Kasteel De Berckt

8.3Fantastisch

Nederland, Limburg, Baarlo (Limburg)

8.3Fantastisch

Kasteel Info

Meer kasteelinfo

65 reviews over Kasteel De Berckt

• 8Johanna22-12-2009

Bourgondisch weekend gehad

Leuk gezellig weekend. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten. We komen zeker nog een keer terug.

• 2Petra 30-06-2007

Ik lees allemaal zeer positieve reacties over kasteel de Berckt, kennelijk ligt de lat bij mij wat hoger want ik heb wel wat minpuntjes. Ja, de ligging is mooi, bereikbaarheid is goed en de vriendelijkheid van het personeel was prima. Mijn algemene indruk valt laag uit, en dat heeft te maken met de staat van de kamers. Er is veel achterstallig onderhoud en de matrassen zijn dus echt kei en kei hard, daar viel voor mij eigenlijk niet op te slapen. De kamers zien er uit alsof er niets meer aan gedaan is sinds zuster Fulgentia en de andere nonnen het kasteel hebben verlaten. De 2e nacht ben ik naar huis gereden om thuis te slapen. Verder stikte het van de vliegen op het eten in de eetzaal, ook daar moeten ze iets aan doen.

• 10tinneke06-06-2007

het was een heerlijke vakantie! vooral het receptie personeel was heel erg vriendelijk! we hebben erg genoten. de berck bedankt!

• 8Yvonne23-04-2006

Wij zijn met een groep dames een weekend uit geweest in Kasteel de Berckt en wel in de Kaarsenmakerij. Perfecte lokatie voor groepen. Op een paar minpuntjes na was het een fantastisch weekend. Mede dankzij de goede begeleiding die je krijgt bij de aktiviteiten die je daar ook kunt boeken. Het avondeten was goed, maar bij het ontbijt op zaterdag miste ik toch de jus-orange en iets meer broodjes. Ontbijtkoek/beschuit e.d. lagen te lang zonder afdekking zodat het ene te hard en het andere te zacht was geworden. Op zondag een brunch besteld; dit was echter ontbijt met een bord soep. Hadden we iets meer van verwacht.

• 9Jan23-06-2005

Erg gezellig en vriendelijk personeel. Mooie ligging en een schitterende accommodatie met leuke activiteiten.

9 tips over Kasteel De Berckt

• Mirjam Woortmeijer, 08-11-2013

Voor iedereen die met grote groepen komt: zeer aan te bevelen, ook vanwege de vele groepsruimtes (kapel, vergaderzaal, kroeg).

• Fam. van der Velde, 18-07-2013

Let goed op de openingstijden van het zwembad.

• Jacqueline de Bruijn, 28-08-2013

kasteel de berckt is een mooie bezienswaardigheid

1 vraag over Kasteel De Berckt

• Marianne Kiezebrink, 06-01-2018

Invaliden toegankelijkheid

Loop met rollator en trap gebruik niet mogrlijk. Zijn er invsliden faciliteiten

Kasteel info

• Aantal personenMeer dan 12