Vakantiehuis Wijnhuis Baarlo

85 reviews over Vakantiehuis Wijnhuis Baarlo in het Nederlands

Super!!

Chantalle,
10-12-2018

Lekker een weekendje naar het kastelendorpje Baarlo!

Toen we aankwamen werden we vriendelijk ontvangen door de eigenaresse.. met 2 lekkere flessen sap van hun eigen fruitboerderij.

Toen we binnenkwamen waren we blij verrast fijne grote ruimte met voor de kids een schommel in de huiskamer! Compleet ingericht huis en de bedden lagen prima..

Al met al een super leuk weekend in een rustige omgeving en een heel leuk dorp,met wat winkeltjes en genoeg eetgelegenheid.

Mvg Fam Berden

Compleet

Henk Lenders,
4-12-2018

Een woning waar je als groep alles hebt wat nodig is voor een onvergetelijke vakantie

Aanrader!!!

Hellen Hendriks,
4-12-2018

We waren hier met de familie incl kleine en oudere kinderen. Heerlijk weekend gehad. Mooi sfeervol huis. Leuke speelse indeling met alles erop en eraan. Niets tekort gekomen. Vriendelijke ontvangst en bij vragen goed bereikbaar en behulpzaam! Fijne omgeving waar vanalles te doen is! Echt een aanrader!

Geweldig!!

Marieke,
2-10-2018

We hebben een super leuk weekend gehad. Wat een mooi en fijn huis!! De schommel was echt het toppunt voor de kindjes. Ook die vaatwasser is ideaal met zo'n grote groep. Je bent zo door je vuile vaat heen. We hadden ook echt prachtig weer dus lekker in de tuin gezeten en gewandeld.

Het huis is van alle gemakken voorzien

Fantastisch!

Kim,
26-9-2018

Half september ons familieweekend met 12 volwassenen en 4 kids tot 7 jaar doorgebracht en het was fantastisch. Het is huis is mooi, ruim, schoon, super leuk ingericht en compleet. Andrea is een superleuke en behulpzame gastvrouw, die snel en makkelijk communiceert. We hadden super geluk met het weer, dus ook veel tijd buiten doorgebracht. Genoeg speel mogelijkheden voor de kids en een fijne plek om met z’n allen te eten. Wij hadden een pizza oven gehuurd, waar we heerlijke pizza’s in hebben gebakken met z’n allen en hadden iemand uitgenodigd voor een wijnproeverij in het huis op zaterdagavond, ook hier was het huis perfect voor.

Ik heb al best veel accommodaties gezien, maar dit is echt een topper! Ga zo door!

Gr. Kim

een aanrader !!

Christel,
5-8-2018

We hebben genoten van het supergezellige huis,heel ruim,rustige ligging en toch kortbij het centrum en supermarkt.Een supervriendelijke eigenares .

het was een topper

victoire,
10-5-2018

Dit was ons eerste weekend in een huisje met onze groep en het was een top weekend. het was een rustig ligging, de mogelijkheid op barbecueën. het gaf ons een echt vakantie gevoel het is een topper.

het automatische licht boven was te fel voor als je s'nachts op stond.

Formidabel!

Fam. Stevens Verhoeven,
23-4-2018

Mooie landelijke omgeving ideaal voor een actieve vakantie maar evenzo de omgeving om te ontspannen.

Het huis is echt ruim voor 16 personen, onze kleinkinderen van 4 tot 18 hebben volop genoten, de vraag werd gesteld of we volgende keer een week kunnen komen, dat zegt volgens ons genoeg over de tevredenheid van het verblijf.

Ons zien ze hier zeker nog terug indien mogelijk !

Super! heerlijk weekend gehad.

Frank Lenders,
29-3-2018

Wij hebben als familie echt super genoten van het weekend! Alles was echt perfect! Dit was een weekendje hoe je een weekend wilt hebben! Alles was aanwezig het was ook zeker fantastisch dat er genoeg was voor de hele familie wij waren met 14 volwassenen 3 kinderen van 5 3 en 1. Wat ook zeer handig was is de vaatwasser dat binnen 2 minuten klaar is zeker met veel afwas was dit zo gebeurt. De woonkamer was zeer gezellig aangekleed! Nogmaals was top! Andrea en Suzan ga zo door dat nog veel families kunnen genieten van jullie vakantiehuis!

Voor herhaling vatbaar!

Anton Vermunt,
1-2-2018

Oma werd 80 en wat wil je dan nog meer dan met zijn allen bij elkaar in een huis de dagen doorbrengen.

Voor herhaling vatbaar, Oma wordt snel 81 :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wijnhuis Baarlo in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wijnhuis Baarlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.