Géén boekingskosten

Vakantiepark Oostappen De Berckt

NederlandLimburgBaarlo (Limburg)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Oostappen De Berckt voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 1775 reviews

• 5.2Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Oostappen de Berckt is geheel ingericht in ridderthema. Zo verblijf je in een ridderchalet en is er een speelkasteel op het park. Ook speeltuinen zijn er genoeg. Eens per week is er een riddershow waarna de kids een ritje mogen maken op een paard. Oostappen Vakantiepark de Berckt ligt in Baarlo en op 15 minuten van Venlo.

1805 Reviews over Oostappen De Berckt

• 7Ingrid12-08-2022

Prettig verblijf gehad

Pluspunten . Helden mobile home prima stacaravan Netjes schoon Goede matrassen Vlonder met terras Min punten Tv Geen vriesvak in koelkast Wifi gewoon niet doen werkt totaal niet

Restaurant
    Personeel kan veel beter beter ingezet worden moet flink tik krijgen dat ze door werken en niet te veel praten.... daar hebben ze echt nog wel verbetering in nodig.. Supermarkt was prima. Animatie Ruim voldoende Veel te doen... Ijs salon met mooie weer vroeg dicht Zwembad ook veel te vroeg dicht.... Laten veel geld liggen hier door niet op het weer in te spelen en met personeel

Maar wij hebben genoeg meegenomen dat wij een goede vakantie hebben gehad en leuke buren hadden goed getroffen....

• 2Eetgelegenheden
  • 9Van dee12-08-2022

Top vakantie

Van de accomodatie moet je niet heel veel verwachten. Maar dat kan ook niet voor dat geld. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. En stond onze vakantie niet in de weg. Er was heel veel georganiseerd voor jong en oud ( Hollandse avond , schuimparty ,kermis, braderie) ook in de omgeving ( klimbos , zwemmen ) was genoeg te doen. Het park zag er netjes en opgeruimd uit dus voor ons een super vakantie !

• 10Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 7Dirkjan Tellegen12-08-2022

Gewoon goed voor je geld wat je betaald prijskwali

Je krijgt gewoon waar je voor betaald .geen 7 sterren park maar gewoon goed .via vakantieveiling geboekt kost niks .dus er kan ergens een spinnenweb je zitten maar van dat geld wat je bespaart kun je mooi naar Toverland of dagje Venlo ook super .leuk zwembad op het park donderdag schuimparty goeie winkel op het park gewoon meer dan waar voor je geld nu twee keer op de berckt geweest 1 keer Prinsenmeer drie keer Herkenbosch volgend jaar blauwe meer

• 6Onderkomen
  • 1Steenbergen12-08-2022

Zuipkot vies park

Plus punten niet eens min punten veel te veel! Wat een vies park en slecht onderhouden! We waren van 08-08-2022 tot 12-08-2022. We kwamen aan inchecken duurde veel te lang,chagrijnig personeel. Wij naar ons chalet,man man wat een zooitje. Magnetron vies bestekla haren en kruimels erin. Badkamer stonk en schimmel erin. Kussens en dekbedden smerig en muf. Klacht ingediend,ze kwamen schoonmaken met een spuitfles en 1 doekje voor de keuken en de wc😱😱🤮🤮 wij hebben er niet gedouched en zijn eerder naar huis gegaan vanwege gezondheidsklachten door de stank. Nu weten wij hoe meneer hatseflats aan massa is kassa komt! We investeren niks maar laten alles boeken en zo min mogelijk investeren🤦🏼‍♀️ meneer hatseflats moet minder inzichzelf investeren en meer in zijn parken!! Nooit nooit meer Oostappen voor ons!! En we raden het ook niemand aan maar juist af! Zonde van je geld!

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Natascha12-08-2022

Geweldig

Wij hebben 11 dagen genoten bij de Berckt. Zijn de caravans wat verouderd. Ja maar prima leefbaar. De accommodatie was schoon en netjes. Park is erg leuk voor kinderen. De animatie was leuk. Tot schuimparty aantoe. Personeel vriendelijk. Er was iets stuk in de caravan. Binnen een uut kwamen ze het netjes maken. Zoontke had een foutje met zijn beker op zijn matras. We kregen keurig een nieuw matras. Zwembad erg leuk. Al met al vonden wij het super. Echt genoten.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Roger simons12-08-2022

Leuk park zeker met kinderen

Ik ben er met me kinderen midweek geweest de kinderen hebben zich goed vermaakt bij aankomst snel en vriendelijk ontvangen bij aankomst chalet mooi schoon op het park genoeg te doen zwembad kind vriendelijk wij gaan volgend jaar zeker terug

• 8Roger simons12-08-2022

Leuk park zeker met kinderen

Ik ben met de kinderen een midweek op dit park verbleven bij aankomst vriendelijk en snel geholpen aankomst chalet mooi schoon aangetroffen perfect park als je jongere kinderen hebt genoeg te doen zwembad ook mooi verzorgd ik ga volgend jaar zeker weer terug maar dan week

• 3M12-08-2022

Kan beter

Wij verbleven in huisje z037. Huisje was schoon niks op aan te merken. Ligging was op zich prima alleen sommige mensen die daar komen vinden het nodig om de muziek heel laat en lang te laten horen aan de hele straat. Speeltuintje ah einde van het straat is echt een uitkomst. Zwemparadijs was op zich wel leuk. Alleen praktisch geen toezicht de de mensen die er liepen waren niet bezig met hun werk. Hygiëne zwembad ver onder de maat Schimmel op de plafonds, broodkruimels en dode spinnen in het zwembad. Veeel ste weinig banden bij de wildwaterbaan. Vloeren niet schoon. Horeca echt ver onder de maat. Heel erg onvriendelijk personeel alles is teveel. Eten niet te eten en heel erg duur. Receptie hele onvriendelijke dames. Anneke van Oostappen die was wel heel erg vriendelijk en de meneer bij de slagbomen iedere dag ook heel vriendelijk.. Slagbomen parkeerplaats werken gewoon zonder te betalen terwijl ze vanuit oostappen de hoofdprijs vragen.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Daniela11-08-2022

Fantastisch!

Zeer mooie park, veel te doen voor kinderen, vriendelijke personeel, eten was erg goed en lekker! Caravan was schoon!

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Leonie11-08-2022

Geweldig

Super park. Alles is hier fantastisch voor de kinderen en ouderen

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen