Kasteel De Berckt

Kasteel
Kasteel De Berckt
8,3

62 reviews over Kasteel De Berckt in het Nederlands

Geweldig en tot in de puntjes geregeld gala!

Marline Lemke
28-1-2016

Hebben met een groep van 125 studenten een geweldig lustrumgala gehad. Alles was goed geregeld, van het eten tot de onuitputtelijke drankvoorraad. Zou hier zeker terug komen. Het is ook heel fijn dat er in de verre omtrek geen buren zijn, zodat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. Het krokettenontbijt was een grote hit bij onze leden.

Het contact van te voren was ook heel goed, alles kon en alles mocht. Super.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hele fijne locatie

Van Dijk
18-6-2015

Alles was prima verzorgd, hele gastvrije mensen en een gemoedelijke sfeer. Een aanrader!

Gereisd Zakelijk in juni 2015

Succesvol studentengala

Gosse Gort
5-1-2015

Met tussen de 350 en 400 man een zeer geslaagd gala beleefd. De service was zeer goed. Perfect bereikbaar via mail maar ook telefoon. Door ervaring met studentengala's was ook de bediening aan de bar vlekkeloos. Geen rijen of dranktekort. Kort samengevat: een ideale locatie (geen buren, prachtige ligging) en kennis van zaken.

Gereisd Met vrienden in december 2014

super vakantie

jacqueline struijck
9-6-2014

was een mooie park met veel faciliteiten de omgeving was ook heel mooi veel mooie plekjes te zien

Gereisd Met partner in juni 2014

ideale plek voor familiebijeenkomsten.

conny maase
24-5-2014

De accommodatie ligt in het groen en is zeer uitnodigend voor een gezellig en kindvriendelijk verblijf. Wandelen, sporten, roeien, klimmen in bomen, een speeltuintje, water, de maas in de nabijheid...wat wil je nog meer ! Veel is mogelijk, voor jong en oud. De prijs/kwaliteit-verhouding is prima. Het weliswaar beperkte personeel is van alle markten thuis, zeer hulpvaardig en meedenkend. Op iedere vraag komt een antwoord en er is hulp waar nodig. De keuken is voor groepen prima en waar mogelijk wordt bediend. De kamers waren prima in orde en goed voorzien. In de kasteelboerderij zijn de kamers goed te combineren met een gezamenlijke ruimte. Leuk voor activiteiten 's avonds als de kleintjes slapen.

Gereisd Met vrienden in mei 2014

vakantie op de berckt

ger janssen
9-5-2014

erg leuke vakantie gehad onze kleindochter heeft zich kostlijk ge amuseerd

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2014

Geweldige service!

Sophie
27-1-2014

In januari hebben we een dispuutsgala gehad in Kasteel de Berckt. Heerlijk eten, mooie feestzaal, prima kamers en een goed ontbijt. De service is erg goed! We hebben hier een geweldige avond en nacht gehad.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Leuke evenementlocatie

Pien
4-12-2013

Afgelopen november zijn wij met onze vereniging hier geweest voor ons lustrumgala en dit is echt heel goed bevallen! Met 350 personen hebben we heerlijk gegeten en daarna gefeest. Aan alle behoefte was voldaan en het personeel was erg vriendelijk. De kapel is een unieke ruimte die goed om te toveren is tot feestzaal. Daarnaast is het heel erg fijn dat er zoveel slaapplekken zijn. De kwaliteit en inrichting per kamer verschilt, maar dat heeft ook weer z'n charmes. Top verblijf!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Mega mooi en goed geregeld!

Anke
2-12-2013

Wij hebben afgelopen november ons lustrumgala hier gevierd. Hele mooie locatie met veel verschillende mogelijkheden. Het diner was heerlijk, de sfeer is heel bijzonder en de kapel is goed om te bouwen tot feestzaal. Er kon een band op het podium spelen en voor de DJ was er een authentieke DJ booth. Persoon heel erg aardig. Echt helemaal fantastisch!

Gereisd Met vrienden in november 2013

Zeer tevreden!

Mirjam Woortmeijer
8-11-2013

Een prachtig kasteel, met een hele mooie binnentuin, omringd door een gracht en grote bomen en een appelgaard. Al jaren komen wij met een groep van 200 personen en wij willen er niet meer weg! Hele fijne samenwerking met de medewerkers en de staf, ze zijn altijd bereikbaar en denken mee. Zeer goede kok/keuken, die in zulke grote hoeveelheden lekker en vers kookt en rekening houdt met allergieën. Er kan veel in overleg op het kasteel. Leuke kamers (sommige wat oud), die er allemaal anders uitzien. Het kasteel investeert in renovatie, dus ieder jaar ziet het nog mooier uit.

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Kasteel info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel De Berckt in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel De Berckt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.