Géén boekingskosten
/Nederland/Limburg/Belfeld/Vakantieparken Belfeld/Vakantiepark EuroParcs Maasduinen

EuroParcs Maasduinen

Vakantiepark
NederlandLimburgBelfeld

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark EuroParcs Maasduinen voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 214 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

EuroParcs Maasduinen heeft een idyllische ligging aan de rand van Nationaal Park de Maasduinen. Van villa’s tot tiny houses, het park heeft voor iedereen wel een passende vakantiewoning. Ook de kinderen hebben hier een heerlijke vakantie dankzij de animatie, speeltuinen en het overdekte zwembad. Ook ben je zo in leuke steden als Roermond en Venlo.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

214 Reviews over EuroParcs Maasduinen

• 8Annet05-09-2022

Nette en schone verblijven

Netjes en verzorgd park. Toen we aankwamen was de incheck heel snel. De accommodatie is ook netjes, groot en goed schoon ( Cube, de nieuwere chalets ) het zwembad is niks aan en heel erg klein, daar moet je dus niet veel van verwachten. Honden zijn welkom maar het jammere hieraan is dat er weinig uitlaatplekken zijn en als je het park uitloopt moet je eerst nog langs een drukke weg lopen. Een pad vanaf de ingang naar het bos zal al een stuk schelen.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 7Anne19-08-2022

Mooi park, comfort kan beter..

Wij waren er tijdens de hittegolf. De Forest Lodge woningen warmen erg snel op (35 graden binnen was het gemiddelde) en zijn moeilijk koel te krijgen. Zeker omdat er geen horren voor de ramen zitten en ‘s avonds alles dicht moet om een insectenfeest te voorkomen. Net als overal was er hier ook een flinke wespenplaag, er zaten nesten in de heuvels naast de huisjes, maar gelukkig werden die na melding vrijwel direct verwijderd. Daarbuiten van alle gemakken voorzien. Huisje was schoon, leuk ingericht met een gezellige buitenboel. Zwembad basic, maar leuk en netjes.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 7Chris14-08-2022

Mooi verblijf

Wij verbleven in het nieuwe gedeelte van het park. Mooi huisje met airco en van alle gemakken voorzien. Zwemmeer was een lekkere afkoeling. Jammer dat er geen horren aanwezig waren bij het huisje. Voor de rest een mooi park en lekker rustig. Wij hadden de fiets mee. Je kan leuk fietsen in de buurt (rond de Maas met de fietspond en in het bos nabij het park), dagje Roermond en Maastricht is een aanrader. Tip voor park: een klein winkeltje of bakker zou fijn zijn.

• 8Onderkomen
  • 8MenO06-08-2022

Aanrader

Zaten in chalet 333. Cosy Unique 4. Knus. Voorzien van 2 kleine badkamers en airco. Goed te doen met 2 volwassenen en 2 kids. Chalet stond op het nieuwe gedeelte van het park, vlak bij het zwemmeer. Speeltuin en zwembad vrij basic.

• 9Onderkomen
  • 7FR03-08-2022

Leuke vakantie!

Een mooi rustig gelegen park. Vriendelijke medwerkers. Het huisje (cube Exclusief) was nog niet schoon toen wij aankwamen om 15.00 uur. We kregen ter compensatie een gratis drankje. Prima opgelost. Het huisje was goed schoon. Het park is niet heel groot. Zwembad stelt niet heel veel voor. Park is netjes onderhouden. We misten een bestekrek in de vaatwasser. Deze werd de volgende dag netjes gebracht. Wij hebben een leuke vakantie gehad op Europarcs Maasduinen. In de omgeving genoeg te doen, boodschappen bij de Jumbo in Belfeld, kasteeltuinen Arcen zijn ook een aanrader. Alsmede de Max Verstappen winkel in Swalmen!

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 4B22-07-2022

Niet voor herhaling vatbaar

Park ligt mooi. Als je aan de rand ligt hoor je de snelweg. Huisjes staan dicht op elkaar. Huisje was erg basic, was niet wat we verwacht hadden. Is volgens de receptie de keus vd eigenaren. Zo wordt er wel meer op de eigenaren gegooid. Huisje leek wel schoon maar was echt mega stoffig overal lag en hing stof. Wordt geadverteerd met buitenhaard, die mogen opeens niet meer gebruikt. Terras vol onkruid en uit de ramen kan je nauwelijks naar buiten kijken.

Park saai, half leeg doordat veel Huisjes niet verhuurd worden. Voor jongere echt niks te beleven. Meertje wel oke maar ook volgebouwd en druk van buiten af. Zelfs sportclubs uit de omgeving die daar een training geven waardoor gasten eigenlijk geen gebruik meer kunnen maken. Al met al niet wat we gehoopt hadden. Voor ons zeker geen europarcs meer.

• 5Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 4Jacob Hakvoort19-07-2022

Nooit weer

Voor wat oudere kinderen weinig tot niets te doen Na 20:00 geen mogelijkheid tot eten Geen kamp winkel aanwezig, wel broodjes service 15,00 PP kinderen 9,50 Dus met 2 kinderen 50,— Receptie na 18:00 niet bereikbaar Wifi was elke uur defect 5G ook een ramp Wij hebben besloten half in de week iets anders te zoeken, ivm de plaats ook geen schotel onvangst

• 4Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden
  • 6michel de wachter01-07-2022

mooi park maar te druk door mensen van buitenaf!!!

heel mooi groen park. wij hadden een lekker ruim huisje aan het begin van het park zodat we goed zicht hadden op de racebaan!! er wordt behoorlijk hard gereden(ook het personeel in de golfkarren houdt er goed de vaart in). het huisje was matig schoongemaakt.de vensterbank leek een vliegenkerkhof en het zand was netjes onder het kleed geveegd. er was 's avonds weinig verlichting in het huis. wij hadden ons eigen koffiezetapparaat gelukkig bij ons want er staat alleen een nespresso-apparaat (vies en duur). wel genoeg opbergruimte en genoeg inventaris. een parasol was snel geregeld! het natuurbad lijkt niet meer op de foto's van de site want het staat volgebouwd met grote huizen. we hebben 3 weken schoolkinderen over het strand (en onze handdoeken) zien rennen en 's avonds tot 10.45 jeugd van buitenaf met scooters en luide muziek gezien dus van een rustig park is niet echt sprake!! het zwembad zou wel wat langer open mogen. snackbar is ok!

• 1Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 6Verstijlen.25-06-2022

Camping van europarcs macamping van europarsduinen

Jammer. De camping staat er verloren bij. Alleen seizoenmensen die de camping opeisen. Een gezin met gillende kids (wonen er gewoon ). Wc en douche dweil erover en dan is t schoon schijnbaar. Zwembad kort open. Bij plots na huis gaan gaat de toeristbelasting gewoon door je hebt al betaald dus ja. Vuurwerk en vuurtje was er s nachts..waarom ? Echt rokende bbqs. Geen toezicht door t park. Iedereen kan erop en komen zwemmen of op t strandje. Jongelui maken hier veelvuldig gebruik van. Jammer dat we het zo hebben ervaren. We hadden n plek vol met mieren. Dat is wel opgelost kregen n ander plek. Was toch maar q ander stel op t tweede veld. Huisjes zijn mooi maar camping laat te wensen over. Had er ook geen revieuws van kunnen vinden. Volgende x toch maar geen maasduinen meer.

• 5Verstijlen.25-06-2022

De camping van euro maasduinen

Revieuws van de camping had ik niet gevonden. Dus geboekt. Dacht lekker te kunnen zwemmen na n fietsdagje. Maar het zwembad is open tijdens de receptie. Meestal tot 5 uur,veel te kort dus. Op de camping staan vele seizoenplaatsen die overheersen de camping, met geschreeuw van jonge kinderen die er altijd staan (wonen). Vuurwerk en bbq die de rook zo in je caravantent komt. Geen controle op de camping. Nooit iemand van het park gezien de wc word gedaan door iemand van de camping. S morgens rond half 10 als de mensen net willen douchen. Nu was het met andere campeerders nog niet zo druk. Dat te tevoren moet betalen is niet erg .maar wij moesten tussendoor 4 dagen naar huis en de toeristenbelasting moet je dus gewoon betalen dan. Iedereen kan de camping op als je de auto op de parkeerplaats zet. En word dus ook gebruik gemaakt van strandje en zwembad. En de wc van de camping. Oppervlakkig schoon wc en douche veel stof en spinnerag.

Vakantiepark EuroParcs Maasduinen info

Camping-informatie