Tijdelijk €25 aanbetaling

9.9FenomenaalScore uit 8 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Guesthouse Sawadee Limburg

• 10Rianne12-08-2021

Fantastische bed&breakfast!

Mooie kamers en een prachtig dakterras om 's avonds te borrelen! Mooie gedeelde keuken met koelkast kookstel en magnetron. Daarnaast zijn de gastheer en vrouw zeer vriendelijk en hebben ze een overheerlijk en uitgebreid ontbijt voor ons klaar staan! Voor het avondeten zijn we op aanraden naar restaurant de Poort geweest (ook fantastisch gegeten) op loopafstand van de b&b. Echt een fantastische ervaring!!

• 10Diana & Rumen29-09-2016

Fantastic

Gerda and Martien were just great! We've had a wonderful 5-day stay at their beautifully furnished house with a marvelous garden. We cordially recommend the place to everyone who looks for comfort and warm welcome.

• 10Ans Ulijn30-08-2015

Fantastisch B&B

Gastvrij welkom, een goed bed en een heerlijk ontbijt met als start een pannenkoek, een mooi terras. Gerda en Martien zijn betrokken bij hun gasten. Ik heb maar een woord Fantastisch B&B.

• 9Veronique11-06-2015

Heerlijk ontspannen

wat een heerlijkheid om na een dag fietsen hier terecht te komen! Gezellige ontvangst door Gerda en Martien. In de serre genoten van glaasje wijn met aangenaam gezelschap. S ochtends lekker ontbijt. Kregen zelfs lunch pakketje mee. Komen zeker terug!

• 9Annemieke Tol04-07-2013

geweldige service

Bed and Breakfast Guesthouse Sawadee Limburg in Beek is een geweldige plek om te verblijven. De gastvrouw en gastheer doen alles om het je naar de zin te maken. Welkomsdrankje , prachtige kamer, heerlijk ontbijt en ook nog naar vliegveld Maastricht gebracht en opgehaald!

• 10Jando en Els05-06-2013

Gastvrij ten top

Wij hebben hier voor één nachtje verbleven omdat we de volgende ochtend vroeg van het vliegveld zouden vertrekken. Auto kon voor het huis blijven staan en bespaarde ons dus veel parkeerkosten. Ligging is zeer dichtbij het vliegveld vanwaar veel goedkope vluchten vertrekken. Voor ons als Noord-Hollanders dus een goede optie voor een vroege vlucht. We kregen een gastvrij biertje en praatje en zijn daarna heerlijk gaan slapen. Een echte aanrader!

• 10Niels07-02-2013

heerlijke plek

prima accomodatie, leuke gastvrouw en gastheer. veel te doen op de fiets in de omgeving. deze zijn overigens ook te huur

• 10Niels07-02-2013

zeer betrokken gastvrouw

Dit zeer mooi opgeknapte vrijstaande woonhuis heeft een prachtige ligging, tuin en zeker de kookkwaliteiten van de kok zijn uitmuntend. Indien u het lekker vindt om eens culinair (thais) verwend te worden dan is dit een prima gelegenheid.

Kamers zijn ruim en netjes ingericht en wij zijn hier met 2 kinderen geweest. Een echte aanrader voor iemand die rust zoekt, maar ook superservice verwacht van de gastheer en gastvrouw. Vraag vooral even naar de originele thaise curry (geef aan of je echt spicy wilt of niet). Je mag ook meehelpen in de keuken als je dat wilt.

Martien en Gerda, veel succes en we komen naar maart zeker weer terug!

Bed & Breakfast Guesthouse Sawadee Limburg info

Het complex