Vakantiepark Oostappen De Berckt

Vakantiepark Oostappen De Bercktsterstersterster

6.2Voldoende

Nederland, Limburg, Baarlo (Limburg)

6.2Voldoende

• 5.7Onderkomen
  • 6.4Activiteiten
  • 5.2Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen De Berckt voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Oostappen de Berckt is geheel ingericht in ridderthema. Zo verblijf je in een ridderchalet en is er een speelkasteel op het park. Ook speeltuinen zijn er genoeg. Eens per week is er een riddershow waarna de kids een ritje mogen maken op een paard. Oostappen Vakantiepark de Berckt ligt in Baarlo en op 15 minuten van Venlo.

1615 reviews over Vakantiepark Oostappen De Berckt

• 2019
    1Linda30-10-2019

Het beste ding over deze plek is het zwembad en he

Het beste ding over deze plek is het zwembad en het restaurant, de chalets zijn erg vies, met een zeer onaangename geur op de matrassen, ze zijn zeker niet voor gezinnen.

• 9Hans Schram29-10-2019

Heel leuk park en vriendelijk personeel

Slippers mee naar het zwembad

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 3debby24-10-2019

Vreselijk

Nog nooit zo'n waardeloze vakantie gehad als hier. Stacarvan was redelijk schoon maar ver beneden pijl. slechte matrassen, kleine kamers, geen haakjes in badkamer of slaapkamer. Geen plancetje in de badkamer voor je spulletjes. tv zo klein de iPad van de kids zijn groter, bank aan vervanging toe je zit heel de avond als een plank. Caravans staat zeer onstabiel, dat als iemand zich beweegt t hele gezin hier van mee geniet...caravan helt op zij en naar achteren niet waterpas dus! Waardoor je voor je gevoel met je hoofd lager ligt dan de rest van je lijf heel vervelend.. Erg luidruchtig park, word hard gereden. Personeel niet netjes. Bij t zwembad een paar oudere mannen met vieze verwassen witte shirts aan, bezweet van top tot teen waardoor t shirt met v hals op hun knieeen hing een heel onsmakkelijk gezicht. mannen kunnen beter met pensioen ze waren alleen maar aan het mopperen op de jeugd

• 6Eetgelegenheden

• 4Eddy20-10-2019

Nooit meer

Allereerst was de ontvangst beneden peil. Terwijl de dame van de receptie ons hielp, kletste ze vrolijk verder met een collega. Voor de rust hoef je niet te gaan. Veel autoverkeer op de camping en zeer luide muziek uit het Drakennest. Daar hoef ik op een afstand van 500 meter niet meer van te genieten. Over de accommodatie geen: - planchet oid in de badkamer voor je toilettas - douche erg klein, je kunt er letterlijk je kont niet keren - geen plek in de douche ruimte voor je douchespullen. Je moet bukken als Houdini om dit van de vloer te pakken. - geen haakjes om keukendoeken op te hangen - slechte matrassen - tv is zo klein dat je de ondertiteling niet kunt lezen - van de kussens op de bank is het binnenwerk zo versleten, zodat je de hele avond op een plank zit - geen schemerlampjes bij het bed ruimte om het twee persoons bed is zo smal, je kunt er niet langs lopen. Maar je moet letterlijk het bed in kruipen - geen sfeerverlichting

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

• 9Familie de jong20-10-2019

Fantastisch park waar je echt kunt genieten

Het is een fantastisch leuk park.wat een vriendelijk personeel.bij deze willen we even dank je wel zeggen tegen:Anneke, peter ,Mario, marcin,Sarah,tico,luigie en het cosmoteam.jullie zijn kanjers!!!wij hebben genoten !!!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 2Wilfred16-10-2019

Nooit meer dit park

Had geboekt met vrouw en kinderen . Kwam het park niet op omdat ik in een reclame bus reed en een werkjas aanhad. Kosten park had ik van mijn zakelijke rekening betaald van te voren. Dhr van Zoelen vertelde mij dat het woon werk is en dat mag niet. Dat was geheel onzin. Maar er mogen wel tig tal Poolse mensen daar verblijven en werken in de omgeving, wie wordt er gediscrimineerd!!! In eigen land.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

• 10Sebastian Gerstmann14-10-2019

Zeker een aanrader

Waren in baarlo ophuwelijkreis super klant vriendelijk huisje was zeer schoon zwembad was ook perfect cafe was zeer gezellig zeer tevreden over het park volgend jaar komen we zeker terug winkeltje was iets minder op park maar wel klant vriendelijk maar wel duur voor een avond eten 52.50 kwijt zijn maar park zelf was zeer tevreden over

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 7Sjuup13-10-2019

Superleuk park met prachtig zwembad 😊

Superleuk park met geweldig en groot zwembad. Chalets prima in orde, echt niet veel op aan te merken. Prachtig speelkasteel waar onze kleine man zich prima heeft vermaakt. Indrukwekkende riddershow a la wijlen Land van ooit. Enige puntje van kritiek is dat er bij de horeca ontzettend hard en de hele dag door Nederlandstalige feestmuziek wordt gedraaid. Echt gezellig uit eten met je 4-jarige wordt dan een stuk minder wanneer er keihard ' Ik wil s*x met die kale' door de speakers schalt...🙄

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 4Ria07-10-2019

Nooit weer

Kijk goed naar de revieuws voordat je hier boekt. Voor de 2e keer een Ooststappen chalet geboekt. Echt geen 3e keer weer. Chalet in slechte staat. Alle kussens op de zitbanken vol vlekken. Zijn zo slap dat je gewoon op de planken zit. Om fijn te kunnen zitten moet je kussens op elkaar leggen. Was blij dat mijn fleece deken er overheen kon. Bah. Matras op 2 pers. Bed gewoon een stuk schuim van 10 cm dit. Waardeloos. Ruimte achter en naast bed amper 25 cm. Dus kruipen over bed. Kunt er niet naast staan. Tv aanwezig maar uit het jaar nul. Douchecabine veel te klein. Waarschuwen ze wel dat douchekraan warm kan worden. Maar de ruimte is zo klein dat je automatisch tegen de kraan aan komt. Restaurant beperkt open. Snackbar niet open. Supermarkt wel. Omgeving is mooi vooral om te fietsen. Maar voor ons geen Ooststappen vakantiepark weer. Wij waren een weekend van 4 t/m 7 okt. Voor kinderen ook geen animatie in deze periode.

• 3Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

• 2Eric29-09-2019

Nooit meer

Ongeïnteresseerd en niet vriendelijk personeel. Aanzienlijk achterstallig onderhoud, defecten en vergane glorie. Diep onder de maat. Tegenwoordig gedeeltelijk verhuurd aan seizoensarbeiders. Voor ons een keer en nooit meer

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

145 tips over Vakantiepark Oostappen De Berckt

• Zonnetje, 13-08-2019

Neem eigen drinken mee naar horeca gelegenheid! Horeca duurt echt veeeels te lang voordat je wat krijgt. En drink het buiten bij de picknick tafels op. Zit je toch lekker op terras met wat te drinken!

• diana, 07-05-2012

meer speeltuintjes,midgetgolf opknappen, zwembadvloer schoonspuiten

• Sieta, 09-05-2012

Iedere woensdag pizzadag bij Pizzeria Milano in Baarlo. Alle pizza's voor 6 euro en vriendelijke bediening. Hebben ook diverse schotels, steaks en broodjes. Frisdrank voor 1,75 euro! We hebben er lekker gegeten.

26 vragen over Vakantiepark Oostappen De Berckt

• Stephanie Van eijk, 14-07-2019

Is er Wi-Fi in de huisjes

• Monique Smit, 18-05-2019

centrum gebouw

is er een gezellig centrumgebouw waar ook s avonds van alles georganiseerd word?

• Monique Smit, 17-05-2019

centrum gebouw

is er ook een centrum gebouw waar het animatie team shows en bingo's en karaoke's etc organiseerd

Vakantiepark Oostappen De Berckt info

• Aantal sterrensterstersterster