Kasteel De Berckt

6.5Voldoende

Nederland, Limburg, Baarlo (Limburg)

6.5Voldoende

Kasteel Info

Meer kasteelinfo

66 reviews over Kasteel De Berckt

• 2018
    10Maarten Maarten Dicker20-09-2018

Erg fijne locatie voor grote evenementen!

Mooie locatie, prijs/kwaliteitverhouding is erg goed, het eten is erg lekker maar bovenal zijn de medewerkers van De Berckt bijzonder vriendelijk, gastvrij, meedenkend, flexibel en enthousiast! Met name dat laatste heeft ervoor gezorgd dat ons evenement voor een grote groep vlekkeloos en ontspannen verliep!

• 2017
    9Maurits21-03-2017

Geweldige locatie met bijzonder gastvrij personeel

Ons verblijf bij Kasteel de Berckt is uitstekend bevallen. We waren met een grote groep (300) en er ging dus een hoop voorbereiding aan vooraf. Het personeel van Kasteel de Berckt is uiterst behulpzaam, gastvrij en vriendelijk, en het kasteel zelf is een uitstekende locatie voor een feest van zo'n omvang. In de weken voor het evenement werden we geweldig geholpen door Niek en zijn mensen, en het is dan ook voornamelijk aan hen te danken dat het een groot succes is geworden. Met meerdere zalen konden wij borrelen, dineren, ontbijten en feesten in verschillende ruimtes zonder problemen, ook waren er meer dan genoeg kamers beschikbaar voor de overnachting met de hele groep. Hier was de Berckt uiterst flexibel mee, wat we op verschillende andere locaties nog niet hebben meegemaakt.

Een sterke aanrader!

• 8Joost van Nuenen08-02-2017

Mooie locatie, ideaal voor zakelijke evenementen

Super locatie en zeer geschikt voor (grote) zakelijke evenementen. Fijn is de gehele verzorging van ruimtes, slaapverblijven, eten, feestzalen, etc. Alle ruimtes zijn voorzien van faciliteiten en techniek. Fijne samenwerking met de Berckt om gezamenlijk het evenement tot een succes te maken. Volgens mij kan je bij Berckt voor alle aanvragen terecht, gezien de faciliteiten is voor elke vorm van evenement en grootte van de groep wat te regelen.

• Oude reviews

10Melinda23-08-2016

Het is super leuk bij de Kidsclub

De berckt is super leuk en het cosmo team is super leuk en de shows zijn ook heel erg super

• 9Leonoor en Toon26-05-2016

Fantastisch!

Van begin tot eind volop aandacht en liefde om jouw verblijf tot een groots feest te maken in een speelse, ontspannen en gemoedelijke sfeer, En met een perfecte gastronomie!!!

• 10Marline Lemke28-01-2016

Geweldig en tot in de puntjes geregeld gala!

Hebben met een groep van 125 studenten een geweldig lustrumgala gehad. Alles was goed geregeld, van het eten tot de onuitputtelijke drankvoorraad. Zou hier zeker terug komen. Het is ook heel fijn dat er in de verre omtrek geen buren zijn, zodat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. Het krokettenontbijt was een grote hit bij onze leden.

Het contact van te voren was ook heel goed, alles kon en alles mocht. Super.

• 9Gosse Gort05-01-2015

Succesvol studentengala

Met tussen de 350 en 400 man een zeer geslaagd gala beleefd. De service was zeer goed. Perfect bereikbaar via mail maar ook telefoon. Door ervaring met studentengala's was ook de bediening aan de bar vlekkeloos. Geen rijen of dranktekort. Kort samengevat: een ideale locatie (geen buren, prachtige ligging) en kennis van zaken.

• 8conny maase24-05-2014

ideale plek voor familiebijeenkomsten.

De accommodatie ligt in het groen en is zeer uitnodigend voor een gezellig en kindvriendelijk verblijf. Wandelen, sporten, roeien, klimmen in bomen, een speeltuintje, water, de maas in de nabijheid...wat wil je nog meer ! Veel is mogelijk, voor jong en oud. De prijs/kwaliteit-verhouding is prima. Het weliswaar beperkte personeel is van alle markten thuis, zeer hulpvaardig en meedenkend. Op iedere vraag komt een antwoord en er is hulp waar nodig. De keuken is voor groepen prima en waar mogelijk wordt bediend. De kamers waren prima in orde en goed voorzien. In de kasteelboerderij zijn de kamers goed te combineren met een gezamenlijke ruimte. Leuk voor activiteiten 's avonds als de kleintjes slapen.

• 8Sophie27-01-2014

Geweldige service!

In januari hebben we een dispuutsgala gehad in Kasteel de Berckt. Heerlijk eten, mooie feestzaal, prima kamers en een goed ontbijt. De service is erg goed! We hebben hier een geweldige avond en nacht gehad.

• 8Pien04-12-2013

Leuke evenementlocatie

Afgelopen november zijn wij met onze vereniging hier geweest voor ons lustrumgala en dit is echt heel goed bevallen! Met 350 personen hebben we heerlijk gegeten en daarna gefeest. Aan alle behoefte was voldaan en het personeel was erg vriendelijk. De kapel is een unieke ruimte die goed om te toveren is tot feestzaal. Daarnaast is het heel erg fijn dat er zoveel slaapplekken zijn. De kwaliteit en inrichting per kamer verschilt, maar dat heeft ook weer z'n charmes. Top verblijf!

9 tips over Kasteel De Berckt

• Mirjam Woortmeijer, 08-11-2013

Voor iedereen die met grote groepen komt: zeer aan te bevelen, ook vanwege de vele groepsruimtes (kapel, vergaderzaal, kroeg).

• Fam. van der Velde, 18-07-2013

Let goed op de openingstijden van het zwembad.

• Jacqueline de Bruijn, 28-08-2013

kasteel de berckt is een mooie bezienswaardigheid

1 vraag over Kasteel De Berckt

• Marianne Kiezebrink, 06-01-2018

Invaliden toegankelijkheid

Loop met rollator en trap gebruik niet mogrlijk. Zijn er invsliden faciliteiten

Kasteel info

• Aantal personenMeer dan 12