Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,6

40 tips over Vakantiepark Roompot Residence Klein Vink

Nathasja Tepper, 11-8-2015

Ga voor n zwembad gewoon een dagje naar Aqua Mundo van Center Parcs, en er zijn altijd wel kortingsbonnen te vinden in een toeristen krantje bij de receptie van Roompot.

Bij een Residence huisje staat één gratis leenfiets in de schuur, dit blijkt heel handig, want dit aangebouwde stuk ligt het verst weg van het centrum-pje. Je loopt niet 'even' naar de buurtsuper voor je broodjes. Je kunt voor 40 euro (!) een week internetten, maar verwacht niet veel van de verbinding...scheelt ergernis :)

Swan, 10-8-2015
Neem bij aanvraag van een campingbedje zeker je eigen matrasje mee en bestel dan ook gelijk een box. Voor het laatste waren wij te laat en was er geen een meer beschikbaar. Wij hadden gelukkig erg mooi weer en zaten veel buiten in het gras. De bank niet gebruiken als box ivm hygiene
Wouter, 14-7-2015
neem in de zomer mierenlok doosjes mee!

f_van_tellingen, 8-7-2015
De winkel op het park en de SPAR in Arcen zijn gemiddeld 30% duurder dan een doorsnee winkel, advies boodschappen doen bij Jan Linders en een besparing die de moeite waard is.
Beppie Rebel, 29-6-2015
Doen! Wel proberen bij mijn roompot de extra te boeket. Wij kwamen niet bij de extr terecht!
Nijenhuis2015, 29-6-2015
Bierbrouwerij Hertog Jan en de Kasteeltuin van Arcen liggen dichtbij en zijn de moeite van het bezoeken zeker waard!

richard, 13-5-2015
voor de mountainbikers onder ons, je ken je hart daar ophalen op de routes in het nabijgelegen dorp wellerooij!!!!!
Boon, 3-3-2015

Kwaliteitsverhouding is goed

Leuk park en omgeving prachtig.

Kika, 11-11-2014
6 pers boeken is de moeite waard met 5 volwassenen.. Ook omdat het huisje vrijstaand is en dus veel minder gehorig dan de geschakelde kvr5. (Die worden door deuren gescheiden en zijn erg gehorig, je kan de gesprekken van he buren volgen)
Aces2002, 15-8-2014
bezoek Kasteel Arcen met mooie tuinen. Maasduinen is ook prachtig om een wandeling te maken.