Hotel Sandton Château de Raay

Hotel Sandton Château de Raay
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sandton Château de Raay voor je op een rij gezet:

264 reviews over Hotel Sandton Château de Raay in het Nederlands

Geen service

Mevr. Flikweert
15-5-2018

Extra kosten onder de naam verblijfsbelasting € 3,00 p.p. Bij navraag zgn voor wifi, parkeren en toeristenbelasting, terwijl op site de eerste 2 gratis zijn en de toeristenbelasting wettelijk maar € 1,00 is. Bij eerste navraag hierover werd gezegd toeristenbelasting is € 3,00 (?)

Fijne kasteelkamer met heerlijk bed. Jammer van de geluidsoverlast van de naastliggende N-weg. Ontbijt heerlijk, met ter plekke bereid ei naar wens.

Diner in wintertuin lekker, maar de porties zijn ongelooflijk KLEIN! Echt te klein, zeker na de prijs. Domper dat niet alles (25%) van de kaart beschikbaar was....

Top verblijf

Michel van oldenmark
24-9-2017

Mooi hotel in mooie omgeving. Vriendelijk ontvangen, mooie kamer, prima ontbijt. Kortom, aanrader

Weekendesk

Duur water in een fantastische omgeving

Hendrik
23-7-2017

Prachtige omgeving en hotel.

Mooi en sfeervol buitenterras.

Maar om te weigeren kraanwater bij de wijn te geven en in plaats daarvan EUR 6,50 (!) voor een karafje water te berekenen is niet gastvrij.

Chateau met plus en minpunten

R.v.S.
20-6-2017

Overnachting geboekt via bon Vorstelijk overnachten.

+ Punten: mooi chateau in een mooie bosrijke omgeving met goede mogelijkheden om te wandelen en te fietsen.

De keuken is van goede kwaliteit diner was uitstekend ook op het ontbijt valt weinig aan ten merken er werd zelf speciaal een ei product naar wens klaar gemaakt, het enige wat ik miste was zalm wat ik in veel andere 4 * hotels wel tegen kwam.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

De entourage is goed vanuit de serre waar ook het restaurant zich bevind kon men goed naar buiten kijken in dat opzicht hebben wij genoten.

Minpunten: Voornamelijk de kamer (38) in de kamer bij de entree is een soort trap omdat de kamer lager ligt dan de gang vloer daardoor is het linker bed alleen vanaf het voeteneind toegankelijk. Op de badkamer moet men douchen in het bad waar een heel lange slang aardig in de weg zit, wij zijn 70+ en hadden daar moeite mee.

Ook een grote vlek op de stoel (koffie/urine) was nou niet bepaald vorstelijk. En als klap op de vuurpijl een dikke vette doodgeslagen Bromvlieg op het raam die bij het openen van het gordijn tevoorschijn kwam.

Al met al een goed verblijf gehad, maar niet Vorstelijk.

Sandton Hotel Château De Raay, General Manager, 26-6-2017

Geachte heer van Slegtenhorst,

Hartelijk dank voor uw review op Zoover.

Wij zullen uw punten meenemen in ons overleg.

Nog een prettige dag gewenst!

Prachtig!

Nancy
16-6-2017

Wat hebben wij genoten van een heerlijk weekend in dit kasteel. Mooie locatie in een bos rijke omgeving. Kamers keurig netjes. Lekkere bedden. Wij gaan er zeker nog een keer naar toe!!

M. Thegels, General Manager, 26-6-2017

Beste Nancy,

Hartelijk dank voor uw mooie review op Zoover.

Fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Nog een zonnige dag gewenst en hopelijk tot een volgende keer!

Met gastvrije groet,

Sandton Hotel Château De Raay

Top hotel!

Mirjam
15-2-2017

Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad in dit prachtige kasteel! Schitterende tuin met aangrenzend bos waar je heerlijk kunt wandelen/fietsen. We hadden een mooie, ruime kamer met heerlijke bedden. In het restaurant kun je werkelijk fantastisch eten en het personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij. Wij gaan vaak een nachtje weg maar zo heerlijk als hier maak je niet vaak mee. Alles klopt gewoon! Hier gaan wij nog vaak terug komen! Zeker een aanrader!!

Michelle Thegels, General Manager, 19-2-2017

Beste Mirjam,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Wat fijn om te horen dat u een prachtig verblijf heeft gehad.

Graag tot een volgende keer.

Met gastvrije groet,

Sandton Hotel Château De Raay

Een aangename verrassing op elk gebied

Marcel Ruyssinck
30-6-2016

Kamer uitstekend, keuken creatief en superlekker,bediening voorkomend en attentievol.Een aanrader!

Heerlijk tot rust komen

Stel 40+
2-5-2016

Wat duurder hotel, maar kwaliteit voor de prijs is prima. Karakteristiek hotel in mooie omgeving met vriendelijk personeel en een top restaurant! Wij komen hier steeds weer terug als we er even tussenuit willen om nieuwe energie op te doen.

relaxed verblijf

Twien
29-12-2015

Prettige ontvangst, behulpzaam en vriendelijk personeel. De (kasteel) kamer was ruim en authentiek. Ruime badkamer. Geweldig ontbijtbuffet en de diners waren verrassend en lekker. Mooie hoekjes/ruimtes/trapjes in het hotel.

De kamer was wel erg warm ondanks dat we het raam open hadden en de verwarming uit. Voor ons was het bed te zacht maar dat is wat je thuis gewent bent. bed was er groot, was prima!

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandton Château de Raay in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandton Château de Raay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandton Château de Raay scoort een 8.45 uit 10 op basis van 264 reviews.