Camping Petrushoeve

Camping Petrushoeve
7,8

13 tips over Camping Petrushoeve

hermse, 26-5-2015

Breng ook een bezoek aan het plaatsje Bruggen in Duitsland.

Mooie fietsroute er naar toe

Ook de nieuwe sluizen in Maasbracht de moeite waard.

Ton en Marit, 9-4-2015
Trek er op uit de mooie omgeving in. Brachterwald is een aanrader.
M.C.Torenvlied, 18-8-2014
Tip voor vakantiegangers: neem antimuggenbeetmiddel mee. Waar ze vandaan komen weten we niet, maar ze waren er in overvloed. Houd deuren en ramen van het appartement gesloten, maar of dat helpt? Zoals gezegd betrokken wij een appartement dat niet per definitie was aangepast voor minder validen. Een tip voor de beheerder: breng in de douchecel, bij het toilet en de wastafel een aantal handgrepen aan. Dat zou super zijn! Wel even laten voorlichten door de doelgroep wat de juiste plaatsen zijn.

M Stultiens, 12-5-2014
Fietsen meenemen of op camping huren en gebruik maken van aangeboden routes. De knooppuntenkaart die je bij de receptie kunt kopen biedt legio mogelijkheden een route uit te stippelen in zeer afwisselende omgevingen. Roermond is een stad waar je prachtige stadswandeling kunt maken en waar het outlet-centrum voldoende mogelijkheden biedt om eens rond te kijken
Marjolein, 28-8-2013
vroeg opstaan en herten kijken in het Brachter Wald
vdbnl, 30-7-2013

De voortreffelijke restaurant service. Je wordt opgehaald en teruggebracht door de restauranteigenaar. Goed eten. En dat voor een bijna vooroorlogse prijs. Andere tip: de verse broodjes en het schepijs van de lokale ijssalon verkrijgbaar bij de receptie.

Wildspotten in het Brachterwald met de campingeigenaar.

F.A. de Wit, 24-5-2013
Steek de Maas ook eens over met een van de pontjes. Je kunt ook wild gaan kijken met de eigenaar in het Brachter Wald.
Angelie Kolsters, 6-5-2013
Als je van vogels en een geweldige natuur houdt is dit de camping bij uitstek.
Riek Ouwehand, 25-9-2012
Een mooie locatie om van daar uit te wandelen en fietsen
Elzinga, 1-9-2012
Neem je fiets en je wandelschoenen mee!!