resort Mooi Bemelen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

32 reviews over Vakantiepark Green Resort Mooi Bemelen

• 2019
    8Michel12-12-2019

Fantastische locatie , dicht in de omgeving van Maastricht en Valkenburg plus accommodatie was geweldig en schoon zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Chantal12-12-2019

Geweldig

Fantastische vakantie gehad Prachtige omgeving geweldig We gaan zeker nog terug

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Johannes11-12-2019

Heel fijn!

Uitstekend verblijf ! Laat niets te wensen over.

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8TON11-12-2019

Super verblijf.

Een weekje verblijven op Resort Mooi Bemelen voor mijn werk , super mooie luxe vakantie woningen voorzien van alle luxe , zoals goede internet dit was belangrijk voor mijn werk de vakantie woningen zijn voorzien van Smart tv’s.

Mooi rustig gelegen Resort op een goede locatie.

Nog niet alle voorzieningen zoals het zwembad zijn klaar omdat het resort nog gedeeltelijk in ontwikkeling is.

Tevens hele vriendelijke receptie medewerkers. 👍

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen

Zakelijk gereisd in november 2019

• 8Michel11-12-2019

Zeer aangenaam!

Zeer aangenaam verblijf!

Prachtige natuur, een lust voor de liefhebber!

Service was uitstekend niets was teveel, en altijd met een glimlach!

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Johanna11-12-2019

Ontzettend genoten met mijn gezin van een heerlijke vakantie op green resorts mooi bemelen. Prachtige ligging, goede service, en een heel mooi huisje. Wij komen hier zeker terug voor onze volgende vakantie.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Tayebi11-12-2019

Heel mooi en luxe huisje Alles was keurig netjes en schoon Super vriendelijk personeel Bij de receptie zit een klein hoekje met de dagelijkse dingen wie je gebruik zoals koffie koffiemelk suiker enz Lekker dicht in de buurt van Maastricht en Valkenburg lekker genoten van de kerstmarkten Wij hebben het zeer goed naar ons zin gehad bij green resort mooi Bemelen Je ziet ons snel weer terug Groetjes tayebi

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 8van Wijk11-12-2019

Wordt een mooi vakantiepark

Lekker een weekje weg in een nieuw vakantiehuisje en mooie omgeving. Met vriendelijk personeel .

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Hans B21-08-2019

Mooi huis, mooi park, slechte service/schoonmaak

De huisjes zijn praktisch en mooi. De ligging van het park is centraal in Limburg. Maar klantvriendelijkheid en netheid laat te wensen over. Voorlichting via partnersite klopte niet. Moest Green Resort aanleveren. Later aangepast maar niks sorry. Wij hadden maar beter moeten lezen. Daar stond de partnersite iets heel anders over. Schoonmaak is slecht. Huisjes zijn nog nieuw, maar schimmel zit al in douchedeur en op de bodem van de douche. Op een wisseldag waren wij toevallig niet weg. Overal lagen lakens buiten in de regen(gebruikte, maar ook de nieuwe in plastic. Bij 2 huisjes gezien dat de schoonmakers eerdt moesten komen omdat het nog niet schoon was. Gasten moesten zelf nieuwe beddengoed in nat plastic mee naar binnen nemen. Al met al, mooi park, mooie huisjes maar service en hygiene ontbreekt en faciliteiten zijn niet klaar. Oogt als een park met goede plannen maar met geldgebrek door ontbrekende investeerdes. Hoop dat het goed ga

• 2Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Kaar15-08-2019

Mooie huisje en omgeving, service kan beter

Huisje is mooi en omgeving prachtig. De service op het park kan echter stukken beter. Bij aankomst bleken wij geen stroom te hebben. Gebeld met de receptie en er zou gelijk iemand komen. Echter kwam er niemand.. half uur later weer gebeld. Ze zouden weer iemand sturen. Toen kwam er een manusje van alles die geen verstand van elektra had. Dus nog steeds geen stroom. Vervolgens kwam er eindelijk iemand die ons wel van stroom kon voorzien. Volgende dag knalt de stroom er weer uit. Blijkt dat ze bij ons huisje stroom aftappen voor werkzaamheden. Doordat ze het verlengsnoer open in de regen laten liggen gaat dit mis en knalde onze stroom eruit. Dus weer gebeld en er kwam weer iemand. Uitgelegd dat het ons niet handig leek dat ze die stroom aftapte bij ons als vervolgens het verlengsnoer in de regen ligt. Die man sprak echter geen Nederlands en begreep ons niet. We voelden ons dus niet goed geholpen en die klusjesman nam ons niet serieus!

• 4Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

9 tips over Vakantiepark Green Resort Mooi Bemelen

• Fam Box, 04-03-2012

Ze hebben een nieuwe website met veel foto en videomateriaal

• Ralph, 23-07-2012

Theres some nice views around and thats about it. Avoid , avoid , avoid

• pvs, 10-07-2013

Groeve 't Rooth: heel mooi en interessant; graven en zoeken naar echte fossielen! Neem wel voldoende drinken mee; want het is daar vrijwel windstil en op een warme dag dus erg warm! Valkenburg; niet lang rijden en er is daar genoeg te doen en te zien! De omgeving; mooi als je van wandelen door de natuur houdt!

0 vragen over Vakantiepark Green Resort Mooi Bemelen

Vakantiepark Green Resort Mooi Bemelen info