NederlandLimburgArcenHotels ArcenHotel Roompot Parkhotel Bad Arcen

Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen

NederlandLimburgArcen

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 388 reviews
+90/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 388 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

388 Reviews over Roompot Parkhotel Bad Arcen

• 8Debbie10-09-2021

Prijs kwaliteit verhouding prima in orde!

Nette, schone en ruime kamers. Het personeel is zeer klantgericht en doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Ondanks dat het personeel het erg druk heeft, blijven ze lachen en vriendelijk. Het klopt dat de horeca vroeg sluit maar dit is vanwege een personeelstekort zoals bij vele bedrijven. Het thermaalbad is prima. Echter de brasserie in het wellness gedeelte straalt geen warmte uit en ook de keuze van de menukaart is niet uigebreid. Maar al met al hebben we erg genoten en prijs kwaliteit verhouding is prima in orde.

• 4Wim De Regt30-08-2021

niet voor herhaling vatbaar

Een totale teleurstelling. Gastvrijheid en servicegerichtheid zijn ver te zoeken. Kennisgemaakt met de meest ranzige deurmatten allertijden. Kamer ziet er mooi uit maar is niet schoon. Bedden dramatisch slecht.

• 9Sander24-08-2021

Erg ontspannend

Prima voor elkaar. Superior room was erg ruim, schoon en goed.Ontbijt was prima; zoals je mocht verwachten.Vanuit de kamer met de badjas aan naar de baden. Deze Thermaalbaden waren erg fijn om te ontspannen. Zeker niet te druk en gemoedelijke sfeer.Thermaal bad is badpak verplicht, sauna's is zonder badpak. Sauna's niet geweest.Openingstijden baden zijn door covid aangepast; daar moet je even op letten, maar de tijden zijn nog ruim genoeg ( in het weekend geweest).Ligt dicht bij het plaatsje Arcen waar je heerlijk uit eten kunt gaan

• 7Anoniem24-08-2021

Prima voor 1 keer

Wij zaten in een deluxe kamer, een prima kamer met genoeg ruimte. Parkeren kan vrijblijvend bij het hotel. Wij zaten op de begane grond. Je beschikt over een terrasje die je met de naaste buren deelt. Wij verbleven in augustus en het was elke dag boven de 20 graden. Helaas beschikt de kamer niet over een koelkast en kun je helaas niet een koud drankje nuttigen op je kamer of buiten. Erg jammer. Ontbijt was prima en ruime keuze.Er zijn ook kamers waar je voor een airco kunt kiezen, maar daarvoor moet je bijbetalen. Vaak zit dat er standaard bij, maar hier dus niet. Je kunt nergens een drankje nuttigen in de avond bij het hotel, want dat gaat al rond 19:00 19:30 dicht. De brasserie bij het thermaalbad sluit rond 16:00/17:00 en kun je als je in avond gaat zwemmen niks meer bestellen. Ook in het weekend sluit het vroeg...Prima verblijf gehad, alleen voor ons niet meer.

• 6Aris Jan van Tintelen10-08-2021

Tegenvallend

Bij het thermaal bad waren verschillende delen gesloten.De brasserie in het zwembad ging pas om 12 uur open. Dus in de ochtend geen koffie.Thermaal bad pas om 10 uur open en dicht om 20 uur.In het hotel was het restaurant gesloten.Alles op het park ging om 20 uur dicht. Restaurant en snackbar.De winkel sloot zelfs op 18.00 uurHet is ons een raadsel waarom dit zo was. Uitleg werd niet gegeven.Lijkt me erg vervelend om hier vakantie te moeten vieren.De hotelkamer zelf en het ontbijt was wel goed.

• 8Cynthia10-08-2021

Genoten.

We hadden een arrangement geboekt en zijn niks tekort gekomen.De kamer was mooi en schoon.De enige aanmerkingen daarop :de tv wat aan de kleine kant en de slang van de douche was kapot en liep vol (wat we uiteraard gemeld hebben).We zijn savonds in de baden geweest en hebben het er met gemak bijna 4uur volgehouden, erg lekker zo in de buitenlucht in warm water.Ontbijt in buffetvorm was prima en het diner savonds ook niks op aan te merken.Voor herhaling vatbaar indien er geen beperkingen meer zijn.

• 3S.09-08-2021

Geen aanrader

In coronatijd verwacht je dat de hotelkamers in een viersterren hotel goed zijn schoongemaakt en ook (tussentijds) worden onderhouden. Helemaal nu je op de kamer je ontbijt en avondeten moet eten. Helaas bleek dit een misvatting. Ook de receptie van het hotel is niet in gebruik en bij calamiteiten moet je naar de receptie van het park (slechts tot 16.00 uur open). Kunnen vervolgens niets meer betekenen qua schoonmaak. Uiteindelijk is de beveiliging nieuwe handdoeken komen brengen. Het ontbijt viel erg tegen. Helemaal gelet op de prijs van het hotel. Geen mogelijkheid om een keuze te maken qua ontbijt en kregen voor slechts één persoon broodbeleg en boter.

• 7Richard en Aliene04-08-2021

Voorlopig even geen Thermaalbad en Roompot

Al diverse keren zijn we hier een weekend geweest, altijd prima voor elkaar. Bad was, ook vorig jaar voor de sluiting door corona, normaal geopend tot 22 uur. Het restaurant en bar sloten altijd al tegen 22.30u maar afgelopen weekend was een hele grote tegenvaller. Na onze last minute boeking kwamen we om 16.30u aan. Daar kregen we de mededeling dat het had al om 19.30u zou sluiten ivm de corona maatregelen... In het weekend om 21.30u want dan komt de corona blijkbaar later..... Snel nog even gezwommen en exact om 19.30u ging alles uit. Vervolgens even snel gedoucht om even wat te eten in het restaurant. Wat blijkt, deze is om 17.30u gesloten ivm corona. Achteraf bij aankomst om 16.30u alles al afgesloten. 's ochtends tijdens het ontbijt bestaat er blijkbaar geen corona meer, dan holt iedereen maar vrolijk door elkaar heen. Heel erg jammer, vele malen geweest maar ben wel even klaar met het Thermaalbad en Roompot.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 07-08-2021

Bedankt voor jullie bericht! Wat jammer dat het verblijf dit jaar is tegengevallen in vergelijking met afgelopen jaren. Onze excuses hiervoor! In verband met de verschillende maatregelen opgelegd door de Nederlandse overheid klopt het dat verschillende faciliteiten beperkt geopend zijn. Hiervoor verwijzen wij je graag naar onze Safe Stay pagina, hier is alle informatie actueel en up-to-date. Verder staat er op de website ook welke faciliteiten van het thermaal bad geopend zijn en de openingstijden worden hier verder ook benoemd. Zo kunnen al onze gasten goed geïnformeerd op vakantie.

We hopen je nog eens te mogen begroeten op één van onze parken, voor weer een top ervaring als alle andere jaren!

Groetjes, Ilse

• 5Vrienden groep met kinderen van 13/14/16/17 jaar02-08-2020

Super huisje gb16 park moet opgeknapt worden

Huisje Wij hadden het huisje gb16, super mooi huisje in de residentie. Het huisje is echt perfect voor een volwassen vrienden groep. Park Park is echt voor kleine kinderen, voor tieners is er absoluut niets te beleven. Geen enkele animatie / sport spel activiteit helemaal niets. Voor grotere kinderen is het echt vervelen Restaurant Deze mensen weten wat een gast verwennen is, waren erg gezellig en leuk. Namen hun job ook erg serieus, we hebben heerlijk gegeten en gedronken. Deze afdeling moet een voorbeeld zijn voor de rest van het park. Termen Huilden de baby’s horen niet in een thermen, hier moet een oplossing voor komen (opvang oid)

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 09-08-2020

Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat je verblijf niet geheel naar wens is geweest. Uiteraard dienen dergelijke situaties zo snel mogelijk opgelost te worden. Onze excuses dat dit bij jou niet het geval was. Om teleurstelling in de toekomst te voorkomen gaan wij met jouw feedback aan de slag. Het is daarom erg fijn dat je deze ervaring met ons hebt gedeeld. Onze excuses dat de parkmanager uw woning binnengegaan zonder dat u hiervan wist. We gaan dit bespreken met het parkmanagement.

Groetjes, Tim

• 5M.Fielt20-06-2020

Normaal gesproken zo fijn, nu niet!

Normaal gesproken hebben wij altijd een heel fijn verblijf. Dit keer wat het ontbijt ontzettend slecht. Om 9 uur zaten zeker 10 tafels te wachten op hun ontbijt. 1 medewerker die alle tafels moest bedienen. Het duurde onwijs lang, kregen maar 1 klein glaasje te drinken en de broodjes waren zo hard dat ze wel van gisteren leken. Door de medewerker van de receptie werden we niet gehoord. We moesten er maar begrip voor hebben, omdat ze 3 maanden dicht waren geweest. En dit terwijl we een dure deluxe kamer hadden geboekt. Erg jammer!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 09-08-2020

Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je verblijf niet geheel naar wens is geweest. Uiteraard is ons doel om al onze gasten een fijne en zorgeloze vakantie te bieden. Onze excuses dat dit bij jou niet het geval was. Wij gaan in elk geval met jouw feedback aan de slag. Het is daarom erg fijn dat je deze ervaring met ons hebt gedeeld.

Groetjes, Tim

Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen info