Vakantiehuis Wijnhuis Baarlo

82 reviews over Vakantiehuis Wijnhuis Baarlo in het Nederlands

Geweldig!!

Marieke
2-10-2018

We hebben een super leuk weekend gehad. Wat een mooi en fijn huis!! De schommel was echt het toppunt voor de kindjes. Ook die vaatwasser is ideaal met zo'n grote groep. Je bent zo door je vuile vaat heen. We hadden ook echt prachtig weer dus lekker in de tuin gezeten en gewandeld.

Het huis is van alle gemakken voorzien

Fantastisch!

Kim
26-9-2018

Half september ons familieweekend met 12 volwassenen en 4 kids tot 7 jaar doorgebracht en het was fantastisch. Het is huis is mooi, ruim, schoon, super leuk ingericht en compleet. Andrea is een superleuke en behulpzame gastvrouw, die snel en makkelijk communiceert. We hadden super geluk met het weer, dus ook veel tijd buiten doorgebracht. Genoeg speel mogelijkheden voor de kids en een fijne plek om met z’n allen te eten. Wij hadden een pizza oven gehuurd, waar we heerlijke pizza’s in hebben gebakken met z’n allen en hadden iemand uitgenodigd voor een wijnproeverij in het huis op zaterdagavond, ook hier was het huis perfect voor.

Ik heb al best veel accommodaties gezien, maar dit is echt een topper! Ga zo door!

Gr. Kim

een aanrader !!

Christel
5-8-2018

We hebben genoten van het supergezellige huis,heel ruim,rustige ligging en toch kortbij het centrum en supermarkt.Een supervriendelijke eigenares .

het was een topper

victoire
10-5-2018

Dit was ons eerste weekend in een huisje met onze groep en het was een top weekend. het was een rustig ligging, de mogelijkheid op barbecueën. het gaf ons een echt vakantie gevoel het is een topper.

het automatische licht boven was te fel voor als je s'nachts op stond.

Formidabel!

Fam. Stevens Verhoeven
23-4-2018

Mooie landelijke omgeving ideaal voor een actieve vakantie maar evenzo de omgeving om te ontspannen.

Het huis is echt ruim voor 16 personen, onze kleinkinderen van 4 tot 18 hebben volop genoten, de vraag werd gesteld of we volgende keer een week kunnen komen, dat zegt volgens ons genoeg over de tevredenheid van het verblijf.

Ons zien ze hier zeker nog terug indien mogelijk !

Super! heerlijk weekend gehad.

Frank Lenders
29-3-2018

Wij hebben als familie echt super genoten van het weekend! Alles was echt perfect! Dit was een weekendje hoe je een weekend wilt hebben! Alles was aanwezig het was ook zeker fantastisch dat er genoeg was voor de hele familie wij waren met 14 volwassenen 3 kinderen van 5 3 en 1. Wat ook zeer handig was is de vaatwasser dat binnen 2 minuten klaar is zeker met veel afwas was dit zo gebeurt. De woonkamer was zeer gezellig aangekleed! Nogmaals was top! Andrea en Suzan ga zo door dat nog veel families kunnen genieten van jullie vakantiehuis!

Voor herhaling vatbaar!

Anton Vermunt
1-2-2018

Oma werd 80 en wat wil je dan nog meer dan met zijn allen bij elkaar in een huis de dagen doorbrengen.

Voor herhaling vatbaar, Oma wordt snel 81 :)

Ontspannen en zeer aangenaam

Margot Piscaer
30-12-2017

Er hangt een goede sfeer in het huis. Een gezellige grote woonkamer met houtkachel en een heerlijke keuken met een lange eettafel, waar de hele familie bij elkaar gezeten heeft. Alles was in Kerstsfeer gebracht en de huisinrichting was compleet. Wij hebben nooit eerder een accommodatie gehuurd, waar een voorraad wc papier, waspoeder en hout aanwezig was. De woning is rustig gelegen in een mooi buitengebied, vlakbij de Maas. De bedsteden vinden wij geschikter voor kinderen en jongeren dan voor ouderen. De huiseigenares is zeer vriendelijk, geeft uitgebreide informatie en staat direct voor je klaar, wanneer er onduidelijkheden zijn. Kortom het was een heerlijke week.

Dimphy Middelman
12-12-2017

Wij waren met de familie een lang weekend in het prachtige Wijnhuis geweest. Alles was mooi schoon en en netjes afgewerkt.

Andrea was goed te bereiken, als we haar nodig hadden.

De keuken en de daarbij behorende grote tafel, is super fijn om met zijn allen gezellig te eten en spelletjes te spelen.

De woonkamer is een gezellig zithoek met een fijne houtkachel, die het nog gezelliger maakt.

Fantastisch!

Geweldig mooi huis, met alle gemakken voorzien.

Ruben van de Fliert
12-12-2017

Andrea is een bijzonder aardige gastvrouw en alles is tot in de puntjes afgewerkt. in 1 woord Geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wijnhuis Baarlo in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wijnhuis Baarlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.