Kasteel De Berckt

Kasteel
Kasteel De Berckt
8,6

62 reviews over Kasteel De Berckt in het Nederlands

Erg fijne locatie voor grote evenementen!

Maarten Maarten Dicker,
20-9-2018

Mooie locatie, prijs/kwaliteitverhouding is erg goed, het eten is erg lekker maar bovenal zijn de medewerkers van De Berckt bijzonder vriendelijk, gastvrij, meedenkend, flexibel en enthousiast! Met name dat laatste heeft ervoor gezorgd dat ons evenement voor een grote groep vlekkeloos en ontspannen verliep!

Slechte prijs kwaliteit

Vivianne van Leeuwen,
5-8-2018

Eten was prima tijdens het huwelijksfeest, maar de kamers dramatisch slecht: kapot toilet, zwaar versleten vloer, oncomfortabele bedden en nul extra comfort zoals shampoo

Prima verblijf

Karin,
15-5-2018

Prima verblijf. De kinderen vermaakten zich uren in het speelkasteel, het zwembad en bij het animatieteam. Het zag er over het algemeen schoon en verzorgd uit. Personeel en animatieteam waren zeer vriendelijk.

Uit maar toch ‘thuis’

Wil Gabriel,
20-1-2018

Bijzonder sfeervol, je voelt je een kasteelheer of een jonkvrouwe

Ons verblijf bij Kasteel de Berckt is uitstekend bevallen. We waren met een grote groep (300) en er ging dus een hoop voorbereiding aan vooraf. Het personeel van Kasteel de Berckt is uiterst behulpzaam, gastvrij en vriendelijk, en het kasteel zelf is een uitstekende locatie voor een feest van zo'n omvang. In de weken voor het evenement werden we geweldig geholpen door Niek en zijn mensen, en het is dan ook voornamelijk aan hen te danken dat het een groot succes is geworden. Met meerdere zalen konden wij borrelen, dineren, ontbijten en feesten in verschillende ruimtes zonder problemen, ook waren er meer dan genoeg kamers beschikbaar voor de overnachting met de hele groep. Hier was de Berckt uiterst flexibel mee, wat we op verschillende andere locaties nog niet hebben meegemaakt.

Een sterke aanrader!

Mooie locatie, ideaal voor zakelijke evenementen

Joost van Nuenen,
8-2-2017

Super locatie en zeer geschikt voor (grote) zakelijke evenementen. Fijn is de gehele verzorging van ruimtes, slaapverblijven, eten, feestzalen, etc. Alle ruimtes zijn voorzien van faciliteiten en techniek. Fijne samenwerking met de Berckt om gezamenlijk het evenement tot een succes te maken. Volgens mij kan je bij Berckt voor alle aanvragen terecht, gezien de faciliteiten is voor elke vorm van evenement en grootte van de groep wat te regelen.

Perfect geregeld in een fantastisch accommodatie.

Isero Ijzerwarengroep,
3-1-2017

Er is goed geluisterd naar de wensen van onze groep (60 man). Lokatie, sfeer, bediening, eten alles goed verzorgd en geregeld. Nogmaals bedankt

Top accommodatie voor grote groepen

Stephan,
28-12-2016

Afgelopen jaar zijn wij daar met een groep van rond de 30 collega's geweest. Wij werden zeer goed ontvangen en alles was tot in de puntjes geregeld. Ook bij het boeken (we wisten pas laat de datum) werden we goed geholpen. Je hebt keuze uit verschillende kamers, welke er allen netjes uitzien en voorzien zijn van badkamer en toilet.

Kortom: een zeer leuke bestemming en geschikt voor grote groepen.

Het is super leuk bij de Kidsclub

Melinda
23-8-2016

De berckt is super leuk en het cosmo team is super leuk en de shows zijn ook heel erg super

Fantastisch!

Leonoor en Toon
26-5-2016

Van begin tot eind volop aandacht en liefde om jouw verblijf tot een groots feest te maken in een speelse, ontspannen en gemoedelijke sfeer, En met een perfecte gastronomie!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel De Berckt in Baarlo (Limburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel De Berckt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.