Tijdelijk €25 aanbetaling

Motel De Krekelberg

7.4GoedScore uit 5 reviews

7.4GoedScore uit 5 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Motel De Krekelberg

• 9john 30-05-2010

goed motel

het is er goed te verblijven het is er lekker rustig

• 8Vera Hollander22-02-2010

Heel gezellig

Wij hebben hier heel gezellig overnacht. De sfeer is goed, lieve mensen. Iets te duur voor de kwaliteit

• 5jan en corry westheim-limpens kerkrade13-09-2009

nooit en te nimmer meer

bruidssuite gereserveerd voor twee dagen met ons kleine hondje, bij aankomst kreeg ik gelijk te horen dat er voor de hond 7,50 per nacht betaald moest worden maar toen ik moest betalen stond er botweg op de rekening 2x10 euro gedeclareerd voor de hond bij binnenkomst in de bruidssuite dachten wij dat wij in een gemeubileerde cel zaten er is zeer weinig daglicht in de suite zeer ouderwets ingericht totaal geen mooie inrichting voor een bruidsnacht geen badmat op de douche zeer koud op de kamer geen verwarming die het doet moest zelf nog melkpoeder en suiker gaan halen ontbijt was niet om naar huis te schrijven zeer karig en voor de prijs van 194 euro voor twee dagen mag je zeker wat meer verwachten maar het ergste kwam nog voor ons toen de eerste dag mijn vrouw ziek werd en ik onverhoedst naar huis moest

• 8Evert Jansen20-08-2007

Gezellig motel met een goede prijs/kwaliteits- verhouding. Ruime, schone kamers met parkeer-gelegenheid voor de kamer. Ontbijt is goed verzorgd al is iets meer variatie in het brood (dus niet alleen sneetjes) welkom. Al met al een goede keuze voor Venlo e.o.

• 7dennis22-07-2007

Goed genoeg voor dit geld. gezellig savonds en goed eten. Wim achter de bar is een heel gezellige vent.

Hotel Motel De Krekelberg info

• Adresgegevens