Hotel Peking Garden

9 reviews over Hotel Peking Garden in het Nederlands

nooit meer

J Mario
3-10-2010

de ligging is ideaal langs de weg, maar meteen als je binnekomt is de stemming voorbij. Bediening die je niet ziet staan als je binnekomt moeten wachten. Kom je aan tafel is die nog vies en snij je aan een stuk glas op tafel. Word de drank opgenomen door 3 personen en duurt het nog 20 min. Dit is erg traag ookal is het druk was gewoon chaotisch. 2e drankje besteld komt de bediening aan tafel is het er nog niet duurde het nog is 15 min.

de shushi was oke dat is dan de enige aanrader om daar te wokken, de kip die ik en me vriendin hadden was taai. de gamba's daarna waren niet goed schoongemaakt, je zag de darmkanalen nog zitten(niet echt lekker)

Gereisd Met partner in januari 2010
2008

Wat un toprestaurant

Tita tovenaar
1-11-2008

In 1 woord: Geweldig Lekker eten, super leuke en aardige bediening.

Gereisd Met partner in november 2008

lekker eten en goede service

onbekend
28-7-2008

wij zijn een paar keer geweest eten bij peking garden baarlo

en wij vonden het: super

zeer lekker eten en mega goede service dit is echt een aanrader.

Gereisd Familie in mei 2008

2007

Super fijn restaurant, Zeer vriendelijke bediening

Ivon
23-8-2007

Super fijn restaurant, Zeer vriendelijke bediening. En je krijgt altijd een drankje van het huis, erg aardig. Het eten is zeer gevarieerd en ontzettend lekker.

Groetjes Ivon

Gereisd Familie in augustus 2007
2006

Kei vriendelijk personeel de ligging is een echte A prima

Smets
18-10-2006

Kei vriendelijk personeel de ligging is een echte A locatie prima service en voor weinig geld wel heeeel lekker eten daarom gaan we er ook regelmatig naartoe!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2006

Heel lekker eten, je krijgt er ook vaker een drankje van

Jannique
3-9-2006

Heel lekker eten, je krijgt er ook vaker een drankje van het huis.

Erg vriendelijke eigenaren/medewerkers en een groot assortiment aan eten!

Gereisd Familie in februari 2006

mooi hotel, en erg goede service, het wokken is ook erg je

v. Enckevort
17-2-2006

mooi hotel, en erg goede service, het wokken is ook erg lekker daar ook kun je daar goed chinezen Doei

Gereisd Anders in februari 2006
2005

het is een prachtig restaurant, de bediening is zeer en ze

Ellen
25-9-2005

het is een prachtig restaurant, de bediening is zeer vriendelijk en ze zijn altijd bereid om je te helpen. Je krijgt als je jarig bent een drankje van het huis.

Gereisd Anders in Sun Sep 25 2005 20:13:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed chinees-restaurant

L. Stemkens
31-8-2005

Heel goed chinees-restaurant. Sinds kort kun je er ook wokken. In een nieuw aangebouwd gedeelte. De variatie in vlees en vissoorten is erg groot.

Gereisd Anders in Wed Aug 31 2005 19:09:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peking Garden in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peking Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.