Camping Petrushoeve

114 reviews over Camping Petrushoeve in het Nederlands

Het is een aanrader

Piet
12-9-2018

Het is al weer een aantal weken geleden dat we kampeerden op de Petrushoeven in Beesel. We hebben genoten van de gastvrijheid, het weer en de mooie fiets en wandel omgeving. De camping wordt goed onderhouden en evenzo het sanitair.

Zeer tevreden

Nico Koomen
27-8-2018

Zeer ruime plaatsen en alles goed onderhouden

Vriendelijke en behulpzame eigenaren

4 weken gecampeerd

Voor herhaling vatbaar.

Jan en Nelly Jasper
24-8-2018

Mooie verzorgde camping .De omgeving leent zich prima om te wandelen en te fietsen .

Nette, eenvoudige, fraai gelegen camping.

Johan
11-8-2018

Ideale ligging om te wandelen of fietsen

De eerste indruk is goed, de camping oogt netjes en de ontvangst is vriendelijk.

Prijs á 30 euro p.n. in het hoofdseizoen is redelijk. Zeker niet duur, maar qua faciliteiten is het een eenvoudige camping.

Sanitair is schoon, douchecabines vrij klein.

Hoewel de camping wel enige faciliteiten biedt voor kinderen, lijkt de camping vooral geschikt voor (ietwat oudere) mensen die van rust en natuur houden.

Goed, maar niet flexibel.

Marijke niwele
8-8-2018

Vriendelijke, behulpzame ontvangst. Schoon sanitair, mooie grote plaats. Arja doet de activiteiten met de kinderen heel leuk.

Wij zouden heel tevreden zijn geweest, maar toen onze schoondochter met krukken en een brace haar kinderen op wilde halen vroegen wij of dat even met de auto kon omdat het een stuk lopen was naar onze plaats. Hier was geen begrip voor. Jammer. Het is autovrij, maar daar mag elke dag van de week mensen aankomen, dus met de auto, en dan snap ik niet dat er voor iemand die tijdelijk niet mobiel is, geen uitzondering voor gemaakt kan worden.

Een geweldige vakantie in een prachtige omgeving.

Theo en Elly Volkers
26-7-2018

In juni 2018 hebben wij (echtpaar 68) 3 weken op de Petrushoeve gestaan. Het is een prachtige camping met grote, mooie plaatsen. Het sanitair is prima en goed schoon. De eigenaren zijn bijzonder aardig en zeer behulpzaam. In de omgeving kun je prachtig fietsen. Voor wie in Midden-Limburg een kampeerplek zoekt, is deze camping zeker een aanrader.

Buiten de muggen een fantastische camping.

E. Greve
2-7-2018

Prachtige camping met afgescheide plaatsen en hard werkende eigenaren. Alles perfect onderhouden. Grote plaatsen en geen auto's en huisdieren. Jammer dat we door de muggen eerder vertrokken zijn.

Royaal opgezette, mooie, rustige groene camping. Prachtig en schoon sanitair gebouw. Broodjesservice. Hartelijke ontvangst. En in een prachtige omgeving.

Kortom, een warm welkom en genoten van mijn verblijf hier.

Camping Petrushoeve: nooit meer!

Annemiek
2-6-2018

Dit jaar bezocht mijn familie in 3 caravans en ik appartement 1. In brochure: Ideaal om samen met vrienden/fam op vakantie te gaan. Of voor fam/vrienden die bij u op bezoek komen.

Familie uitgenodigd om songfestival te kijken. Om 22.45u liet de campingbaas bot weten dat geen 7 mensen aanwezig mogen zijn. De buren zouden overlast hebben. Vier mensen vertrokken meteen. Om 11u kwam Arja binnen en zou, vingerwijzend pas weggaan als iedereen vertrokken was. Ochtend erna excuses gemaakt bij de buren. Ze waren verbaasd, wisten van niets.

Daarna campingbaas gesproken die kwaad werd omdat problemen op kantoor besproken worden. Zijn advies: voor 6 personen boek je bij Landal en probleem niet groter maken dan het is. Dit herhaalde hij steeds.

Pas je brochure aan: Liever geen bezoek in appartementen of kies voor Landal.

Fantastisch. Vriendelijke en gastvrije eigenaren.

Gerard Dammers
27-5-2018

Zeer fraaie camping, zeer ruime plaatsen in een zeer mooie omgeving. De meeste plaatsen zijn gescheiden door een haag, hetgeen veel privacy geeft. De ontvangst bij de receptie was zeer hartelijk. Autovrij. Centrale parkeerplaats. Een camping voor rustzoekers. Zeer aan te bevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Petrushoeve in Beesel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Petrushoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.