Bed and Breakfast Ut Bosbeekhuuske

BedAndBreakfast

Laatste review

Het B&B Ut Bosbeekhuuske is een geweldige locatie. In een woonwijk gelegen maar met een prachtige grote achtertuin, waar we vrijelijk gebruik van mochten maken. Ook de B&B is een overnachtingadres met veel privacy en fantastische service. Elke dag schone handdoeken, fantastisch en goed voorzien ontbijt. Een grote map met tips is aanwezig, en anders hebben de eigenaren nog altijd wel een extra tip.

1 review over Bed and Breakfast Ut Bosbeekhuuske in het Nederlands

Fantastisch plek, gastvrije eigenaars

Annet,
21-3-2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ut Bosbeekhuuske in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ut Bosbeekhuuske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.