Bed and Breakfast 't Poshoes

8,7

28 reviews over Bed and Breakfast 't Poshoes in het Nederlands

Verbouwde bovenetage met kamers

w.r.wigboldus, 24-9-2014

De B&B hoort bij een gerestaureerde herberg er tegenover alwaar de receptie en ontbijtruimte zijn.

Wij zijn minder positief dan anderen. De kamers waren bereikbaar via een hoge, steile, gehorige trap.

Er was geen welkom met koffie maar met een luid discofeest buiten bij de herberg waardoor we de eerste vier uur van de avond en nacht niet konden slapen. Het ontbijt was redelijk. De betaalde prijs via touroperator van € 75 per nacht bleek veel te hoog voor het gebodene.

Top tijd gehad!

Marielle, 7-7-2013

Leuke dagen gehad in Beesel. Personeel is erg vriendelijk, ontbijt lekker, mooie kamer en erg schoon. Kortom: aanrader!

Geweldig!

Cox, 30-5-2013

Hele fijne hartelijk ontvangst met koffie. De kamers waren prima verzorgd en tiptop schoon. Kamers waren ook ruim en gezellig met ook een ruime badkamer.

Ontbijt was super, veel aanbod.

Als extraatje werd er veel aandacht besteed, tijdens het ontbijt, aan een verjaardag in ons gezelschap. Dit werd gevierd met de rest van de gasten, iedereen kreeg een glas prosecco, van het huis, aangeboden om te proosten op de jarige. Dit werd zowel door ons als door de andere gasten zeer gewaardeerd.

Prijs kwaliteit was zeer gunstig

Kortom een prima plek met zeer attente gastvrouw. Super!!!

Gastvrije en goede verzorgde BB

Sandra, 20-8-2012

Bed and Breakfast 't Poshoes is een uitstekende plek om een paar nachten te verblijven. Je word gastvrij en vriendelijke onthaald door het personeel. Je kan heerlijk op het terras zitten en genieten van verschillende activititeiten in Beesel. Hiernaast is in de ochtend het ontbijt super goed geregeld met een perfecte service. Kortom alleen een aanrader!

gastvrij en uitstekend verzorgd

joost van dijk, 15-8-2012

We hebben kennis gemaakt met de limburgse gastvrijheid. De ontvangst was zo hartelijk met koffie en vlaai. Ook de 3 dagen was iedereen even vriendelijk en het ontbijt was onwijs goed verzorgd. keuze genoeg en tochniet over de top. we komen zeker nog eens terug. groeten Groeten joost en gieneke van dijk Naarden

Een geweldige ervaring

de Geus, 4-5-2012

B&B hetposhoes is voor ons een geweldige ervaring geweest. De gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Bij binnenkomst werden we leuk ontvangen. Na een drankje werden we naar onze kamer (1974) gebracht. Ook hier weer prettig verrast. Prima kamer. Complimenten voor de schoonmaaksters. Zelden zijn de kamers zo schoon als deze. De volgende ochtend genoten van een lekker ontbijt verzorgt door een uiterst vriendelijke dame.

Een aanrader

Fam. H.en M Exterkate-derks, 27-12-2011

Mooie ligging op het dorpsplein. Het b&b is gevestigd in een karakterestiek pand. Wij zijn heel gastvrij ontvangen. De kamers zijn zeer comfortabel en ruim. Er wordt een goed ontbijt aangeboden kortom voor herhaling vatbaar.

Een prima plek B&B Posthoes in Beesel

Evelien de Klerk, 29-11-2011

We hebben genoten. 's Morgens lekker uitgerust na het Pieterpad wandelen. Hans en Tiny een prima gastheer en gastvrouw.

We hebben genoten. Zeker een aanrader voor Pieterpadwandelaars !

vriendelijke ontvangst en mooie B&B

m de bruijn, 27-10-2011

B&B 't Poshoes in Beesel was heerlijk om een paar dagen te verblijven. Een zeer goed ontbijt, de kamer was prachtig, een heerlijk bed en lekkere grote kamer. Een zeer vriendelijke gastvrouw en ontbijtgastvrouw.

'savonds is tevens het cafe open, een heel gezellige plek voor een limburgs biertje en evt. het lezen van een boek.

Wij zullen zeker terugkomen!

groetjes voor Tiny en Hans van Leen en Mona

Op de bonnefooi gekozen

Jeannette en Cor, 10-10-2011

Zo maar op de bonnefooi een paar dagen in het Poshoes gepland. Prima plek. Ruime kamer met royale badkamer. Om kort te gaan, alles en iedereen werkte mee, op het weer na. Bediening is vriendelijk. Een ontbijt om te zoenen. Prijs/kwaliteit staan in goede verhouding tot elkaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Poshoes in Beesel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Poshoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast 't Poshoes scoort een 8.72 uit 10 op basis van 29 reviews.