NederlandLimburgBeeselBed & Breakfasts BeeselBed & Breakfast Pension 't Hoes van Neske

Bed & Breakfast Pension 't Hoes van Neske

NederlandLimburgBeesel

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Pension 't Hoes van Neske voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 5 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

6 Reviews over Pension 't Hoes van Neske

• 10Aart Brouwer19-07-2017

Voortreffelijk

Beesel een vriendelijk en rustige plaats is en wonderschone omgeving.

• 9Gerrit en Betsie Schoemaker15-06-2012

gezellig

alles is hier prima ,eten is goed. ze zijn klant vriendelijk. slapen kun je er prima. en een mooie bad kamer.

• 9Fam. Hoogendijk31-01-2011

Topper

Even snel iets zoeken voor een weekendje in de winter bleek een hele opgave te zijn. Na Google Earth te hebben geraadpleegd kwamen we uiteindelijk bij 't Hoes van Neske uit. En wat een uitstekende keus bleek dat te zijn. Vriendelijke mensen waar vind je ze nog?, In iedergeval nog wel bij 't Hoes van Neske, prima kamer, een lekker en uitgebreid ontbijt, lunch mag je meenemen. Eigenlijk niets om op aan te merken. Dus wat ons betreft een dikke 9 voor 't Hoes van Neske!

• 0harry S.23-11-2008

superb

Fantastisch ,goed maar moet ik eigenlijk niet zeggen, hoe meer mensen hoe drukker het er wordt,maar het was erg goed

• 9annette van gijzen30-09-2008

om aan te raden

zeer rustige omgeving, speciaal voor wandelaars en fietsers. we hebben zeer genoten van de gastvrijheid en de huislijke sfeer. het heeft ons aan niets ontbroken.

• 8Loes Westerman09-09-2007

Pension voor wandelaars, fietsers en andere gasten. Wij kwamen hier aan met de motor. Werden erg vriendelijk ontvangen. Nette kamer met gezamenlijke douche en toilet. Alles heel erg schoon. Beneden een woonkamer waar 's ochtend werd ontbeten. Alles ruim voldoende aanwezig. Verse aardbeien, bananen, appels. Je kon kiezen tussen thee, koffie of melk. Allerlei soorten heerlijke broodjes en veel keuze voor beleg. Zorgzame gastvrouw en heer. Bij je bord lag een plastic zak, daar moest je een lunchpakket van maken, met een enorme plak chocolade en een flesje sap. Ook hier werd extra op geattendeerd. Vergeet niet een lunchpakket te maken hoor! Van iedere gast wordt een foto gemaakt voor de collage die het echtpaar wil maken. Wij gaan hier beslist nog een keer naar toe!

Bed & Breakfast Pension 't Hoes van Neske info

Building information