Kasteel De Berckt

62 reviews over Kasteel De Berckt in het Nederlands

tof familieverblijf

Van calster
2-10-2013

met 19 personen (5 gezinnen) zeer aangenaam verblijf gehad. kamers waren iets minder. (bij reservatie vragen naar nieuw gedeelte) Zeer gedreven personeel, niets is te veel gevraagd. Mogelijkheid om zelf drank mee te nemen. eten was lekker en voldoende

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Voor iedereen een unieke plek.

Aukje van Schaaijk
17-9-2013

Kasteel De Berckt, gezellig om daar te verblijven. Gastvrij ontvangen,vriendelijk personeel,flexibel,unieke stek! Bedankt voor jullie gastvrijheid.Gr.Aukje

Gereisd Met vrienden in september 2013

Unieke plek voor muziekcursus

Corry de Klepper
5-9-2013

We hebben op kasteel De Berckt met een internationaal gezelschap een week lang heerlijk muziek kunnen maken op onze bamboefluiten. Voor elke activiteit was een geschikte plek te vinden: Spelen in grote en kleine ensembles, ruimtes voor handvaardigheid, plaatsen om te dansen. De prima catering, het gezellige café, de sfeervolle binnenplaats en de prachtige omgeving met wandel- en fietsmogelijkheden maakten onze week compleet! Een aantal deelnemers maakte gebruik van de mogelijkheid om op het terrein te kamperen.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Geweldig recreactie park voor kinder

Jacqueline de Bruijn
28-8-2013

tijdens vakantie gezellige entertaiment voor jong en oud ochtend kidsclub en in de middag is er voor de kids sport het zwembad is misschien wel aan een opknapbeurt toe maar ziet er erg leuk uit de huisjes zijn schoon en persoon is vriendelijk

Gereisd Met partner in juli 2013

Mooie locatie!

Floor
18-5-2013

De Berckt is een mooie locatie, wij hebben er een wetenschappelijk programma gehad en daar zijn alle ruimtes voor aanwezig, die allemaal goed georganiseerd zijn. Ook hebben wij een paar feestjes gehad en daar is de kapel ook een goede locatie voor. Tevens zijn de goede zorgen van het personeel van de Berckt niet ontgaan, ze waren allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam. Allergieën zijn hier ook geen probleem.

Gereisd Met vrienden in Thu May 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede en vriendelijke service

Tijmen Chorus
13-5-2013

Goede service gekregen, ze denken met je mee over oplossingen en geven snel een reactie met een antwoord. Het kasteel is gelegen in een mooi natuurlijk gebied en heeft ook een golfbaan. Er zijn verschillende zalen in de kasteelboederij die u kunt gebruiken voor verschillende doeleinden (bijvoorbeeld een zaal om sfeervol te borrelen, een zaal om met veel mensen te eten en een zaal met muziek om een feestje te houden). Avondeten en ontbijt waren voor onze groep (90 personen) goed geserveerd als buffet. Zeker een aanrader.

Ik was erg tevreden over Kasteel de Berckt.

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Prachtige locatie!

Iris Kesteloo
4-3-2013

Prachtige ligging, flexibele en vriendelijke medewerkers!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Geweldig!

Angelique
22-6-2012

Echt een topvakantie gehad vorig jaar, volgend jaar zeker weer, mooi zwembad, aardig personeel, zeer goed schoongemaakt, gewoon helemaal top! kanniet beter. Mijn kinderen van 14 en 16 vonden het ook leuk!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Een heerlijke plek om te zijn !!

Elly Kox
7-5-2012

Te kunnen dansen in de kapel van het kasteel is gewoonweg fantastisch. En naast deze prachtige kapel hebben we als groep dan ook nog een huiskamer en cafeetje tot onze beschikking. Alles is zo sfeervol, zo ruim, voor mij de meest ideale plek om een weekend met mijn dansgroep te kunnen doorbrengen. Wat ook nog heel speciaal voelt is de gemoedelijkheid van iedereen die daar werkt. Ze denken mee met je wensen en voor elk "probleem" is er wel een oplossing.

Gereisd Met vrienden in april 2012

Gala 2012

Daan Kempers
29-2-2012

Wij hebben op Kasteel de Berckt met 60 personen een geweldig Gala beleefd. Het kasteel bood ons een sjieke authentieke uitstraling die past bij een gala/feest.

Voordelen van de locatie: - veel kamers die wij voor 2 of meer personen konden gebruiken - meerdere goed ogende feest locaties allen met bar mogelijkheden - zeer vriendelijke en flexibele service - simpel diner in gezellige eetzaal - veel mogelijkheden om ons feest naar eigen wensen in te vullen

Gezien onze wensen waren er nauwelijks nadelen aan de locatie afgezien van hier en daar wat verouderd interieur. De Berckt schijnt echter bezig te zijn met een volledige renovatie.

Gezien het aardige personeel en de prijs kwaliteit verhouding (voor ons studenten erg belangrijk) krijgt de Berckt als groeps locatie een 9 van ons.

Groet Daan Kempers, Aureus (economische faculteit VU Amsterdam)

Gereisd Met vrienden in februari 2012

Kasteel info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel De Berckt in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel De Berckt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.