Bed and Breakfast Chambre d'Hotes Beesel

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag7°2°
Bed and Breakfast Chambre d'Hotes Beesel
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Chambre d'Hotes Beesel voor je op een rij gezet:

15 reviews over Bed and Breakfast Chambre d'Hotes Beesel in het Nederlands

Het was fantastisch

Cor en Jannie Driessen,
28-9-2018

Leon en Yvonne jullie zijn echt gastvrij voor jullie gasten, en de kamer en ook het heerlijke eten van de kok is voor herhaling vatbaar. Dus hierbij groetjes en tot de volgende boeking bij jullie. het was top!

Heerlijk

Yvet V,
25-9-2018

Wij hebben hier zeer genoten. Bij ontbijt en avondeten schuif je gewoon aan. We verwachtten daardoor een simpele keuken en werden verrast met heerlijke gerechten, een goed restaurant waardig! Met verschillende diëten werd perfect rekening gehouden. We waren vooral onder de indruk van de bijzondere, hartige wafels. Kamers zijn piekfijn in orde, smaakvol en zeer schoon. We vonden het heel gezellig en hebben veel gelachen met de gastheer en -vrouw, zulke lieve mensen! De omgeving is prachtig voor wandel- en fietstochten.

Erg aangenaam verblijf

Ingrid Purmerend,
1-11-2017

Verblijf 3 nachten.

Hartelijke gastvrouw en gastheer die bovenal heerlijk kan koken.

We hadden een 3 gangen menu op de aankomst dag die was heerlijk dus besloten ook de dagen erna te dineren. We zaten met de overige gasten aan tafel wat leuke gesprekken oplevert.

De tuinkamer waarin we verbleven was schoon en bed was goed, jammer van de grote beige kussen die zijn eigenlijk overbodig (les is more) en ik zou de klok vervangen voor een mooie poster van de omgeving of van de producten die de gastheer zelf maakt vooral zijn eigengemaakte pasta smaakt super.

Zeker een adres om nog een keer terug te komen.

Prima schoon netjes lekker.

Mieke van Oort
28-10-2016

De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam vragen naar speciale wensen. Het huis en de slaapkamer is prima,het avond eten en het ontbijt is meer als genoeg en lekker.

Echt een aanrader!

Betty
16-10-2016

Deze B&B is echt helemaal top! Wij hadden voor een klein bedrag erbij de aparte kamer in de tuin. Wat hebben we hier heerlijk geslapen op een prima bed. De ontvangst en het hele contact tijdens de 3 dagen was allerhartelijkst. Het ontbijt is heerlijk. Maar het avondeten waar je met alle gasten en Leon en Yvonne aan tafel zit is zo gezellig. En Leon kan goed koken!

Geweldig

Fotofreaky
18-4-2015

Beste Leon en Yvonne, hartelijk dank weer voor het goede verblijf. Wat was het weer geweldig om in jullie B&B te verblijven. De mooie kamer, het schone sanitair, jullie gastvrijheid/vriendelijkheid en het overheerlijke ontbijt maken het tot een perfecte vakantiebestemming. Mooie omgeving om te wandelen/fietsen en steden als Venlo en Roermond te bezoeken.

Bij de overnachting is het ontbijt inbegrepen. Ik kan echter iedereen aanraden het diner bij te boeken. Een heerlijk diner bestaande uit allerlei biologische producten en waar alles zelf wordt gemaakt, is voortreffelijk en heeft een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding, net als de kamers. Tot de volgende keer!

PS: Geen kinderen en heb geen gebruik gemaakt van zwembad, daarom deze items niet beoordeeld.

Supergastvrije accomodatie

Jannekewind
3-5-2014

Een zeer verzorgde en zeer gastvrije accomodatie. Een echte aanrader. De uitbater kookt overheerlijk. De kamer is schoon en er is tot in detail aan alles gedacht. Zelfs onze fietsen werden veilig achter slot en grendel gezet.

Gastvrij, schoon, heerlijk geslapen/ gegeten.

Annemiek van der Meijden
24-10-2013

Zeer nette kamers, met heerlijke bedden, badjas en huissokken.

Alles is schoon en fris.

Wij hebben gebruik gemaakt van de herfstaktie: overnachting, diner en ontbijt! 1 woord super! Voor een goede prijs.

Als we daar in buurt nog wat zoeken gaan we daar zeker heen!

uitmuntende,sfeer,eten,bedden en gastvrijheid

elly woertman
3-9-2013

Goeden dag lezers van dit bericht het is moeilijk te verwoorden wat ik moet zeggen over deze mensen maar dat ze alles goed voor elkaar hebben dat is zeker op de vraag of ik hun zou aanbevelen is het antwoord ja absoluut al hopen wij wel dat wanneer wij zelf weer gaan boeken er nog een plekje voor ons vrij is deze mooie organisatie heeft trouwens ook heerlijk eten dat gemaakt word door een echte kok ik heb de kok verteld dat indien het mogelijk zou zijn hij van mij een michelin ster zou krijgen ik kan niet anders zeggen Dit moet je ervaren hebben om te weten wat wij bedoelen veel plezier van Elly en Marcel

Wij hebben heerlijk gegeten.

Truus en Leo Vilardell
16-6-2013

Yvonne en Leon jullie zijn zeer gastvrij!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chambre d'Hotes Beesel in Beesel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chambre d'Hotes Beesel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.