Kasteel De Berckt

8.3Fantastisch

Nederland, Limburg, Baarlo (Limburg)

8.3Fantastisch

Kasteel Info

Meer kasteelinfo

65 reviews over Kasteel De Berckt

• 9Monique08-01-2012

Personeelsweekend

Afgelopen weekend zijn wij met onze medewerkers verbleven bij Kasteel de Berckt. Het was ronduit geweldig! De locatie heeft veel te bieden en het kasteel is prachtig. Het gebruik van het café was ook erg makkelijk en sloot precies aan op onze wensen. Niek Nagels heeft ons het weekend opgevangen en heeft ons échte gastvrijheid laten zien, zoals het moet! Hij heeft zelfs nog even meegedaan met een karaokeshow.

Namens alle medewerkers en wij zelf willen we jullie nogmaals bedanken!

Groeten Martin en Monique Hüning

• 9info_90503-01-2012

Uniek kasteel

Schitterend oud en nieuw feest gevierd in kasteel de Berckt met 220 personen. Uniek concept voor een event organisatie. Veel vrijheid en toch ook veel faciliteiten en ondersteuning. De sfeer is prachtig. Je vindt er een gezellige en authentieke sfeer, zonder opgezwollen sjiek.

• 9Danielle30-10-2011

Ga zeker terug

Net park, super voor groot en klein, ook in na-seizoen

• 9w.bogers28-09-2011

prima

het park is geschikt voor jong en oud ,ook fietsers ,wandelaars, en mensen die er komen voor de rust komen aan hun trekken

• 8Monique en de rest27-09-2011

Voor kinderen een waar sprookjes park.

De uitsstraling en de wauw factor bij de kinderen bij binnenkomst hebben een hele leuke korte vakantie opgeleverd.

• 8Ciska05-09-2011

Geweldig weekend met vrienden

Met een groep vrienden van de carnavalsclub een heerlijk weekend hier doorgebracht. Wij verbleven in poortgebouw kapel. We hadden geluk met het weer, maar daar heeft niemand invloed op. De kamers zijn inderdaad sober, maar slapen doe je toch met je ogen dicht? De binnenplaats is zeer gezellig. Wij hebben het frisbee golf en de gewelven tocht gedaan. Super leuk, veel gelachen. 's Nachts karaoke, niemand die ons kon horen. Het eten is buitengewoon goed! Het personeel is flexibel en ontspannen. Heb je wat te vieren met familie en/of vrienden, dan is dit echt een aanrader!

• 8Ralf15-08-2011

Ideaal voor groepen

Perfecte locatie voor groepen! Ideale ligging zoals een kasteel zou moeten hebben. Erg vriendelijk personeel, hebben hele leuke tijd gehad tijdens onze familie dag. Kamers verouderd maar dat mag de pret zeker niet drukken.

• 9Familie Deneir21-05-2011

Mooie locatie met gastvrije medewerkers

Met onze familie (13 personen) hebben we hier een fantastisch paasweekend doorgebracht. Een mooi en sfeervol kasteel in een prachtige omgeving, heerlijke binnenplaats met aangrenzende boomgaard en speeltuin waar de kinderen vrij kunnen rondlopen. De accommodatie is erg sober (slaapkamers en sanitair), de matrassen waren inderdaad keihard; maar op verzoek werden 2 zachtere matrassen gebracht. Het ontbijt en avondmaal waren goed verzorgd, ruime keus bij het ontbijtbuffet.

De Mission Impossible was goed georganiseerd, de jongste deelnemer van 7 jaar kon het ook goed volhouden. De gewelventocht was een grote verrassing. Er is veel moeite gedaan om er een leuke ervaring van te maken, inclusief een korte introductie over de historie van het kasteel en zijn bewoners. Klasse !

Zeer behulpzaam personeel, geen moeite was te veel. Zeker een aanrader voor wie geen hoge eisen stelt aan luxe accommodatie, maar die wel prijs stelt op een ontspannen sfeer en gemak (niets moet, alles mag !)

• 9fam. Meijerink20-04-2011

Gezellig, Historisch en Vrijheid

We waren met de familie, 23 mensen, leeftijd van 3 t/m 73 jaar, we hadden een weekend arrangement besproken. Zaterdag lunchpakket meegenomen; eerst met de auto op de veerboot van Kessel naar Reuver, toen weer terug met de pont in Steyl naar Baarlo, daarna naar het park met ruime speelplek met zand voor de kinderen in Baarlo zelf, picknikken en gitaar spelen/zingen. Om 15 uur de Gewelventocht gedaan, spannend ! We hebben gevaren in bootje op de gracht om 't kasteel Binnen was onze woonkamer het Grand Café; we konden daar zelf koffie zetten en hadden zelf drinken,chips, snoep etc meegbracht (kon daar in de koelkast). Zondag hebben we nog een rondleiding gehad door het kasteel. Daarna genoten van soep met broodjes buiten heerlijk op de ruime binnenplaats, en koffie met (zelf meegebrachte) Limburgse vlaai van de bakker uit het dorp, gegeten in het voorjaarszonnetje uit de wind. De kinderen vermaakten zich met voetballen en tennis, het bootje in de gracht en in het speeltuintje.

• 9mariannewob18-04-2011

Leuke groepsaccommodatie.

Kasteel de Berckt in Baarlo is een leuke groepsaccommodatie voor zowel kleine als grote groepen, waar veel aktiteiten mogelijk zijn en waar het eten in buffelvorm, heerlijk is. Wij hebben ervan genoten.

9 tips over Kasteel De Berckt

• Mirjam Woortmeijer, 08-11-2013

Voor iedereen die met grote groepen komt: zeer aan te bevelen, ook vanwege de vele groepsruimtes (kapel, vergaderzaal, kroeg).

• Fam. van der Velde, 18-07-2013

Let goed op de openingstijden van het zwembad.

• Jacqueline de Bruijn, 28-08-2013

kasteel de berckt is een mooie bezienswaardigheid

1 vraag over Kasteel De Berckt

• Marianne Kiezebrink, 06-01-2018

Invaliden toegankelijkheid

Loop met rollator en trap gebruik niet mogrlijk. Zijn er invsliden faciliteiten

Kasteel info

• Aantal personenMeer dan 12