Vakantiepark DroomPark Maasduinen

8Fantastisch

• 7.7Activiteiten
  • 7.9Eetgelegenheden
  • 9.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark Maasduinen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantiepark info

173 reviews over Vakantiepark DroomPark Maasduinen

• 7L30-07-2020

Voor herhaling vatbaar!

We hebben een heerlijke week gehad! Wandelen in het bos vanuit het park, diverse fiets routes, klein Zwitserland om te midget golven en te spelen in de speeltuin, het zwemmeer bij het park. Echt een aanrader om een week te verblijven, leuke dingen te doen en te relaxen! Het enige minpunt vond ik wel dat het schoner kon(m’n de vloer) en de bedden zijn erg hard.

• 7Onderkomen

• 8Aafje24-07-2020

Heerlijk genoten!

Heerlijke week gehad! Ik vond veel accommodaties op het park wel echt dicht op elkaar staan. Wij hadden echt mazzel met onze relatief rustige plek. Prachtige ruime stacaravan (te boeken als "6-persoons stacaravan/chalet G") met 3 slaapkamers. Met voortuintje waar de kinderen konden spelen. Wel zou het onkruid eens weggehaald kunnen worden. Als je wat privacy belangrijk vindt, dan loont het wel om deze stacaravan als voorkeur op te geven. Het nummer is: 22. Heerlijk zwemmeertje met strandje bij het park! Mooie omgeving! Gewandeld, Klein Zwitserland speeltuin geweest (viel wat tegen, oude meuk), dierenpark/speeltuin in Brueggen (Duitsland) geweest (leuk!), heerlijk ijs gegeten in Kaldenkirchen bij Eiskafe Zalivani en nog wat gewinkeld in Nettetal bij de ludbach passage (achter dit winkelcentrum zijn ook nog winkelstraten!). Op dit moment moet je in Duitse winkels wel een mondkapje op! Al met al een heerlijke week gehad!

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 9Marleen22-07-2020

Super, precies wat we nodig hadden!

We wilden een luxe vakantie in NL! Dat is goed gekomen. Luxe huisje. Nummer 144. Heel ruim, schoon en vlakbij de voorzieningen. Zwembad prima, wegens de Corona moet je het bad reserveren en mag je er een uur verblijven maar dat prima. Personeel overal super vriendelijk, en alert. Het eten bij Sophia is verrukkelijk. Animatie team is top. Enthousiaste meiden en jongen. Strandje is schoon. Strandbad is prachtig, alsof je in het buitenland bent. Enige minpuntje: geen supermarkt op het park...

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 9Fam. Van B19-07-2020

Wat een prachtig park!!! Een geweldig ontvangst bij de lobby, super gastvrij en vriendelijk. We hebben heerlijk genoten van de omgeving en de gezellige en gemoedelijke sfeer die er op het park heerst. Het restaurant is ook zeker een aanrader. We komen zeker gauw weer terug!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2020

• 8TK10-07-2020

Heerlijk genoten

We (gezin met twee kinderen) verbleven in L cube voor zes personen. Mooi huis van alle gemakken voorzien. Bedden waren iets te zacht voor mijn man en te klein voor onze oudste zoon van 15. Verder prima geslapen. We hebben heerlijk genoten van ons verblijf. Neem wel een vliegenmepper mee. Je verblijft middenin het bos. Dus reken op veel vliegen en muggen. Mooie wandelroutes

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2Lisa07-07-2020

Matig

Weekendje in een tiny house beleefd. De prijs is te hoog in vergelijking met wat je hebt op het park. Geen supermarkt aanwezig, douche zat verstopt. Huisje was matig schoongemaakt

• 2Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Brigitte thys26-09-2019

Subliem ❤️❤️❤️

Wij gingen met een klein hartje( verschillende slechte recessies gelezen.) Maar wij hebben alleen maar positieven ervaringen gehad. Meisjes aan de lobby super gastvrij.(Lian jij doet dat top🔝👍) Ons chalet cube 74 was netjes gepoetst,tuin inderdaad dat zou beter kunnen is misschien wel nog een werkpunt .Maar toch wij gaan zeker terug .

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Emiel, Park Manager, 02-10-2019

Beste Brigitte, Bedankt voor de positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat jullie tevreden zijn over het verblijf en de gastvrijheid van onze collega's! We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen 😃 Met vriendelijke groet, Emiel

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 5Mentink19-08-2019

Nooit meer!

Huur cube nr 66 niet, de deurmat versleten, het tuinstel is aan vervanging toe en de kussens van de loungeset lagen in het schuurtje op de grond, te vies om aan te pakken, snap niet dat deze cube nog wordt verhuurd en dat is ook nog luxe, nou die is ver te zoeken. Verder is het wel een mooi park maar de tuinen worden slecht onderhouden. Een mail gestuurd en dan kun je het schoonmaakgeld terugkrijgen, maar de schoonmaak binnen was ok, maar niemand gaat eens kijken bij cube 66!!!!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Fam. ten Kate15-08-2019

Erg mooi park met mooie accommodaties

Keurig park met leuke voorzieningen. De meeste huisjes en chalets hadden een eigen tuintje en dus ook privacy, wat wij op prijs stellen. Het zwemmeer met strand was mooi aangelegd. Het zwembad had iets groter gemogen, maar was wel netjes. Wij hebben overnacht in huisje B057, een grijze chalet voor 4 personen. Was keurig en in landelijke stijl ingericht. Met eigen terras en airco en naast het zwemmeer. Daarnaast ook vlakbij de receptie en zwembad. Perfecte ligging ! Wij verbleven hier van 2-9 augustus voor 1 week.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Dorien05-08-2019

Leuk,schoon park

Zeer net verblijf alles lekker schoon. Jammer dat er voor jeugd (14) weinig te doen is en het binnen zwembad is klein. Verder is het jammer dat het park geen winkeltje heeft voor de "vergeten" boodschappen of verse broodjes in de ochtend. De friettent was alleen in het weekend beperkt open en het restaurant heeft niet heel veel keus Verser wel een fijne vakantie gehad en zeer vriendelijk personeel.

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Vakantiepark DroomPark Maasduinen info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Wasserette