NederlandLimburgBemelenBed & Breakfasts BemelenBed & Breakfast Buitenplaats Bemelen

Bed & Breakfast Buitenplaats Bemelen

NederlandLimburgBemelen

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Buitenplaats Bemelen voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

3 Reviews over Buitenplaats Bemelen

• 10Mark06-08-2019

GEWELDIG !!! dikke 10+

Net terug van een heerlijk verblijf in B&B Buitenplaats Bemelen. Prachtig en sfeervol royaal landhuis omgeven door een fraaie (park)tuin. De locatie is magnifiek en omgeven door schitterende natuur. Heerlijk rustig en toch nabij Maastricht en Valkenburg. Gastvrouw Louise en Gastheer Pieter beheren hun buitenplaats met veel liefde en zijn gastvrij. De auto stond evenals onze fietsen op afgesloten eigen terrein. Opladen van de E-bike geen enkel probleem. In de zeer royale tuin diverse zitjes (zon/schaduw). Als klap op de vuurpijl het werkelijke fantastische en smaakvolle ontbijt. Elke dag een variatie, zowel in samenstelling ontbijt en locatie ontbijtkamer. Louise kan erg goed koken en bakken en dat proef je! wat een passie ! Kortom: GEWELDIG !!!

• 8hoven01-07-2017

geweldig mooie hoeve om tot rust te komen

het appartement waar wij samen verbleven is heel groot. het is schoon en het bed slaapt prima. ontbijt is prima verzorgd. echt een aanrader.

• 10Suzan08-05-2016

Heel fijn verblijf gehad bij de Buitenplaats.

Gastvrije gastvrouw , heerlijk ontbijt, goede bedden in een fijne kamer. Omgeving prachtig om te wandelen en fietsen en Maastricht is dichtbij. Alles was prima!

Bed & Breakfast Buitenplaats Bemelen info

Veilig betalen met