Camping Petrushoeve

Camping Petrushoeve

106 reviews over Camping Petrushoeve in het Nederlands

Camping Petrushoeve: nooit meer!

Annemiek
2-6-2018

Dit jaar bezocht mijn familie in 3 caravans en ik appartement 1. In brochure: Ideaal om samen met vrienden/fam op vakantie te gaan. Of voor fam/vrienden die bij u op bezoek komen.

Familie uitgenodigd om songfestival te kijken. Om 22.45u liet de campingbaas bot weten dat geen 7 mensen aanwezig mogen zijn. De buren zouden overlast hebben. Vier mensen vertrokken meteen. Om 11u kwam Arja binnen en zou, vingerwijzend pas weggaan als iedereen vertrokken was. Ochtend erna excuses gemaakt bij de buren. Ze waren verbaasd, wisten van niets.

Daarna campingbaas gesproken die kwaad werd omdat problemen op kantoor besproken worden. Zijn advies: voor 6 personen boek je bij Landal en probleem niet groter maken dan het is. Dit herhaalde hij steeds.

Jos, zoek hulp voor je communicatief onvermogen en pas je brochure aan: Liever geen bezoek in appartementen of kies voor Landal. Dan hoef je niet meer als een botte buffel een appartement leeg te vegen .

Fantastisch. Vriendelijke en gastvrije eigenaren.

Gerard Dammers
27-5-2018

Zeer fraaie camping, zeer ruime plaatsen in een zeer mooie omgeving. De meeste plaatsen zijn gescheiden door een haag, hetgeen veel privacy geeft. De ontvangst bij de receptie was zeer hartelijk. Autovrij. Centrale parkeerplaats. Een camping voor rustzoekers. Zeer aan te bevelen.

Nooit meer, eigenaar bijzonder onprettig!

Fam Duys
21-5-2018

Plaatsen en verzorging was goed, toegankelijkheid en vriendelijkheid een -5. Verschrikkelijke eigenaar. Volgende keer in deze regio een andere camping we zijn er genoeg tegengekomen.
Camping Petrushoeve, Eigenaar, 4-6-2018
Op onze autovrije camping is het niet mogelijk om tussendoor met de auto het terrein op te gaan om fietsen naar de kampeerplaats te brengen. Dat u het er niet mee eens was heeft u ter plaatse verbaal meer dan duidelijk gemaakt.

prima niets mis mee

den hoed
21-5-2018

wij hebben genoten met onze caravan. mooie ruime plaatsen en de omgeving mooi onderhouden. wij gaan zeker in de toekomst nogeens terug.

Nooit meer: ongastvrije ontvangst door eigenaar

J. de Haan
13-5-2018

Hier met vrienden geboekt. Helaas werd de sfeer al bij aankomst verstoord door de ongastvrije houding van de eigenaar. Vooraf gebeld of er een tentje bijgeplaatst kon worden. Dat kon. Maar toen ik eigenaar vroeg of hij de slagboom kon openen, zodat ik tent, slaapzak, koelbox etc uit mijn auto kon laden, mocht dat niet! Alleen een auto met caravan mocht het terrein op. Hij verwees mij naar een bagagewagentje. Dit bleek echter zeer klein, terwijl de gereserveerde plaats honderden meters verder was. Dus veel gedoe. Zoals eerder zal de eigenaar hieronder wel een reactie plaatsen. "Staat in het regelement!!" Hadden wij dat regelement beter moeten lezen voor boeken? Misschien. Maar beter nog hadden we eerdere reviews kunnen lezen. Want getuige eerdere reacties is er sprake van een patroon. Daarom een advies: Heeft u zin in een norse, starre en ongastvrije ontvangst: boek dan zeker. Voelt u daar minder voor: zoek dan liever een andere camping
Camping Petrushoeve, Eigenaar, 4-6-2018
Het plaatsen van één klein bijzettentje (voor extra personen en/of bezoek) is toegestaan. Op onze autovrije camping staan alle auto’s op de parkeerplaats. Voor het transport van een bijzettentje en weekendtas hebben we een aantal bagagewagentjes ter beschikking. Bij aankomst hebben we dit aan u uitgelegd en op dat moment geen reactie van u ontvangen.

Fantastisch!

Callaert Patrick
12-3-2018

Een zeer mooie propere camping met zeer lieve en vriendelijke uitbaters.

Camping lag er piekfijn bij ook het sanitair was super proper.

Mooie ruime propere plaatsen. Echt een camping waar je kan genieten van de natuur en de rust.

Nooit meer!

B van der Meer
19-9-2017

Accommodatie slecht.

Badkamer klein, wc staat bijna in de douche, geen plankje om wat op te zetten.

Het huisje was wel schoon maar ongezellig.

Weinig daglicht

Er waren maar twee kleine raampjes, en in de slaapkamer geen ramen waardoor je geen raam open kan zetten.

Slaapkamer was ook erg klein, er was geen goede kast voor kleding om op te hangen.

Wifi waar je voor moet betalen erg slecht ontvangst.

Huisje is ook zeer gehorig waardoor je de buren letterlijk kan verstaan.

Al met al geen aanrader!!!!!

Camping Petrushoeve, Eigenaar, 24-9-2017

Vervelend dat de accommodatie voor uw gevoel niet overeenkwam met wat u gereserveerd heeft.

U heeft online deze accommodatie gereserveerd. Bij iedere individuele accommodatie hebben we een beschrijving, foto's en plattegrond toegevoegd.

De 2 grote dakramen (waarvan 1 in de slaapkamer) geven volop daglicht en zijn tevens voorzien van ventilatieroosters.

Het ontvangst van Wifi is overal goed. Soms hebben apparaten (zeker de wat oudere) moeite met het leggen van een goede verbinding maar dit hadden we voor u op kunnen lossen.

Uitstekende camping.

Cor en Willy
10-9-2017

Mooi terrein in prachtig fietsgebied. Uitstekend sanitair en zeer vriendelijke eigenaren.

nooit meer

Familie uit Gelderland
1-9-2017

Wij hadden een appartement gehuurd. Zag er netjes uit.. Er werd ons wel verteld waar de vliegenmepper lag waren soms muggen. Deur dichtgehouden... echter verschrikkelijk veel muggen slaapkamer kamer en badkamer nooit eerder mee gemaakt. Geen oog dicht gedaan.. Gezien de eerdere ervaringen met andere bezoekers met de eigenaren en de zeer onvriendelijk benadering naar onze vrienden die met een camper waren, hebben we de 2 dagen het beste er van geprobeerd te maken maar zeker geen 2e keer! Erg jammer zoals vaker gezegd

locatie en camping is perfect... KLant is koning niet....

Camping Petrushoeve, Eigenaar, 24-9-2017
Soms ontstaan er situaties waarbij ons antwoord en/of handelen als onvriendelijk wordt ervaren en mogelijk daardoor zaken wat eenzijdig worden geschetst. Dat is zeker niet onze bedoeling. Bij ons is niet de klant maar de gast koning.

Heerlijk ontspannen

Santing
28-8-2017

Een ruim opgezette en goed onderhouden camping. Doordat het terrein autovrij was konden de kinderen heerlijk fietsen over de camping. De speelmogelijkheden op het veldje en de overdekte zandbak in de silo deden het goed. Ook het helpen voeren van de geiten was 's avonds vaste prik voor onze kinderen. De animatie wat 's avonds voor de kinderen georganiseerd werd was goed.

Goed en schoon sanitair. Op vrijdag en zaterdagavond is er de mogelijkheid om pizza te bestellen. Dagelijks kunnen er verse broodjes besteld worden. Daarnaast zijn er een paar kleine versnaperingen verkrijgbaar bij de receptie, waaronder ijsjes, kleine zakjes chips en kleine flesjes frisdrank. Wij hebben het er prima naar onze zin gehad met onze kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Petrushoeve in Beesel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Petrushoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Petrushoeve scoort een 8.03 uit 10 op basis van 107 reviews.