Bed and Breakfast Geverikerhof

2 reviews over Bed and Breakfast Geverikerhof in het Nederlands

Geweldig!

Jan Tijmen Brouwer
20-12-2016

Een fantastische B&B, zeer leuk ontvangst met een Limburgse vlaai en een rondleiding van de eigenaar door de boerderij, stallen, kelder e.d.. Je voelt je meteen thuis in het mooie goed onderhouden en schone appartement.

Wij gaan hier zeker weten nog vaker terug komen!!

Echt even bijkomen...

Nicolle
15-11-2009

Een prachtige limburgse boerderij met inmiddels 2 appartementen. Het Cortenhuisje ligt aan de achterzijde van de boerderij en is helemaal prive...

Je hebt een keuken met aangrenzend een woonkamer, in de woonkamer staat een eettafel, een elektrisch kacheltje, een tv met dvd-speler, allerlei boeken en spelletjes. De badkamer is te bereiken via de slaapkamer en er is een apart toilet (te bereiken via de woonkamer).

De eigenaars van de boerderij (Paul en Tonka) zijn ontzettend vriendelijk en je wordt echt verwend. Vers fruit, lekker flesje wijn, knabbels, koekjes, taart enzovoorts.

Echt even heerlijk genieten!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Geverikerhof in Beek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Geverikerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.