Camping MInicamping Groot Einder

8 reviews over Camping MInicamping Groot Einder in het Nederlands

zeer goed

Ad,
3-7-2017

Na 2 jaar voor 4 maanden op camping Groot Einder te hebben doorgebracht zitten we nu voor het 3de jaar op deze rustige en fijne camping met goede mooie en zuivere sanitaire voorzieningen.

Een pracht camping met een mooi en droog veld met grote plaatsen.

Voor mensen die van rust en fietsen houden is dit ideaal

Voor de fietser is er genoeg ruimte voor een mooie fietstocht b.v naar Duitsland of Roermond en omgeving

Winkels en supermarkten op 2 km afstand

De eigenaar doet er alles aan om het naar je zin te maken

Voor ons reden genoeg om er een 4de jaar er aan vast te plakken.

Super mini camping

Gerard de Veer,
2-6-2017

Groot Einder is een super mini camping, we komen er jaarlijks soms meerdere keren.

Rust fluitende vogeltjes, vriendelijkheid, geen strakke regels

Qua prijs 18,00 euro all-in dus geen verrassingen met electra, toeristenbelasting en toeslag voor huisdieren.

Deze laatste is wel aangelijnd en in overleg.

familie bezoek

H.Rientjes,
18-1-2017

wij vonden alles schoon en werden goed geholpen,in maart gaan we weer die kant op

Zijn maar twee nachten geweest.

jan kuppens
6-10-2016

Weinig onderhoud aan douches en afwasplaats .Was ronduit smerig Allegaartje van meubelair in kantine. We wilden zo snel mogelijk weg.

Deze camping verdient zo'n hoge waardering

Gerard de Veer
8-6-2015

Deze "vergeten" camping verdient voor mij een 10 helemaal toppie, klantvriendelijk, goed sanitair, het ziet er allemaal keurig uit.

De beheerder is iedereen ter wille om het je maar zo aangenaam mogelijk te maken.

Wij hebben genoten.

beste Campingplatz überhaupt

Britta und Simon
28-7-2011

Britta und Simon - 2011-06-25 12:26:09

Hallo!

Groot Einder ist der beste Campingplatz überhaupt!!!! Sehr netter Besitzer, lauter hilfsbereite und freundliche Leute. Toller Platz um das Zelt aufzubauen, sehr ruhig und schön gelegen. Mit kleinen Hasen und Känguruh's.Die Saniatäranlagen sind neu und werden super gepflegt!!!! Und das Beste, alle sprechen und verstehen Deutsch!!!! Sind schon zum 2:Mal hier. Wir kommen gerne wieder Grin

Simon und Britta

In een woord GEWELDIG

Henk
9-7-2011

Hebben erg leuke tijd gehad op deze camping. Erg gastvrije eigenaar. Prima staanplaatsen, prima sanitair, perfecte plaats om vanuit te gaan fietsen. Komen zeker nog eens terug!

Henk

Verzorgd - Rust - Gewoon perfect

Tjeulem
7-7-2011

Beste Familie,

Wij willen jullie bedanken voor de fijne maar helaas te korte tijd dat wij op jullie camping mochten staan. Lekker rustig en mooie fiets en wandelroutes gemaakt. Ook de fijne buren uit Geleen, waar we een praatje mee konden maken, met een biertje en samen koffie drinken, het was geweldig en komen zeker nog eens terug. Bedankt voor alles, en de asperges waren lekker.

Dora en Gerry van Houtert en ons hondje Rakkertje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping MInicamping Groot Einder in Baexem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping MInicamping Groot Einder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.