Vakantiepark Oostappen De Berckt

Vakantiepark Oostappen De Berckt
6,9

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen De Berckt voor je op een rij gezet:

1513 reviews over Vakantiepark Oostappen De Berckt in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Nico
1-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad. Van tevoren wel wat twijfels gehad over dit park, maar voor het geld dat je hier betaalt (wij zaten in een chalet) is het een aardige camping. Voor kinderen is er veel te doen en het zwembad is best groot (al hangt dit af van wat je gewend bent natuurlijk). De werknemers bij de receptie blonken helaas niet uit van vriendelijkheid, een glimlach kon er net, of niet eens, van af. Desondanks vonden wij het park prima als je kijkt naar de kosten. Veel meer kun je dan ook niet verwachten wat mij betreft.

Een aanrader is om het veerpontje naar kloosterdorp Steyl te nemen, net buiten de camping. Ook leuk om dan even een bezoek te brengen aan de botanische tuin en het sfeervolle terras wat daarbij hoort. Een dagje Venlo is ook aan te raden of als je wat verder wilt rijden een bezoek aan Gaiazoo in Kerkrade.

Nooit meer

A v d berg
1-10-2018
  • Onderkomen6

Nou nooit meer van oost stappen weg ga je naar de berckt is alles dicht en blijft het dicht er lopen hier mensen met kinderen die hier niks tedoen hebben op de site doen ze zo goed voor met mooie plaatjes nou mooi niet niet eens de snackbar of resterant is open

Echt nooit meer een Oostappen park voor ons!

Martine
24-9-2018
  • Onderkomen1

Denken we fijn een weekendje weg te gaan met ons gezin nou wat een vreselijk park is dit zeg,we hadden een chalet voor 6 personen maar chalet is erg klein.Bedden zijn er smal,stapelbed onder kun je niet fatsoenlijk opmaken,matrassen zijn hartstikke dun lijkt wel of je op een plank ligt.

Dan het beddengoed of het was smerig of er zaten dikke gaten in en daar betaal je dan voor.

Ook was de chalet gewoon smerig.

Ook lijkt het wel of er meer oost europeanen op het park zitten die in de omgeving aan het werk zijn dan vakantiegangers.

Het zwembad was oké.

Voor ons nooit geen oostappen park meer.Mensen denk er goed over na voor je hier heen gaat!!

Suncamp Holidays

Niet doen zonde van je geld!

Fatma
12-9-2018
  • Onderkomen1

Enige die dit leuk en geweldig vinden zijn mensen die nooit een proper vakantieplek hebben meegemaakt..alles was vies in het huisje..durfde het matras nieteens op te tillen zo vies was alles eromheen.

Het linnengoed ruikt muf en heeft vlekken.

Agressieve kinderen worden losgelaten om de rest vd kinderen zand te laten eten, slaan en klieren.

Na 1 nacht weggegaan uit dit armzalige verblijf..Al zou ik er gratis mogen blijven Nooit meer!

Ben niet snel vies van iets..maar dit..wil het zsm vergeten!

Nee niets voor kids en niet gastvrij..

Mw. Van den Broek
7-9-2018
  • Onderkomen3

Weinig te doen :

Gratis:

speelkasteel in een zandbak

Geitjes kijken

Treintje (elke dag moet je minimaal een half uur wachten voor 5 minuutjes in een treintje)

Betaald:

Circus

Midgetgolf

WIFI!

Er is geen standaard wifi aanwezig die moet je kopen voor 5 euro per dag of €12,50 voor een week maar LET OP!! bij vrijwel geen enkel huisje is verbinding behalve precies naast het modem zelf!

Dan ook kun je maar 1 apparaat aansluiten per wat je betaald dus een telefoon en laptop zijn €25,- voor een week! Geen verbinding jammer je krijgt je geld niet terug!!

Er is een ijssalon/frietkraampje (goed verzorgt leuke mensen en lekker eten) en een restaurant/café (slecht verzorgt en niet echt hartelijk personeel)

Wc huisje goed verzorgt en toiletpapier aanwezig.

Fijn dat je je auto naast je huisje mag zetten.

Verder erg krappe chalets en huisjes.

Mascotte 1x gezien in een week tijd en kon niet echt met kids omgaan! JAMMER!

Prima park

Houtkamp Kim
4-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij hebben er een prima weekend gehad.

Caravan was netjes en schoon .

Personeel was vriendelijk.

Dat hadden we niet verwacht. Na de rewieus die we gelezen hadden hielden we ons hart vast . Maar het was echt netjes .

Netter als bij de grote bekende vakantie parken .

Die zijn vaak veel smeriger.

Echt om aan te raden en voor ons om nog een keer terug te gaan .

Super!

christa kortekaas
3-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Kampeerplek met water+afvoer op een veld. Per 2 heb je een elektriciteit kastje.

Het sanitair is schoon (mits sommige viezerikken niet zijn geweest) en wordt 2 tot 3x per dag schoongemaakt in het hoogseizoen. Genoeg faciliteiten voor de kinderen en een winkel met elke dag erg vers brood! Helaas is de prijs ook wat hoog in het winkeltje. Het zwembad is leuk, wel alles ondiep >1.35m. Voor kinderen prima natuurlijk. Personeel is er erg vriendelijk en behulpzaam. Het is alleen jammer dat de velden/ plekken door mensen smerig achter worden gelaten. Helaas zie je dat steeds meer, waar je ook komt. Maar dat is iets waar het park niets aan kan doen.

Nooit meer..!! Met dikke letters....!

Priscilla
31-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Het was drama, de stacaravan die we huurde was gewoon smerig. Overal lagen er haren, de douche was 1 grote schimmel oppervlakte. In de kasten lagen gewoon smerige vieze dingen. We hebben foto’s gemaakt en bij de receptie krijg je dan te horen. Oh we zullen iemand sturen om het schoon te maken. Ik had het zelf al schoon gemaakt omdat de kinderen ongeduldig werden en weg wilden gaan. Het is jammer dat ik geen foto’s kan toevoegen. Maar wij zijn met gierende banden naar huis gegaan. Elke ochtend werden we half 6 wakker door een bus die klaar stond voor de polen. Die stond gemiddeld een half uur te draaien. En dit was niet 1x nee meerdere keren in de ochtend en elke dag. Vervolgens elke avond hadden ze een feest op het parkeerterrein bij de polen. We wouden uitrusten na een jaar hard werken maar we zijn helemaal niet uitgerust we zijn gesloopt.

Dramatisch, Nooit meer!

Saskia Blom
30-8-2018
  • Onderkomen1

Wat een afschuwelijk park! Bij aankomst was het al een probleem om de auto tijdelijk op het parkeerterrein te parkeren, omdat dit normaal geld kost. Eenmaal ingecheckt de accommodatie gevonden. En wat voor een accommodatie, het viel nog net niet uit elkaar bij het openen van de deur.

Wat een gekraak als je over de vloeren loopt. Dit noemt men een Zes persoons Cottage, maar de bedden pas je als volwassene gewoon niet in. Het stapelbed is niet te doen voor de kinderen, en ook de Masterbedroom is dramatisch. De TV die in de woonkamer staat, is waarschijnlijk het eerste model wat ooit is gemaakt. Wonderbaarlijk dat dit een TV is met kleurenscherm. Geen wonder dat dit park dagelijks wordt aangeboden op via veilingen, en niemand er vrijwillig heen wilt. Voor mij NOOIT meer dit park. In het parkregelement staat de volgende zin: ''Nee is ook een antwoord''. Nog nooit zo'n gastvriendelijk park gezien ;).

Top vakantie

Fam van den akker
28-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

We hebben een super leuke week gehad. De kinderen gingen na het ontbijt naar buiten en waren niet meer binnen te krijgen. Er was 1 klein minpuntje dat we vlakbij een hoogspanningsmast zaten en die was alleen afgezet met rood wit lint. En er stak een kabel daar uit de grond. Maar voor de rest een super leuke en gezellige week gehad. Mooiste is dat de kinderen beide alweer terug willen.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen De Berckt in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen De Berckt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.