Kasteel De Berckt

8.3Fantastisch

Nederland, Limburg, Baarlo (Limburg)

8.3Fantastisch

Kasteel Info

Meer kasteelinfo

65 reviews over Kasteel De Berckt

• 2018
    10Maarten Maarten Dicker20-09-2018

Erg fijne locatie voor grote evenementen!

Mooie locatie, prijs/kwaliteitverhouding is erg goed, het eten is erg lekker maar bovenal zijn de medewerkers van De Berckt bijzonder vriendelijk, gastvrij, meedenkend, flexibel en enthousiast! Met name dat laatste heeft ervoor gezorgd dat ons evenement voor een grote groep vlekkeloos en ontspannen verliep!

• 6Vivianne van Leeuwen05-08-2018

Slechte prijs kwaliteit

Eten was prima tijdens het huwelijksfeest, maar de kamers dramatisch slecht: kapot toilet, zwaar versleten vloer, oncomfortabele bedden en nul extra comfort zoals shampoo

• 9Karin15-05-2018

Prima verblijf

Prima verblijf. De kinderen vermaakten zich uren in het speelkasteel, het zwembad en bij het animatieteam. Het zag er over het algemeen schoon en verzorgd uit. Personeel en animatieteam waren zeer vriendelijk.

Met jonge kinderen

• 8Wil Gabriel20-01-2018

Uit maar toch ‘thuis’

Bijzonder sfeervol, je voelt je een kasteelheer of een jonkvrouwe

Met jonge kinderen

• 2017
    9Maurits21-03-2017

Geweldige locatie met bijzonder gastvrij personeel

Ons verblijf bij Kasteel de Berckt is uitstekend bevallen. We waren met een grote groep (300) en er ging dus een hoop voorbereiding aan vooraf. Het personeel van Kasteel de Berckt is uiterst behulpzaam, gastvrij en vriendelijk, en het kasteel zelf is een uitstekende locatie voor een feest van zo'n omvang. In de weken voor het evenement werden we geweldig geholpen door Niek en zijn mensen, en het is dan ook voornamelijk aan hen te danken dat het een groot succes is geworden. Met meerdere zalen konden wij borrelen, dineren, ontbijten en feesten in verschillende ruimtes zonder problemen, ook waren er meer dan genoeg kamers beschikbaar voor de overnachting met de hele groep. Hier was de Berckt uiterst flexibel mee, wat we op verschillende andere locaties nog niet hebben meegemaakt.

Een sterke aanrader!

• 8Joost van Nuenen08-02-2017

Mooie locatie, ideaal voor zakelijke evenementen

Super locatie en zeer geschikt voor (grote) zakelijke evenementen. Fijn is de gehele verzorging van ruimtes, slaapverblijven, eten, feestzalen, etc. Alle ruimtes zijn voorzien van faciliteiten en techniek. Fijne samenwerking met de Berckt om gezamenlijk het evenement tot een succes te maken. Volgens mij kan je bij Berckt voor alle aanvragen terecht, gezien de faciliteiten is voor elke vorm van evenement en grootte van de groep wat te regelen.

• 9Isero Ijzerwarengroep03-01-2017

Perfect geregeld in een fantastisch accommodatie.

Er is goed geluisterd naar de wensen van onze groep (60 man). Lokatie, sfeer, bediening, eten alles goed verzorgd en geregeld. Nogmaals bedankt

Zakelijk

• Oude reviews

10Stephan28-12-2016

Top accommodatie voor grote groepen

Afgelopen jaar zijn wij daar met een groep van rond de 30 collega's geweest. Wij werden zeer goed ontvangen en alles was tot in de puntjes geregeld. Ook bij het boeken (we wisten pas laat de datum) werden we goed geholpen. Je hebt keuze uit verschillende kamers, welke er allen netjes uitzien en voorzien zijn van badkamer en toilet.

Kortom: een zeer leuke bestemming en geschikt voor grote groepen.

Zakelijk

• 10Melinda23-08-2016

Het is super leuk bij de Kidsclub

De berckt is super leuk en het cosmo team is super leuk en de shows zijn ook heel erg super

• 9Leonoor en Toon26-05-2016

Fantastisch!

Van begin tot eind volop aandacht en liefde om jouw verblijf tot een groots feest te maken in een speelse, ontspannen en gemoedelijke sfeer, En met een perfecte gastronomie!!!

9 tips over Kasteel De Berckt

• Mirjam Woortmeijer, 08-11-2013

Voor iedereen die met grote groepen komt: zeer aan te bevelen, ook vanwege de vele groepsruimtes (kapel, vergaderzaal, kroeg).

• Fam. van der Velde, 18-07-2013

Let goed op de openingstijden van het zwembad.

• Jacqueline de Bruijn, 28-08-2013

kasteel de berckt is een mooie bezienswaardigheid

1 vraag over Kasteel De Berckt

• Marianne Kiezebrink, 06-01-2018

Invaliden toegankelijkheid

Loop met rollator en trap gebruik niet mogrlijk. Zijn er invsliden faciliteiten

Kasteel info

• Aantal personenMeer dan 12