Bed and Breakfast Somershuis

Weer vandaag3°-1°
Bed and Breakfast Somershuis
8,3

Laatste review

Slapen in een voormalig pomphuis, omgebouwd tot luxevakantiehuis heeft als enige nadeel dat je soms de pomp van het zwembad aan moet zetten en die best wat herrie maakt. Het bed heeft zijn beste tijd gehad.

Maar daar houdt het op met 'aandachtspunten'. Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Heerlijk ontbijt waar echt alles zelfgemaakt is! En zoveel dat je er van kan lunchen (dus worden broodzakjes bijgeleverd). Daarbij worden er af en toe aperatiefjes en anders lekkers gebracht. Tussen de tropische planten, op de relaxte ligstoelen aan het zwembad zitten.. je waant je in het buitenland en hoeft even helemaal niets!!

Kenmerken
Speeltuin
Sauna
Kinderopvang

4 reviews over Bed and Breakfast Somershuis in het Nederlands

Geweldig

Ilse
1-1-2016

Alles perfect voor elkaar. Er is niets dat een minpunt verdient. Vriendelijke mensen, gastvrij, warm ontvangst met oliebollen, heerlijk bed, sauna, nieuwe badkamer met ligbad, haardje, en een fantastisch en zeer royaal ontbijt.

Zomer(s)huis met zwembad

Fam. Put
24-7-2013

Alleen maar superlatieven voor dit adres. Pure verwennerij voor een zeer redelijke prijs.Je waant je tegelijk in Frankrijk (het zwembad, de mooie tuin vol bloemen, de rust, de (gratis) wijn en aperitief), Italië (de lekkere pasta die we er zomaar bijkregen), en Nederland (de gastvrijheid en alles tiptop verzorgd) . We hebben met al onze zintuigen genoten en voelden ons als Koning en Koningin toen we hier op een zonovergoten en bloedhete historische 21 juli hebben verbleven.

Hier kom je tot rust!

José
26-4-2013

Met alles in de omgeving wat je nodig hebt zit je hier heerlijk in een B&B waar het heerlijk vertoeven is! Met gewoon je eigen zwembad in de tuin! Niet zomaar een kamer, maar je eigen tuinhuis! Hier kom je tot rust!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Somershuis in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Somershuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.