Kasteel De Berckt

Kasteel De Berckt
8,3

2 reviews over Kasteel De Berckt in het Nederlands

2008

Een aanrader, gezellig en alles is mogelijk.

Tineke Willemse
3-8-2008

Wij hebben eind juni in het poortgebouw gezeten voor een familieweekend en iedereen was erg enthousiast. Ook over de slaapplaatsen. De formule is ideaal, niemand hoefde te sjouwen met boodschappen. Het eten was goed verzorgd. Na mountainbiken pannenkoeken eten is heerlijk, en de gewelventocht was, vooral voor de jeugd, iets waar de hele avond over werd gepraat. De service ging erg ver, toen er een batterij voor een hoorapparaat leeg was, belde Michael naar huis om er eentje te komen brengen. Kortom, iets om te herhalen.

Gereisd Familie in juni 2007
2007

Van 4 tot 6 mei naar de Berckt geweest

Fam van der Veen
9-6-2007

Van 4 tot 6 mei naar de Berckt geweest. We zaten met 16 personen in de kaarsenmakerij. Wat hebben we genoten!! Het ontbijt was super, de lunch iets minder, maarja wie maakt de lekkerste soep? Ik ! Het diner op zaterdagavond ook prima! Veel leuke dingen gedaan, goed georganiseerd, het weer was super en dat droeg natuurlojk ook zijn steentje bij. Veel ruimte buiten om te voetballen, volleyballen enz. Wat hebben wij daar een lol gehad met het familie Broekman weeken!

Gereisd Familie in mei 2007

Kasteel info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel De Berckt in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel De Berckt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.