Vakantiehuis Wijnhuis Baarlo

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

het was een topper

victoire
10-5-2018

Dit was ons eerste weekend in een huisje met onze groep en het was een top weekend. het was een rustig ligging, de mogelijkheid op barbecueën. het gaf ons een echt vakantie gevoel het is een topper.

het automatische licht boven was te fel voor als je s'nachts op stond.

Formidabel!

Fam. Stevens Verhoeven
23-4-2018

Mooie landelijke omgeving ideaal voor een actieve vakantie maar evenzo de omgeving om te ontspannen.

Het huis is echt ruim voor 16 personen, onze kleinkinderen van 4 tot 18 hebben volop genoten, de vraag werd gesteld of we volgende keer een week kunnen komen, dat zegt volgens ons genoeg over de tevredenheid van het verblijf.

Ons zien ze hier zeker nog terug indien mogelijk !

Super! heerlijk weekend gehad.

Frank Lenders
29-3-2018

Wij hebben als familie echt super genoten van het weekend! Alles was echt perfect! Dit was een weekendje hoe je een weekend wilt hebben! Alles was aanwezig het was ook zeker fantastisch dat er genoeg was voor de hele familie wij waren met 14 volwassenen 3 kinderen van 5 3 en 1. Wat ook zeer handig was is de vaatwasser dat binnen 2 minuten klaar is zeker met veel afwas was dit zo gebeurt. De woonkamer was zeer gezellig aangekleed! Nogmaals was top! Andrea en Suzan ga zo door dat nog veel families kunnen genieten van jullie vakantiehuis!

Voor herhaling vatbaar!

Anton Vermunt
1-2-2018

Oma werd 80 en wat wil je dan nog meer dan met zijn allen bij elkaar in een huis de dagen doorbrengen.

Voor herhaling vatbaar, Oma wordt snel 81 :)

Ontspannen en zeer aangenaam

Margot Piscaer
30-12-2017

Er hangt een goede sfeer in het huis. Een gezellige grote woonkamer met houtkachel en een heerlijke keuken met een lange eettafel, waar de hele familie bij elkaar gezeten heeft. Alles was in Kerstsfeer gebracht en de huisinrichting was compleet. Wij hebben nooit eerder een accommodatie gehuurd, waar een voorraad wc papier, waspoeder en hout aanwezig was. De woning is rustig gelegen in een mooi buitengebied, vlakbij de Maas. De bedsteden vinden wij geschikter voor kinderen en jongeren dan voor ouderen. De huiseigenares is zeer vriendelijk, geeft uitgebreide informatie en staat direct voor je klaar, wanneer er onduidelijkheden zijn. Kortom het was een heerlijke week.

Dimphy Middelman
12-12-2017

Wij waren met de familie een lang weekend in het prachtige Wijnhuis geweest. Alles was mooi schoon en en netjes afgewerkt.

Andrea was goed te bereiken, als we haar nodig hadden.

De keuken en de daarbij behorende grote tafel, is super fijn om met zijn allen gezellig te eten en spelletjes te spelen.

De woonkamer is een gezellig zithoek met een fijne houtkachel, die het nog gezelliger maakt.

Fantastisch!

Geweldig mooi huis, met alle gemakken voorzien.

Ruben van de Fliert
12-12-2017

Andrea is een bijzonder aardige gastvrouw en alles is tot in de puntjes afgewerkt. in 1 woord Geweldig.

Heerlijke sfeer en van alle gemakken voorzien

Chantal Spierings
11-12-2017

Een heerlijk huis met een huiselijke sfeer (bv kerstboom een aankleding in vol ornaat aanwezig) dat ook zeer geschikt is voor bijvoorbeeld een heidag met je team! Wij waren met 16 personen (14 personen overnachting) en hebben geen moment het gevoel gehad dat we met teveel mensen waren ondanks dat we door het slechte weer twee dagen binnen gebleven zijn. Van alle gemakken voorzien, goed verzorgd, schoon en zeer prettig contact met de eigenaar die heerlijk met je meedenkt. Wij hadden zelf gezorgd voor ontbijt en lunch en het avondeten voor een goede prijs en een zeer goede kwaliteit laten verzorgen door 't Wijnhuis.

Zie hierboven

Lucia Jansen
3-12-2017

Eigenlijk helemaal niets op aan te merken, alles was perfect geregeld, zag het er spik en span uit en was er ruimte in overvloed zelfs met 10 volwassenen en 7 kinderen! Volop speelgoed zoals trapkar, trampoline en een grote schommel (binnen!). Wat hebben we enorm genoten van dit huis met omgeving waar echt veel te velen valt. Wandelen, fietsen, winkelen, zwemmen, speeltuin en dierentuin . . We zijn er allemaal geweest! En dan die bakker die ons brood en taart kwam brengen die we paar weken van te voren hadden besteld 🎈kortom geweldig huis, eigenaren (staan letterlijk en figuurlijk altijd voor je klaar!) en omgeving . . . Ga hetbeleven en ervaar het zelf 🎈

Fantastisch huis en heerlijke omgeving

Mevrouw Smit
3-12-2017

Het huis is geweldig ingericht en de schommel in de woonkamer maakt het helemaal af. Ook buiten is aan alles gedacht. De grote kas, speeltuin voor de kinderen en het bezichtigen van de boomgaard van de familie zelf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wijnhuis Baarlo in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wijnhuis Baarlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Wijnhuis Baarlo scoort een 9.38 uit 10 op basis van 89 reviews.