8,5

Weer vandaag4°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Parkhotel Bad Arcen voor je op een rij gezet:

319 reviews over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen in het Nederlands

Grandioos

Arie, 10-2-2018

Mooi hotel om zo even genieten van de toegang tot het Thermaalbad, wij waren hier van 7 t/m 9 februari.

Kamer was goed en ruim opgezet. Ontbijt uitstekend , lunch in de Braserie gebruikt. Min punt was het diner op de eerste avond , het hoofdgerecht een varkenshaas op spie was zeer droog en weinig smaakvol. Klacht doorgegeven aan de ober en die bevestigde dat er meer klachten over waren en dat het gerecht van de kaart zou gaan (ben benieuwd)

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-2-2018

Bedankt voor de feedback. Leuk dat jullie in Parkhotel Bad Arcen geweest zijn!

Wij gaan zeker aan de slag met jullie opmerking over de varkenshaas. Wij willen immers een smakelijke maaltijd op tafel kunnen zetten :-)

Graag tot de volgende keer!

Groetjes van Mandy

Ongezellig hotel

Elise, 7-2-2018

We vonden het geen gezellig hotel. Nergens kun je even gezellig zitten s' avonds zonder een consumptie te moeten nemen. De kamers zijn simpel. Fijn om in je kamerjas naar het zwembad te gaan maar verder is het sfeerloos. De kamers zouden open gaan door middel van een code in te toetsen maar dat werkt niet echt. De meesten moesten toch een sleutel halen om hun deur open te kunnen maken.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-2-2018

Bedankt voor jullie feedback. Jammer om te lezen dat het hotel niet helemaal aan jullie verwachtingen kon voldoen. Het is tenslotte ons doel om al onze gasten een leuke tijd te bezorgen. Wij zullen met de parkleiding bespreken of wij de sfeer kunnen verbeteren.

Groetjes Mandy

Heerlijk genoten

Monique Ruiter, 4-2-2018

Badhotel arcen is een aanrader voor complete ontspanning heerlijk in je badjas naar het thermaalbad en genieten
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-2-2018

Dat noemen wij bij Roompot Vakanties 'samen genieten' Monique! Leuk dat je bij het thermaalbad bent geweest en dat je een review achter gelaten hebt!

Groetjes Mandy

in combinatie met de thermen aan te bevelen

MANFRED, 27-1-2018

Niet altijd rustig, omdat vooral de thermen heel goed bezocht worden
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 1-2-2018

Goed om te lezen dat je het verblijf zal aanbevelen, Manfred! Wij nemen jouw feedback mee om ons te kunnen verbeteren.

Graag tot ziens!

Groetjes Denise

We vinden het hotel een echte aanrader.

Nienke te Velde, 14-1-2018

Het hotel ligt in een prachtige omgeving.

De kamer was schoon en netjes, de bedden waren goed en het ontbijt was heerlijk.

Elke dag hebben we genoten van het thermaalbad.

Eigenlijk vonden we alles goed.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 1-2-2018

Wat fijn dat je genoten hebt, Nienke! Wij zijn blij om te lezen dat je geen minpunten hebt kunnen ontdekken.

Kom je snel weer ontspannen? :-)

Groetjes Denise

Fantastisch genoten van de thermen en het hotel !

Fleerackers det, 30-12-2017

We vinden het super fijn dat we in onze badjas van de kamer rechtstreeks naar de thermen kunnen.

De kamers zijn ook zeer ruim, en de badkamer is super ! Lekker warm en comfortabel .

Het ontbijt is heerlijk ! Niets op aan te merken.

Zeer geslaagd uitstapje en voor herhaling vatbaar !

Wij hebben geen minpuntjes te melden !

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 8-1-2018

Bedankt voor deze mooie review en fijn om te lezen dat jullie een fijn en ontspannen verblijf hebben gehad.

Graag tot de volgende keer!

zomber

Bruins, 26-12-2017

kamers ongezellig 4 schoonmaken 3 geen tel het is net of de kamer niet af is

ontbijt 8 , eten bij het bad 3

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 8-1-2018

Bedankt voor je review. Jammer dat het voor jullie niet helemaal naar wens was.

Hebben jullie dit ook gemeld tijdens jullie verblijf?

We hopen dat jullie volgende verblijf geheel naar wens zal zijn!

Graag tot ziens op één van onze parken!

Groetjes Kathinka

Fan-tas-tisch: voor herhaling vatbaar!

Luc Kusters, 23-12-2017

Ruime schone kamer en douche. Lekkere bedden. Zacht linnengoed. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima verzorgd ontbijt. Heerlijk verblijf!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 8-1-2018

Leuk om te lezen dat het allemaal naar wens is geweest.

Gastvriendelijkheid hebben wij hoog in het vaandel staan en we zullen de complimenten hierover doorgeven.

We begroeten jullie graag nogmaals!

Heerlijk genieten

Ed Schrurs, 23-12-2017

Even lekker genieten van een ontspannend weekendje. Genoten van de omgeving, het zwemmen in het kuuroord en het eten.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 8-1-2018

Fijn dat het allemaal naar wens is geweest. Dat is tenslotte waar we naar streven;)

De omgeving is zeker ook de moeite waard.

Graag tot ziens in Arcen of op één van onze andere parken!

Deze 2 dagen waren fantastisch

Lia Woolthuis, 19-12-2017

Heerlijke bedden, schoon en voldoende handdoeken. We hebben genoten 2 dagen lang van het gemak vanuit de kamer naar het thermaalbad in badjas. heerlijk de sauna en de thermaalbaden, dit willen wij snel nogmaals beleven. Dus in een woord heeerlijkkkk.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 8-1-2018

Bedankt voor je leuke review.

Fijn dat jullie zo'n ontspannen verblijf hebben gehad en we begroeten jullie graag nogmaals!

Groetjes Kathinka

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen scoort een 8.54 uit 10 op basis van 319 reviews.