Vakantiepark Oostappen De Berckt

Vakantiepark Oostappen De Berckt
7,1

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen De Berckt voor je op een rij gezet:

1435 reviews over Vakantiepark Oostappen De Berckt in het Nederlands

Een weekend is prima te doen!

Sandra, 21-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen4

Het animatieteam vonden wij superleuk. We hebben genoten van de musical Grease op vrijdagavond. De horeca vonden we 10xniks. We zaten al een half uur aan tafel de serveerster was al ik weet niet hoe vaak langs gelopen zonder te vragen of wij misschien ook iets wilden bestellen. Uiteindelijk zelf toen ze weer langs liep gevraagd of het de bedoeling was om zelf aan de bar op te halen. Nee hoor. U wilt wat bestellen? Toen liep ze weg na een collega duurde nog 10 minuten voordat deze kwam. We hebben het toen maar gewoon bij een koffie gelaten. Duurde nog eens 10 minuten voordat dit voor onze neus stond. Accomodatie was oud. Bed was flink doorgezakt voor 3 nachten was het te doen maar een hele week? Het enige wat echt nog mooi was in de accomodatie was het keukenblok. Caravan rook ook erg muf. Zwembad was wat klein voor zo'n groot park en met een wat ouder kind viel het zwembad ook wel wat tegen. Voor jonge kinderen is er genoeg te doen!

een redelijk net en leuk park

sjak van ekert, 21-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

een leuk park , het was er best om te hebben qua ligging en afstand het enige wat niet zo fijn was is dat ze voor kinderen geen binnen speeltuin hadden daarintegen wel weer een binnen zwembad , maar verder een voor oostappen gezien net park

Nooit meer

Linsey, 21-5-2018
  • Onderkomen2

Wat vond ik goed? Vrij weinig een animatie team die hun best deed niet altijd lukte maar wel geprobeerd! Dat is top!

Bingo was een oplichterij.

Juist voor zo’n park als hier moet het voor kinderen zijn maar dit ging veel te snel. Iedereen klaagde erover. Het kon niet langzamer omdat het een programma was. Een tip ... gebruik een ouderwets bingo spel zal jullie een stuk ellende besparen.

Huisje zat vol met mieren bah! Daar betaal je niet voor. Snachts wakker gelegen van de herrie die de polen veroorzaken met auto’s !! Verder hebben de kinderen zich geamuseerd dat is natuurlijk het belangrijkste maar wij als ouders kiezen voortaan toch voor andere keten :)

Oude bende en slechte service. Voor ons nooit meer

Familie met 3 kinderen, 19-5-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Service is echt dramatisch slecht. Hadden een ridderchalet, bij aankomst lagen de teennagels van de vorige huurders nog oude grond. Ook oude snoepjes en stof kwam tevoorschijn toen we 2 bedden aan elkaar schoven. Dit gelijk gemeld bij de receptie, ze zouden gelijk iemand sturen. Kwamen er 2 Poolse schoonmakers(man en vrouw)die Een enorme Drankwalm meenamen schoonmaken. Toen ze weg waren lagen de nagels nog op de grond. Na een avondje buiten het park gegeten te hebben bleek bij terugkomst een andere auto bij onze chalet te staan, waardoor we met 3 kinderen elders moesten parkeren. De receptie was dicht, dus belde we het noodnummer. Nou die de was erg beledigd en vond maar dat we ergens anders moesten parkeren. Echt te schandalig voor woorden. Oude bende is het en een slechte service. Voor ons nooit meer. Zijn naar meerdere parken van de Oostappen groep geweest, maar dit nog nooit meegemaakt.

Bagger

Bosma, 18-5-2018
  • Onderkomen5

Eerst 30 minuten rond gereden want sta erg slecht aangegeven kom je eindelijk bij je stacaravan kan je niet binnen terug naar receptie krijg je ander pasje bijna terug bij de stacaravan bel mijn vrouw op dat er andere mensen in onze stacaravan aangekomen waren en die dezelfde hadden en die konden wel binnen. Ik weer terug naar receptie krijg stomme reactie en gewoon een ander pasje met weer een andere locatie om te verblijven.Daar aangekomen blijkt geen laken pakket aanwezig weer terug naar receptie.Toen WiFi gekocht voor de hele week terug bij de accommodatie WiFi instellen werkt niet ik WEER terug krijg antwoord geven geen restitutie snap ik als de WiFi werkt dat ze niet terug geven maar iets wat niet werkt lijk mij dat ze geld terug moeten geven.Dus kortom van de 1e 4 uur op het park heb ik ongeveer 2 uur bezig geweest om problemen op te lossen.Dank je wel Ooststappen pffffff.

Heerlijke midweek gehad!

Suzanne Meuz, 16-5-2018
  • Onderkomen9

We hebben het heel leuk gehad. Het speelkasteel is super en het zwembad is ook heel leuk. We zaten (via veiling) aan de ligweide dus helemaal top! Het huisje was keurig netjes en compleet. En ja, de eenpersoonsbedden zijn klein, maar voor een kind prima. En ja, er zaten soms mieren in de keuken, maar dat heb je nou eenmaal als je 'buiten' leeft. Een verbeterpunt is de snelheid in het eetcafé, na 35 minuten een drankje bestellen is echt te laat. En een mail naar de receptie is na 1,5 week nog niet beantwoord. Maar wij gaan zeker nog eens een Oostappen park bezoeken!

nooit weer

yvonne, 15-5-2018
  • Onderkomen4

wij zijn via veiling op deze camping gekomen. we zaten in een stacaravan, op zich schoon en netjes. maar erg basic, geen ruimte om je boodschapjes op te ruimen. de matrassen zijn aan vervanging toe en ze liggen als kerkbanken. kinderen hadden er geen last van. de kinderen hebben zich prima vermaakt in de speeltuinen en er is een mooi binnenzwembad, en voldoende wat te doen voor kinderen, wij zaten op veld r en onze caravan lag aan de weg v.d. camping, wat erg vervelend was dat er elke 10 minuten een auto aankwam rijden. en de campingmedewerkers rijden wel wat te hard(je mag er 10 km per uur rijden,nou reden wel wat harder dan dat. en idd veel Poolse arbeiders. maar geen last van gehad. er lopen s'avonds bewakers rond, dus je voelt je een beetje onveilig, als er al zoiets moet gebeuren. voor de rest wel leuk gehad, maar we komen hier niet weer terug.

We hebben er weer van genoten

Bijkerk, 14-5-2018
  • Onderkomen9

Weer fijne week gehad ,komen altijd ieder jaar weer terug bedankt mederwerkster voor de gezellige week op de berkt.

Prima!

Gezin met kleuters, 13-5-2018
  • Onderkomen7

De caravan F0002 was schoon maar kon aan de buitenkant wel een opknapbeurt gebruiken.

Het zwembad was top. Genoeg te doen. Alleen de douches werkten niet fijn.

Het restaurant was maar één niveautje hoger dan de snacktent ernaast. Wel betaalbaar maar moet beter kunnen.

Het animatie team had er duidelijk zin in.

Er is genoeg te zien en doen in de omgeving.

prima voor een paar dagen

mieke, 13-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

leuk park voor kinderen. wij hadden een stacaravan op het k-veld, hier stonden de caravans dicht op elkaar en weinig privé ruimte. gelukkig waren er verschillende ruime speelveldjes in de buurt.

de hygiëne in de caravan was in orde, maar wij hadden er een babybox bij gehuurd en daar zat een matrasje bij dat echt te ranzig voor woorden was. gelukkig had ik er zelf ook 1 bij omdat ik niet wist dat die erbij zat.

t meeste personeel was vriendelijk maar bij een enkeling kon er nog geen lachje vanaf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen De Berckt in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen De Berckt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen De Berckt scoort een 7.06 uit 10 op basis van 1439 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: