NederlandLimburgBaexemCampings BaexemCamping MInicamping Groot Einder

+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 8 reviews
  • 8.8Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

8 Reviews over MInicamping Groot Einder

• 10Ad03-07-2017

zeer goed

Na 2 jaar voor 4 maanden op camping Groot Einder te hebben doorgebracht zitten we nu voor het 3de jaar op deze rustige en fijne camping met goede mooie en zuivere sanitaire voorzieningen. Een pracht camping met een mooi en droog veld met grote plaatsen. Voor mensen die van rust en fietsen houden is dit ideaal Voor de fietser is er genoeg ruimte voor een mooie fietstocht b.v naar Duitsland of Roermond en omgeving Winkels en supermarkten op 2 km afstand De eigenaar doet er alles aan om het naar je zin te maken Voor ons reden genoeg om er een 4de jaar er aan vast te plakken.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Gerard de Veer02-06-2017

Super mini camping

Groot Einder is een super mini camping, we komen er jaarlijks soms meerdere keren. Rust fluitende vogeltjes, vriendelijkheid, geen strakke regels Qua prijs 18,00 euro all-in dus geen verrassingen met electra, toeristenbelasting en toeslag voor huisdieren. Deze laatste is wel aangelijnd en in overleg.

• 8Eetgelegenheden
  • 9H.Rientjes18-01-2017

familie bezoek

wij vonden alles schoon en werden goed geholpen,in maart gaan we weer die kant op

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 4jan kuppens06-10-2016

Zijn maar twee nachten geweest.

Weinig onderhoud aan douches en afwasplaats .Was ronduit smerig Allegaartje van meubelair in kantine. We wilden zo snel mogelijk weg.

• 1Staat v/h sanitair
  • 10Gerard de Veer08-06-2015

Deze camping verdient zo'n hoge waardering

Deze "vergeten" camping verdient voor mij een 10 helemaal toppie, klantvriendelijk, goed sanitair, het ziet er allemaal keurig uit. De beheerder is iedereen ter wille om het je maar zo aangenaam mogelijk te maken.

Wij hebben genoten.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Britta und Simon28-07-2011

beste Campingplatz überhaupt

Britta und Simon - 2011-06-25 12:26:09

Hallo! Groot Einder ist der beste Campingplatz überhaupt!!!! Sehr netter Besitzer, lauter hilfsbereite und freundliche Leute. Toller Platz um das Zelt aufzubauen, sehr ruhig und schön gelegen. Mit kleinen Hasen und Känguruh's.Die Saniatäranlagen sind neu und werden super gepflegt!!!! Und das Beste, alle sprechen und verstehen Deutsch!!!! Sind schon zum 2:Mal hier. Wir kommen gerne wieder Grin Simon und Britta

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Henk09-07-2011

In een woord GEWELDIG

Hebben erg leuke tijd gehad op deze camping. Erg gastvrije eigenaar. Prima staanplaatsen, prima sanitair, perfecte plaats om vanuit te gaan fietsen. Komen zeker nog eens terug! Henk

• 8Eetgelegenheden
  • 9Tjeulem07-07-2011

Verzorgd - Rust - Gewoon perfect

Beste Familie, Wij willen jullie bedanken voor de fijne maar helaas te korte tijd dat wij op jullie camping mochten staan. Lekker rustig en mooie fiets en wandelroutes gemaakt. Ook de fijne buren uit Geleen, waar we een praatje mee konden maken, met een biertje en samen koffie drinken, het was geweldig en komen zeker nog eens terug. Bedankt voor alles, en de asperges waren lekker. Dora en Gerry van Houtert en ons hondje Rakkertje

Camping MInicamping Groot Einder info

Camping informatie