Chalet Lekker naar Limburg

9,4

13 reviews over Chalet Lekker naar Limburg in het Nederlands

Super!

Rosanne, 8-10-2017

Wij hebben een heerlijke week gehad! Er is van alles ruimvoldoende aanwzig.

Voor kinderen veel te doen in de omgeving

Ellen, 29-9-2017

Wij zijn de eerste van onze vakantie begonnen met 1 week op droomparken met ons zoontje.

Het park is kleinschalig, intiem en rustig. Voor kinderen niet héél veel activiteit op het park maar wij als ouders hebben echt de rust gevonden om te ontspannen!

In de omgeving is genoeg variatie voor kinderen. Wij zijn naar Toverland, Irrland en Billybird geweest.

Dus een leuke vakantie waarbij ons zoontje elke dag plezier had en wij opgeladen naar huis zijn gegaan.

Geweldig genoten we zullen zo weer gaan

Bianca en Frank, 8-9-2017

Het was een heel warm welkom bij binnenkomst, het was super schoon ruime chalet en een heerlijk verblijf je kan daar ook uren wandelen door de bossen met de hond of heerlijk fietsen / hardlopen wat wij graag deden

Dus al met al voor herhaling vatbaar

Fijn huisje in een mooie omgeving

Fam. Kuijpers, 4-8-2017

Ondanks dat wij niet al te best weer hadden hebben wij kunnen genieten van onze vakantie in de Maasduinen.

Wij zijn naar outlet-centrum Roermond geweest, een dagje naar Düsseldorf gegaan, de thermaalbaden in Arcen en hebben lekker gegeten in de brasserie op het park.

Het personeel op het park is vriendelijk en het park ziet er verzorgd uit.

Het huisje is netjes en gezellig ingericht dus wij vonden het niet erg om door het slechte weer veel binnen te moeten zitten.

Wij komen graag nog eens terug!

Helemaal tot rust gekomen

Lucas en Gea van der Velde, 30-7-2017

Rustig gelegen vakantiepark met veel groen, waar wij 1 week lang goed hebben kunnen ontspannen.

In de omgeving is veel te doen en voor fietsers en wandelaars een prachtig natuurgebied.

Het huisje is nog nieuw en van alle gemakken voorzien en vooral de ligging vonden wij erg prettig.

Vlakbij is de brasserie, waar je overigens heerlijk kan eten.

Het binnenbad stelt niet heel veel voor, maar er is een natuurmeertje, waar je verkoeling kan zoeken en in de buurt voldoende zwemmogelijkheden.

Al met al een aanrader!

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad.

Lucas en Gea van der Velde, Emmen.

Super vakantie

Mariska, 1-6-2017

Wat hebben wij een top week gehad zeg! Een heel net en schoon huisje met een grote heerlijke tuin om in te spelen! Lekker eten, heerlijk wandelen of aan het meertje op het park liggen! Je kan er van alles doen. Ook in de omgeving is er genoeg te doen en kan je al je energie op welke manier dan ook kwijt! Kortom een super weekje gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Super!!

Cindy en Roel, 9-1-2017

Met de kerstvakantie waren wij in het huisje van Diana en Josse.

Het huisje is superschoon, gezellig ingericht en wij voelden ons gelijk goed in dit knusse huisje. Alles is aanwezig en in vergelijking met andere soortgelijke huisjes heeft die van hun (nummer 15) een groter terras en tuin. Wij hebben heerlijk kunnen ontspannener de omgeving is ook in de winter hartstikke leuk met genoeg dingen om te doen. Voor een wintervakantie is deze plekken het huisje van Diana en Josse een absolute aanrader.

Fantastische plek

C. Beurskens, 1-12-2016

Goed en netjes. Flink veel ruimte buiten. Lekker rustige omgeving

zonnig en ontspannen vakantie-weekje

bert en truus de vrij, 27-10-2016

ster

wij zijn met vrienden een weekje in chalet nr 15 geweest, van 23 september tot 30 september, met zomerse temperaturen!!!

dit was een hele mooie week !!

we hebben prachtig weer gehad, en hebben alle dagen, buiten door kunnen brengen!!

een prachtig chalet om in te vertoeven, en op een mooi park !!

het ligt erg mooi gelegen, en het ziet er keurig en bosrijk uit!!

zo ook de ontvangst bij de receptie , waren we zeer correct geholpen!!!

we hadden geen fietsen bij ons, maar wel veel fietsers tegen gekomen!!

ook mooie routes voor scooterrijders!!! als we nog eens weer terug komen,

nemen wij zeker de scooters mee!!

dichtbij grote steden, en vlakbij de duitse grens,

waar we ook heerlijk hebben gegeten bij de Birkenhof!!

zeker ook een aanrader!!

we wilden nog in de brasserie gaan eten op het park, maar is er niet meer van gekomen!!!voor een ieder die van plan is, er even uit te willen, is jullie chalet, zeker de moeite waard, het is een pré, zoals het ook ingedeeld is!!

en wat een prachtige plek, om te zitten, het moet er niet te hard waaien, want dan vliegen de eikels je om de oren, hahahaha, maar dat hoort bij de herfst !!

we kunnen terug kijken op een hele zonnige en gezellige week!!

7 oktober 2016 ·

supermooi chalet!

kuijper, 17-10-2016

heerlijk genoten in dit knusse,mooie,zeer schone chalet.Voor de kinderen niet veel op het park te doen,maar in de omgeving genoeg voor ze te beleven.Komen graag nog eens terug!

groetjes familie Kuijper

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Lekker naar Limburg in Belfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Lekker naar Limburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Lekker naar Limburg scoort een 9.37 uit 10 op basis van 15 reviews.