Kasteel De Berckt

8.3Fantastisch

Nederland, Limburg, Baarlo (Limburg)

8.3Fantastisch

Kasteel info

Meer kasteel info

65 reviews over Kasteel De Berckt

• 9Monique08-01-2012

Personeelsweekend

Afgelopen weekend zijn wij met onze medewerkers verbleven bij Kasteel de Berckt. Het was ronduit geweldig! De locatie heeft veel te bieden en het kasteel is prachtig. Het gebruik van het café was ook erg makkelijk en sloot precies aan op onze wensen. Niek Nagels heeft ons het weekend opgevangen en heeft ons échte gastvrijheid laten zien, zoals het moet! Hij heeft zelfs nog even meegedaan met een karaokeshow.

Namens alle medewerkers en wij zelf willen we jullie nogmaals bedanken!

Groeten Martin en Monique Hüning

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9info_90503-01-2012

Uniek kasteel

Schitterend oud en nieuw feest gevierd in kasteel de Berckt met 220 personen. Uniek concept voor een event organisatie. Veel vrijheid en toch ook veel faciliteiten en ondersteuning. De sfeer is prachtig. Je vindt er een gezellige en authentieke sfeer, zonder opgezwollen sjiek.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 8Monique en de rest27-09-2011

Voor kinderen een waar sprookjes park.

De uitsstraling en de wauw factor bij de kinderen bij binnenkomst hebben een hele leuke korte vakantie opgeleverd.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8Ciska05-09-2011

Geweldig weekend met vrienden

Met een groep vrienden van de carnavalsclub een heerlijk weekend hier doorgebracht. Wij verbleven in poortgebouw kapel. We hadden geluk met het weer, maar daar heeft niemand invloed op. De kamers zijn inderdaad sober, maar slapen doe je toch met je ogen dicht? De binnenplaats is zeer gezellig. Wij hebben het frisbee golf en de gewelven tocht gedaan. Super leuk, veel gelachen. 's Nachts karaoke, niemand die ons kon horen. Het eten is buitengewoon goed! Het personeel is flexibel en ontspannen. Heb je wat te vieren met familie en/of vrienden, dan is dit echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8Ralf15-08-2011

Ideaal voor groepen

Perfecte locatie voor groepen! Ideale ligging zoals een kasteel zou moeten hebben. Erg vriendelijk personeel, hebben hele leuke tijd gehad tijdens onze familie dag. Kamers verouderd maar dat mag de pret zeker niet drukken.

Gereisd met vrienden in januari 2006

• 9Familie Deneir21-05-2011

Mooie locatie met gastvrije medewerkers

Met onze familie (13 personen) hebben we hier een fantastisch paasweekend doorgebracht. Een mooi en sfeervol kasteel in een prachtige omgeving, heerlijke binnenplaats met aangrenzende boomgaard en speeltuin waar de kinderen vrij kunnen rondlopen. De accommodatie is erg sober (slaapkamers en sanitair), de matrassen waren inderdaad keihard; maar op verzoek werden 2 zachtere matrassen gebracht. Het ontbijt en avondmaal waren goed verzorgd, ruime keus bij het ontbijtbuffet.

De Mission Impossible was goed georganiseerd, de jongste deelnemer van 7 jaar kon het ook goed volhouden. De gewelventocht was een grote verrassing. Er is veel moeite gedaan om er een leuke ervaring van te maken, inclusief een korte introductie over de historie van het kasteel en zijn bewoners. Klasse !

Zeer behulpzaam personeel, geen moeite was te veel. Zeker een aanrader voor wie geen hoge eisen stelt aan luxe accommodatie, maar die wel prijs stelt op een ontspannen sfeer en gemak (niets moet, alles mag !)

Gereisd met vrienden in april 2011

• 9mariannewob18-04-2011

Leuke groepsaccommodatie.

Kasteel de Berckt in Baarlo is een leuke groepsaccommodatie voor zowel kleine als grote groepen, waar veel aktiteiten mogelijk zijn en waar het eten in buffelvorm, heerlijk is. Wij hebben ervan genoten.

Gereisd met vrienden in april 2011

• 8De dansclub28-03-2011

Geweldig dans weekend.

Geweldig dans weekend gehad in kasteel de Berckt. Men was gastvrij, vriendelijk en behulpzaam, niets was te veel. Het eten was goed en meer dan genoeg. Kamers eenvoudig, schoon maar wel praktisch. We hebben een leuke dansavond gehad in de kapel. Voor ons was het een ideale locatie, met name voor grote groepen is het zeer goede locatie.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 8Dweilband Bergse Bluf07-02-2011

Klantvriendelijkheid zoals het bedoeld is.

Wij zijn met een muziekgezelschap (dweilband Bergse Bluf) een weekend uit geweest in Kasteel de Berckt. Vanuit hier kun je alle kanten op, ondanks de winterperiode was er genoeg te doen. in de bar is alles aanwezig wat nodig is voor een weekendje gezeligheid. (laptopaansluiting; cd-spelers; radio; versterker; tv). Het avondeten en ontbijt was prima verzorgd. Niets was te veel voor de koks, als je iets niet wenste of luste (champignons!) werd het voor iemand op persoonlijke titel nog appart bereid. Prima formule, niets moet maar alles mag. De kamers zijn zoals boven gemeld inderdaad wel gedateerd, echter alles wat aanwezig moet zijn om te slapen en jezelf te verzorgen is aanwezig. Je slaapt er tenslotte alleen maar, de rest verblijf je toch in de bar of je eigen "huiskamer". Iedereen van Kasteel de Berkct namens Dweilband Bergse Bluf een groot dank je wel. Waarschijnlijk tot volgend jaar.

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 8Monique13-10-2010

uitstekend groepsverblijf

Wij verbleven hier een weekend met 10 personen en waren zeer tevreden! Een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

9 tips over Kasteel De Berckt

• Mirjam Woortmeijer, 08-11-2013

Voor iedereen die met grote groepen komt: zeer aan te bevelen, ook vanwege de vele groepsruimtes (kapel, vergaderzaal, kroeg).

• Fam. van der Velde, 18-07-2013

Let goed op de openingstijden van het zwembad.

• Jacqueline de Bruijn, 28-08-2013

kasteel de berckt is een mooie bezienswaardigheid

1 vraag over Kasteel De Berckt

• Marianne Kiezebrink, 06-01-2018

Invaliden toegankelijkheid

Loop met rollator en trap gebruik niet mogrlijk. Zijn er invsliden faciliteiten

Kasteel info

• Aantal personenMeer dan 12