Hotel Bergrust

Hotel Bergrust
8,8

15 reviews over Hotel Bergrust in het Nederlands

Fijn verblijf met wat minpuntjes

Nellie Bor
20-10-2016

+ de kamer was heel schoon

+ de hoteleigenaren zijn heel gastvrij

+ ontbijtbuffet was uitgebreid, met keuze voor een gekookt of gebakken ei

+ ligging van het hotel is super, mooi uitzicht en op 15min rijden afstand van Valkenburg en Maastricht

+ heerlijke lunch bij de brasserie

- het hotel is erg gehorig, je hoort elke deur dicht gaan en als er in de kamer ernaast gebruik gemaakt wordt van de douche lijkt het net of het heel hard regent

- badkamer is erg klein, voor mensen met een maatje meer geen aanrader

super!!!

Jansen
24-7-2016

Een rustig hotel, eigenaars en het personeel heel aardig en vriendelijk. Kamer super schoon, elke dag schone handendoeken. Ontbijt perfect ,we hebben ook avond gegeten gewoon perfect!!

Geweldig; voor herhaling vatbaar

Lidy
20-7-2016

Gemoedelijk hotel; zeer behulpzame en gastvrije eigenaren en personeel. Ontbijt zeer goed; kamer klein, maar schoon en van alles voorzien. Mogelijkheid tot koffie en thee drinken op de kamer. Terras is geweldig en heeft een mooi uitzicht over Maastricht. Centrale ligging.

We hebben een aantal aanbieders voor Bergrust voor je op een rij gezet:

Erg fijn hotel op een geweldige locatie

Melvin
23-8-2014

We zijn voor 3 nachten in dit hotel gebleven, het was er lekker rustig en zijn niets te kort gekomen. Eerst gekeken naar een hotel in Maastricht, maar het parkeren is er duur en we wilden ook 's-avonds wel wat rust hebben.

+ Schoon, fijne bedden, goede voorzieningen. HDTV met HD van Ziggo aanwezig , waterkoker met theezakjes en oploskoffie op de kamer.

+ Minibar op de gang met snackautomaat

+ Eten in het hotel is erg goed en schappelijk geprijsd

+ Vriendelijke eigenaren

+ Kleine,maar nette moderne badkamer

+ Huiselijke sfeer

+ Groot terras

+ Perfecte ligging tussen Maastricht en Valkenburg, beiden met de bus bereikbaar die ieder uur voor de deur stopt.

+ Goede parkeerplaats voor de auto / brommer of fiets.

+ Heerlijk ontbijtbuffet

- We moesten na 3 nachten naar huis.......jammer. Kom beslist een keer terug.

Volgend jaar weer!!!

Daan van Cuijk
22-5-2013

Een geweldig hotel, gastvrouw en gastheer zeer aardig en behulpzaam. Gezellige sfeer, zeer goede keuken, nette/ schone kamers en ik kan zo nog wel even doorgaan..... Wij zijn er nu 3 achtereenvolgende jaren geweest en het is ieder jaar weer heerlijk om daar te zijn en te genieten van de prachtige omgeving.

Dik in orde!

Familie Philips-Corthals
14-3-2013

Hotel Bergrust in Bemelen is ideaal om een weekendje tot rust te komen en te ontspannen. In de nabije omgeving is er voor ieder wat wils: van shoppen in Valkenburg, een pittige rit met de koersfiets tot relaxen in Thermae 2000 in Valkenburg... De kamers zijn sober maar toch voorzien van alle comfort. Het ontbijt is top met vers gebakken brood, fruit en een eitje naar keuze.

Gemoedelijk met prachtig uitzicht

JP
22-7-2012

Een gemoedelijk hotel. Netjes met vriendelijke eigenaars. De ligging is mooi. In omgeving wandelroutes. Ideaal vor fietsers, wandelaarsa. Maastricht, Valkenburg en Aken op korte afstand.

Prima voor enkele nachten.

Prima en gastvrij

pulsief
5-7-2012

Hotel Bergrust ligt vlakbij Maastricht, dus ideale plek. Lekker rustig met mooi uitzicht. Gastvrije eigenaren, gemoedelijke sfeer. Kamers zijn netjes, schoon. Niet al te groot en badkamer is smal. Ontbijt voortreffelijk. Zeker voor de wandelaars/fietsers en mooie omgeving.

thuis komen

jozef en christien
6-6-2012

al 9 jaar komen wij in hotel bergrust,elk jaar is het een feest. Yvonne en Loek en hun personeel zijn toppers.

Mooi uitzicht

S
4-4-2012

Afgelopen weekend hebben we een nachtje in dit hotel geslapen.

Onze kamer (aan de voorkant met groot balkon) had een prachtig uitzicht ober het heuvelland.

De kamer was niet erg groot, maar zeker niet te klein. Koffie, thee, ligbad, alles erop en eraan.

Ontbijt was prima en royaal.

We hebben een aantal aanbieders voor Bergrust voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergrust in Bemelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergrust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bergrust scoort een 8.84 uit 10 op basis van 15 reviews.