Chalet Lekker naar Limburg

Meer chaletinfo

17 reviews over Chalet Lekker naar Limburg

• 9Nova21-08-2019

érg naar ons zin gehad!

Zowel het vakantie park als het huisje is ons goed bevallen. Het was druk maar alsnog lekker gezellig zodat je niet het gevoel hebt dat je opgepropt zit. Heel veel nieuwe accommodaties gezien dus het lijkt erop alsof het park aan het groeien is. Het huisje was fijn ingericht en qua ligging ideaal vonden wij. Je bent vlakbij het zwembad en de receptie en we hadden mooi uitzicht op de bomen. We hebben heerlijk gewandeld, konden lekker ontspannen en goed gegeten in de pizzeria.

• 2018
    8Tamara05-08-2018

Zonnige zomerweek in een heerlijk huisje

Gezellig ingericht huisje met een fijne tuin en vrij uitzicht. Parkeren was aan het begin even lastig hoe wij er het beste in konden parkeren maar met een beetje oefening lukte het elke dag steeds beter! Aan het huisje was niks op aan te merken. Zelfs bij aankomst lagen er prachtige rozenbladeren op onze bedden. Een beter welkomst gevoel konden wij niet krijgen. Veel te doen in de omgeving en uiteraard speelde het zomerse weer een grote rol.

Wij hebben enorm genoten!

• 2017
    8Rosanne08-10-2017

Super!

Wij hebben een heerlijke week gehad! Er is van alles ruimvoldoende aanwzig.

• 9Ellen29-09-2017

Voor kinderen veel te doen in de omgeving

Wij zijn de eerste van onze vakantie begonnen met 1 week op droomparken met ons zoontje. Het park is kleinschalig, intiem en rustig. Voor kinderen niet héél veel activiteit op het park maar wij als ouders hebben echt de rust gevonden om te ontspannen!

In de omgeving is genoeg variatie voor kinderen. Wij zijn naar Toverland, Irrland en Billybird geweest.

Dus een leuke vakantie waarbij ons zoontje elke dag plezier had en wij opgeladen naar huis zijn gegaan.

• 9Bianca en Frank08-09-2017

Geweldig genoten we zullen zo weer gaan

Het was een heel warm welkom bij binnenkomst, het was super schoon ruime chalet en een heerlijk verblijf je kan daar ook uren wandelen door de bossen met de hond of heerlijk fietsen / hardlopen wat wij graag deden Dus al met al voor herhaling vatbaar

• 9Fam. Kuijpers04-08-2017

Fijn huisje in een mooie omgeving

Ondanks dat wij niet al te best weer hadden hebben wij kunnen genieten van onze vakantie in de Maasduinen.

Wij zijn naar outlet-centrum Roermond geweest, een dagje naar Düsseldorf gegaan, de thermaalbaden in Arcen en hebben lekker gegeten in de brasserie op het park. Het personeel op het park is vriendelijk en het park ziet er verzorgd uit.

Het huisje is netjes en gezellig ingericht dus wij vonden het niet erg om door het slechte weer veel binnen te moeten zitten.

Wij komen graag nog eens terug!

• 9Lucas en Gea van der Velde30-07-2017

Helemaal tot rust gekomen

Rustig gelegen vakantiepark met veel groen, waar wij 1 week lang goed hebben kunnen ontspannen. In de omgeving is veel te doen en voor fietsers en wandelaars een prachtig natuurgebied. Het huisje is nog nieuw en van alle gemakken voorzien en vooral de ligging vonden wij erg prettig. Vlakbij is de brasserie, waar je overigens heerlijk kan eten. Het binnenbad stelt niet heel veel voor, maar er is een natuurmeertje, waar je verkoeling kan zoeken en in de buurt voldoende zwemmogelijkheden.

Al met al een aanrader!

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad.

Lucas en Gea van der Velde, Emmen.

• 9Mariska01-06-2017

Super vakantie

Wat hebben wij een top week gehad zeg! Een heel net en schoon huisje met een grote heerlijke tuin om in te spelen! Lekker eten, heerlijk wandelen of aan het meertje op het park liggen! Je kan er van alles doen. Ook in de omgeving is er genoeg te doen en kan je al je energie op welke manier dan ook kwijt! Kortom een super weekje gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Cindy en Roel09-01-2017

Super!!

Met de kerstvakantie waren wij in het huisje van Diana en Josse. Het huisje is superschoon, gezellig ingericht en wij voelden ons gelijk goed in dit knusse huisje. Alles is aanwezig en in vergelijking met andere soortgelijke huisjes heeft die van hun (nummer 15) een groter terras en tuin. Wij hebben heerlijk kunnen ontspannener de omgeving is ook in de winter hartstikke leuk met genoeg dingen om te doen. Voor een wintervakantie is deze plekken het huisje van Diana en Josse een absolute aanrader.

• Oude reviews

10C. Beurskens01-12-2016