Vakantiepark Oostappen De Berckt

Vakantiepark
Vakantiepark Oostappen De Berckt

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen De Berckt voor je op een rij gezet:

1495 reviews over Vakantiepark Oostappen De Berckt in het Nederlands

Leuke camping

Martijn
17-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Prima vakantie gehad aldaar echter ook daar merk je met name bij de horeca personeels gebrek. Jammer dat het zwembad en snackbar vroeg dicht gaan. De staanplaatsen zouden gezelliger ingedeeld kunnen worden maar al met al is het een prima camping met leuk zwembad.

• Activiteiten6
  • Onderkomen7

Geboekt via een veiling dus de prijs was redelijk laag.

Ondanks de slechte recensies hebben we het niet als slecht ervaren.

Pluspunten:

De stacaravan op zich was netjes, weinig op aan te merken.

Het zwembad was prima.

Animatie was basic op het circus na maar de kids vonden het leuk.

Personeel was ondanks de drukte en onderbezetting erg aardig.

Minpunten:

- Park is erg rommelig, veel oude troep overal en her en der vervallen caravans.

- Schoonmaak van de caravan was niet goed, stond zelfs nog een pan met oud

frituurvet in het keukenkastje en een hoop stof onder de bedden.

- Veel "asociale" gasten met ruzie zoekende kinderen die taal uitkramen waar je stijl van achterover slaat.

Tja, en de lange wachtrijen voor de bar en in de snackbar zijn erg jammer, maar vervelender voor het personeel van voor de gasten. Wij hebben de tijd, we zijn op vakantie....

Al met al een redelijk verblijf, zeker als je prijs laag was.

Zou er best nog een keer teruggaan.

Madelien Tjokrodikoro
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Ik had er niet heel veel verwachtingen van, maar de accommodatie viel best mee. Niet super de luxe maar goed te doen voor een lang weekendje weg. Ik ben met 4 kinderen en 3 volwassenen gegaan en het paste allemaal prima.

Kinderen hebben genoten, zeker omdat ze zelf alle kanten op konden.

Jammer dat het zwembad zo vroeg dicht ging en dat er geen ontbijt en lunch geserveerd werd in het restaurant. Ook dat om 8 uur de keuken al dicht ging was minder.

Het winkeltje was ook aan de dure kant maar wij gingen gewoon naar de Lidl op 10 minuten rijden van het park.

Oh en bij de receptie stuurden ze je naar het restaurant voor golf spullen om kwart over 12 terwijl die pas om 1 uur open ging. Na 2 keer heen en weer lopen toch bij de receptie de spullen meegekregen.

Maar voor de prijs viel het me allemaal verder best mee.

Suncamp Holidays

Wij gaan nooit meer, gewoon slechte camping

Dennis
  • Onderkomen1

Het enige dat goed was is het eten in het restaurant.

verder is het gewoon niet goed, te weinig personeel waardoor ze je buiten niet bedienen en binnen lange wachtrijen staan om drinken te kunnen bestellen want snel is het personeel wat er loopt ook niet. De ijswinkel is dicht. snackbar is niet goed.

Het animatieteam doet veel te weinig organiseren voor de kinderen.

De stacaravans verkeren in niet al te beste staat en zijn niet schoon bij aankomst.

Snap wel dat de camping zelfs in het hoogseizoen niet volstaat maar gewoon zo goed als leeg is. Is gewoon een slechte camping waar nog heel veel werk verzet moet worden om er weer een goede camping van te maken

Nooit meer

Rolleman
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

Het animatieteam was top! En de meneer bij de slagboom was ook vriendelijk genoeg.

Ivm te weinig personeel zaten veel voorzieningen dicht of gingen laat open,

Er was geen bediening op het terras en dat voor in een hoogseizoen!

Accomodatie was oud en niet netjes. Dit gemeld en er kwam een meneer bij kijken maar omdat ze maar met 4 man personeel waren werd er nu niks aan gedaan, dat kwam na het hoogseizoen wel, werd ons verteld.

Droger muntjes waren allemaal op.

We vonden het rondom de Accomodatie ook niet netjes her en der veel sigaretten ,ijsstokjes e.d.

Wij gaan in ieder geval niet meer naar dit park!

Super fijn

Fam jansen
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Met lichte pijn in de buik vertrokken naar alle recensies te lezen. Achteraf was dit helemaal nergens voor nodig en kan ik mij in veel dingen niet vinden, oke er is een personeels tekort in de horeca dat is voor het park ook vervelend, even wachten op je beurt mensen je hebt vakantie Relax!! Het zwembad was heerlijk en ruim. In de supermarkt was alles te vinden wat nodig was en wat een lief en behulpzaam personeel! Wij komen zeker terug!

Nooit meer

Fam. Frauenfelder
  • Onderkomen1

Als je het leuk vind omringt te zijn met ruziemakende, luidruchtige mensen met een hoog aanbod aan gratis "kunst" op weinig verhullende lichamen moet je vooral hier naar toe gaan. Als je dan ook nog je hond meeneemt die geen vlieg kwaad doet, maar waar je wel een waarschuwing voor krijgt voor niet aangelijnd zijn, omdat ze vanuit je verouderde mobile home waar ze ligt te slapen naar buiten gaat omdat ze wakker wordt van lawaai van bewaking op een scooter, die by the way niet zijn toegestaan, maar natuurlijk niet durven op te treden tegen de agressieve eigenaren van de bulldogs en pitbulls die massaal aanwezig zijn, is dit the right place to be. Daarnaast moet je het niet vervelend vinden om tot een of 23.00, als het heel gezellig is, wordt het altijd later, uit bed gedreunt te worden door live Nederlandstalige muziek, waarbij het volume steeds harder wordt. Dat er na 0.00 uur nog vrachtwagens het terrein op mogen om een circus te bouwe.

J.plokkaar
11-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Na de reviews hier gelezen te hebben had ik geen hoge verwachtingen van mijn vakantie. Maar zoals ik al dacht zijn hier alleen de negatieve reacties te zien. Want niets wat ik hier aan negativiteit lees heb ik zelf ondervonden. Kortom een geweldige vakantie gehad voor weinig geld.

Natuurlijk valt het tegen als je denkt hier een Center Parcs zwembad te krijgen of een luxe bungalow. Laat je niet gek maken door alle negatieve reacties en geniet van je vakantie.

Ongastvrij

Miran
11-8-2018
  • Onderkomen2

Na de recensies te hebben gelezen Hadden we al geen hoge verwachting..maar dat het personeel zo on-gastvrij is had niemand kunnen bedenken. Onze dochter stond voor de kassa bij de snackbar en wou een flesje water kopen , er werd tegen haar gezegd;" oprotten, ik wil nu dicht, water haal je maar uit de sloot"..dat was dag 1. In de super markt heb ik gevraagd in welke broodjes melk en lactose zitten ivm met allergie. Wij waren op dat moment de enige klanten in de winkel. De mevrouw kijkt mij aan,zucht overdreven diep en zegt,"hier heb ik nu echt geen tijd voor, ik moet nog dozen uitpakken". Warm eten bestellen op het terras? Dan krijg je te horen:" hou zelf maar in de gaten wanneer het klaar is, daar hebben wij geen tijd voor". Het was echt vreselijk zoals mensen je daar behandelen. En dan de beheerder,die hoort zichzelf graag zingen, maar verteld doodleuk dat hij zijn handen niet vuil wil maken aan het werk van "zijn"personeel.nooitweer!

Vreselijk

Dijkstra
10-8-2018
  • Onderkomen1

Een weekje naar Limburg! Daar hadden we zin in! Een park uitgezocht voor de kinderen. Volgens de beschrijvingen genoeg animatie! Dan moet het goed komen denk je. Maar niets is minder waar. Wat er namelijk niet op de website staat is dat er Hongaren en polen het hele jaar op het park verblijven. Opzich niks mis mee. Maar deze mensen kunnen zich absoluut niet gedragen ! Het loopt van ochtends vroeg tot avonds laat met blikken bier en joints te sjouwen over de camping. Om 23.00 uur moet dan ook alles stil zijn op de camping. Dit is dus niet het geval. Het animatie team is ook drama. Voor onze dochter van 4 was er bar weinig te doen, of het animatie team heeft zomaar even een dag vrij. Na vele ergernissen en klachten waar niks mee werd gedaan zijn wij 4 dagen eerder vertrokken. Wij komen hier nooit weer!

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen De Berckt in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen De Berckt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen De Berckt scoort een 6.95 uit 10 op basis van 1494 reviews.