Bed and Breakfast Chambre d'Hotes Beesel

Bed and Breakfast Chambre d'Hotes Beesel

9.9Fenomenaal

Nederland, Limburg, Beesel

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Chambre d'Hotes Beesel voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

15 reviews over Bed and Breakfast Chambre d'Hotes Beesel

• 2018
    10Cor en Jannie Driessen28-09-2018

Het was fantastisch

Leon en Yvonne jullie zijn echt gastvrij voor jullie gasten, en de kamer en ook het heerlijke eten van de kok is voor herhaling vatbaar. Dus hierbij groetjes en tot de volgende boeking bij jullie. het was top!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Yvet V25-09-2018

Heerlijk

Wij hebben hier zeer genoten. Bij ontbijt en avondeten schuif je gewoon aan. We verwachtten daardoor een simpele keuken en werden verrast met heerlijke gerechten, een goed restaurant waardig! Met verschillende diëten werd perfect rekening gehouden. We waren vooral onder de indruk van de bijzondere, hartige wafels. Kamers zijn piekfijn in orde, smaakvol en zeer schoon. We vonden het heel gezellig en hebben veel gelachen met de gastheer en -vrouw, zulke lieve mensen! De omgeving is prachtig voor wandel- en fietstochten.

Gereisd met vrienden in september 2018

• Oude reviews

8Ingrid Purmerend01-11-2017

Erg aangenaam verblijf

Verblijf 3 nachten. Hartelijke gastvrouw en gastheer die bovenal heerlijk kan koken. We hadden een 3 gangen menu op de aankomst dag die was heerlijk dus besloten ook de dagen erna te dineren. We zaten met de overige gasten aan tafel wat leuke gesprekken oplevert. De tuinkamer waarin we verbleven was schoon en bed was goed, jammer van de grote beige kussen die zijn eigenlijk overbodig (les is more) en ik zou de klok vervangen voor een mooie poster van de omgeving of van de producten die de gastheer zelf maakt vooral zijn eigengemaakte pasta smaakt super. Zeker een adres om nog een keer terug te komen.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Mieke van Oort28-10-2016

Prima schoon netjes lekker.

De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam vragen naar speciale wensen. Het huis en de slaapkamer is prima,het avond eten en het ontbijt is meer als genoeg en lekker.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Betty16-10-2016

Echt een aanrader!

Deze B&B is echt helemaal top! Wij hadden voor een klein bedrag erbij de aparte kamer in de tuin. Wat hebben we hier heerlijk geslapen op een prima bed. De ontvangst en het hele contact tijdens de 3 dagen was allerhartelijkst. Het ontbijt is heerlijk. Maar het avondeten waar je met alle gasten en Leon en Yvonne aan tafel zit is zo gezellig. En Leon kan goed koken!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Fotofreaky18-04-2015

Geweldig

Beste Leon en Yvonne, hartelijk dank weer voor het goede verblijf. Wat was het weer geweldig om in jullie B&B te verblijven. De mooie kamer, het schone sanitair, jullie gastvrijheid/vriendelijkheid en het overheerlijke ontbijt maken het tot een perfecte vakantiebestemming. Mooie omgeving om te wandelen/fietsen en steden als Venlo en Roermond te bezoeken. Bij de overnachting is het ontbijt inbegrepen. Ik kan echter iedereen aanraden het diner bij te boeken. Een heerlijk diner bestaande uit allerlei biologische producten en waar alles zelf wordt gemaakt, is voortreffelijk en heeft een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding, net als de kamers. Tot de volgende keer! PS: Geen kinderen en heb geen gebruik gemaakt van zwembad, daarom deze items niet beoordeeld.

Alleen gereisd in januari 2015

• 9Jannekewind03-05-2014

Supergastvrije accomodatie

Een zeer verzorgde en zeer gastvrije accomodatie. Een echte aanrader. De uitbater kookt overheerlijk. De kamer is schoon en er is tot in detail aan alles gedacht. Zelfs onze fietsen werden veilig achter slot en grendel gezet.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Annemiek van der Meijden24-10-2013

Gastvrij, schoon, heerlijk geslapen/ gegeten.

Zeer nette kamers, met heerlijke bedden, badjas en huissokken. Alles is schoon en fris. Wij hebben gebruik gemaakt van de herfstaktie: overnachting, diner en ontbijt! 1 woord super! Voor een goede prijs. Als we daar in buurt nog wat zoeken gaan we daar zeker heen!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 10elly woertman03-09-2013

uitmuntende,sfeer,eten,bedden en gastvrijheid

Goeden dag lezers van dit bericht het is moeilijk te verwoorden wat ik moet zeggen over deze mensen maar dat ze alles goed voor elkaar hebben dat is zeker op de vraag of ik hun zou aanbevelen is het antwoord ja absoluut al hopen wij wel dat wanneer wij zelf weer gaan boeken er nog een plekje voor ons vrij is deze mooie organisatie heeft trouwens ook heerlijk eten dat gemaakt word door een echte kok ik heb de kok verteld dat indien het mogelijk zou zijn hij van mij een michelin ster zou krijgen ik kan niet anders zeggen Dit moet je ervaren hebben om te weten wat wij bedoelen veel plezier van Elly en Marcel

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Truus en Leo Vilardell16-06-2013

Wij hebben heerlijk gegeten.

Yvonne en Leon jullie zijn zeer gastvrij!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

1 tip over Bed and Breakfast Chambre d'Hotes Beesel

• elly woertman, 03-09-2013

Tip eet minimaal 1 keer avond eten mee of je moet natuurlijk zo sterk in je schoenen staan dat je de geur uit de keuken kan weerstaan

0 vragen over Bed and Breakfast Chambre d'Hotes Beesel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieExpress check-in & check-out
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats