Vakantiepark Oostappen De Berckt

6,7

• Onderkomen6,2
  • Activiteiten6,8

Omschrijving
Oostappen de Berckt is geheel ingericht in ridderthema. Zo verblijf je in een ridderchalet en is er een speelkasteel op het park. Ook speeltuinen zijn er genoeg. Eens per week is er een riddershow waarna de kids een ritje mogen maken op een paard. Oostappen Vakantiepark de Berckt ligt in Baarlo en op 15 minuten van Venlo.

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen De Berckt voor je op een rij gezet:

1521 reviews over Vakantiepark Oostappen De Berckt in het Nederlands

Fantastische prijs kwaliteit verhouding

Schipper,
26-10-2018
  • Activiteiten9

Het park is ruim opgezet en er is veel te doen inde omgeving. In de herfstvakantie hadden we een hoop activiteiten op het terrein waaronder ridders te paard wat hilarisch was. De kinderen mochten allemaal na de show een ritje op de paarden maken. Sauna in het zwembad was ook top. Er werd steeds gecontroleerder iedereen wel een handdoek gebruikte en de temperatuur was goed. Neem dus wat extra handdoeken mee voor de sauna. Via veiling geboekt wat voor ons een goede deal was.

Leuk!

Marleen Koster,
26-10-2018
  • Activiteiten9

Leuk park in een bos met zwembad, midgetgolf, speeltuintjes, picknicktafels, tafeltennistafels.

Wij waren er in de herfstvakantie en er was een fantastische riddershow!

Dichtbij natuurgebied en de rivier de Maas.

Caravan stond niet heel stabiel,

maar alles was aanwezig.

Prima voor een weekend!

Super vakantie gehad!

Moira,
23-10-2018
  • Activiteiten8

De accomodatie was netjes en voldoende ruimte.

Leuk dat er overal wat kleinere speeltuintjes zijn, dus altijd wel iets in de buurt van je caravan.

Auto's op het terrein heeft z'n voor en nadelen natuurlijk...

Heerlijk vermaak bij het centrale gedeelte van winkeltjes en horeca, met luchtbult, midgetgolf, groot speelkasteel, groot veld met voldoende zitgelegenheid en heel leuk ruim zwembad.

De openingstijden zijn wat beperkter, maar dat maakte ons niet uit.

Het animatieteam was top! Super enthousiast en energiek! Verwelkoming bij aankomst en uitzwaaien bij vertrek. Leuke spellen en shows voor jong en oud! Groot compliment voor het team!

Wij hebben met onze kinderen (7,9,9 en 11) een heel leuk verblijf gehad!

Prima voor een weekend

belinda Van hek,
22-10-2018

Leuk park, nette chalet

Was niks op aan te merken.

Snap alle lelijke reviews echt niet.

Die willen waarschijnlijk voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.

Het is idd geen park van andere keten,maar daar is de prijs ook na.

Super aardig personeel.

Leuk zwem bad, leuke show en

Smincken.

En dat alles zonder extra kosten

Leuke zwemvakantie in mooie omgeving

Familie de Vries,
  • Activiteiten7

Via veiling een zeer goedkope midweek in een 4-persoon stacaravan geboekt. Ontvangst was prima en snel (incheckproces is verbeterd). Stacaravan op veld R was schoon en ruim. De losse eenpersoonsbedden zijn erg smal, maar geschikt voor kinderen. Het zwembad vonden onze kinderen (7 en 10 jr) heel leuk. Veel leuker dan het gemiddelde zwembad bij park van andere keten. De horeca is al veel over geschreven. En helaas klopt alles. Haal je friet bij de snackbar (gaat snel, wel veel te veel). Maar blijf weg bij Het Drakennest. Het duurt schandalig lang én je zit er superongezellig. Tenzij je het normaal vindt om tijdens het eten naar elkaar te moeten schreeuwen om over de muziek heen te komen.

Verder echt een ruim park met veel leuke speeltuintjes en natuurlijk het grote speelkasteel. De seizoenswerkers zitten deels verspreid over het park en op een apart stuk. Niets van gemerkt verder.

Verder leuke omgeving dus: houd de veiling in de gaten.

Goed.

Marlies,
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Mooie rustige camping.

Met leuk zwembad voor kinderen.

Patricia Mulder,
  • Activiteiten8

Herfstvakantie, midweek. Met 2 personen en hondje een 6 persoonschalet gekregen welke prima schoongemaakt was.

Leuke enthousiaste animatie, mooie riddershow gezien,

Zwembad ruim, Discozwemmen erg leuk,

Designer Outlet Roermond een aanrader,

Personeel erg vriendelijk.

Veel Polen op apparte gedeeltes,maar totaal geen last van gehad, allemaal even vriendelijk.

Kortom, wij komen nog eens terug!

Fijn!

mcw couwenberg-pijfers,
17-10-2018
  • Activiteiten9

Wij hebben een fijn weekend gehad, `t was rustig op t park, maar wel een leuk animatieteam en zelfs op zondag een waar ridderfestijn.

Ik weet niet of ik in een drukke periode zou komen.

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Nico,
1-10-2018
  • Activiteiten7

Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad. Van tevoren wel wat twijfels gehad over dit park, maar voor het geld dat je hier betaalt (wij zaten in een chalet) is het een aardige camping. Voor kinderen is er veel te doen en het zwembad is best groot (al hangt dit af van wat je gewend bent natuurlijk). De werknemers bij de receptie blonken helaas niet uit van vriendelijkheid, een glimlach kon er net, of niet eens, van af. Desondanks vonden wij het park prima als je kijkt naar de kosten. Veel meer kun je dan ook niet verwachten wat mij betreft.

Een aanrader is om het veerpontje naar kloosterdorp Steyl te nemen, net buiten de camping. Ook leuk om dan even een bezoek te brengen aan de botanische tuin en het sfeervolle terras wat daarbij hoort. Een dagje Venlo is ook aan te raden of als je wat verder wilt rijden een bezoek aan Gaiazoo in Kerkrade.

Nooit meer

A v d berg,
1-10-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Nou nooit meer van oost stappen weg ga je naar de berckt is alles dicht en blijft het dicht er lopen hier mensen met kinderen die hier niks tedoen hebben op de site doen ze zo goed voor met mooie plaatjes nou mooi niet niet eens de snackbar of resterant is open

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen De Berckt in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen De Berckt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.