Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen

HotelWeer vandaag20°13°
Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Parkhotel Bad Arcen voor je op een rij gezet:

325 reviews over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen in het Nederlands

Hotel en thermen zijn prima in orde

M de Heer, 16-4-2018

het hotel is sinds laatste bezoek voor twee jaar zeer goed vooruitgegaan. in de thermen is de hygienne op orde. het hotelrestaurant is ook gewoon goed geworden en vooral een heerlijk verrassend feestelijk gluteenvrij ontbijt. super gedaan! Wat beter kan is (hoewel al verbetert) het ziekenhuis karakter van het hotel. Daar kan beleving (dekoratie) verbetering zeker nog veel doen. verder alleen maar lof. was super
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-4-2018

Bedankt voor de beoordeling.

Fijn dat jullie tevreden zijn over de vooruitgang van Parkhotel Bad Arcen. Zelfs met een glutenallergie kom je niets te kort!

Graag tot de volgende keer!

Fijne relaxte hotelovernachting

Harijet Esselink, 15-4-2018

Fijn relaxed hotel met vriendelijk personeel. Wij kregen elke keer muntjes wanneer we naar de baden wilden. Een goed systeem. We hebben één nacht gedaan. Mooie ruime kamer, goede bedden en een ruime parkeergelegenheid. Ook het ontbijt was goed.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-4-2018

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van het hotel en het Thermaalbad! Het is tenslotte ook ons doel om iedereen een leuke tijd te bezorgen.

Komen jullie de volgende keer weer naar Parkhotel Bad Arcen?

Groetjes van Mandy

Op zich fijn hotel met mooie ligging. Nette kamer, fijne douche mogelijkheid. Wel erg gehorig, zeker als er kinderen over de gang heen hollen. Gelukkig was dat niet vaak het geval. Ook prettig om gebruik te kunnen maken van de faciliteiten van de thermaalbaden. Beetje vervelend alleen om tussen de bar en restaurant door te moeten lopen in je badjas om naar de thermale baden te gaan. Ook jammer dat er geen fijne plek was om ontspannen te kunnen zitten. Er is wel een bar, maar die zit bij de ingang en is niet erg gezellig, ondanks dat het personeel wel heel attent en vrolijk is. Idem voor het restaurant wat er tegenover zit. Ontbijt was qua variatie prima in orde. 1 x avondeten gebruikt, dat was lekker, maar geen hoogstandje. Kipspies was niet erg smakelijk kipvlees, maar de satésaus maakte veel goed. Hamburger was nogal compact van structuur. Maar verder prima eetbaar.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-4-2018

Bedankt voor jouw feedback, Maartje! Goed om te zien dat je het verblijf met een 8 beoordeeld.

Wij zullen de feedback betreft de horeca en de gehorigheid doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens!

kortom een geweldig verblijf

Dik van Roekel, 24-3-2018

Wij gaan elk jaar wel enkele dagen,

altijd weer lekker in de warme baden.

De hotelkamers en het ontbijt zijn ook prima verzorgt.

Meestal gebruiken wij ook het diner daar waarop ook niets is aan te merken.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-4-2018

Wat super om te lezen dat je een geweldig verblijf hebt gehad, Dik!

Wat heb je dit keer van onze kaart gekozen als diner? :-)

Graag tot volgend jaar!

grandioos

E vd Bijl, 17-3-2018

Wij hebben een zeer aangenaam verblijf gehad op parkhotel Arcen. Bij aankomst in de kamer stond er voor me vader die 80 was geworden een fles wijn met een persoonlijke kaart van alle medewerkers van parkhotel Arcen. Top!!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 24-3-2018

Bedankt voor je review!

Wat leuk om te lezen dat jullie verblijf goed bevallen was. Leuk zeg, wij hopen dat jullie hebben genoten van het verblijf. En, nog gefeliciteerd natuurlijk!

We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen :)

Groetjes van Cynthia

Voor herhaling zeker vatbaar....

H.v.Raak, 1-3-2018

Goed hotel ; mooie kamer, heerlijk ontbijt.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 6-3-2018

Bedankt voor jullie review! Wat leuk dat jullie zo tevreden zijn over Parkhotel Bad Arcen! Hebben jullie ook nog genoten van het Thermaalbad?

Graag tot een volgende keer!

Groetjes,

Christine

Grandioos

Arie, 10-2-2018

Mooi hotel om zo even genieten van de toegang tot het Thermaalbad, wij waren hier van 7 t/m 9 februari.

Kamer was goed en ruim opgezet. Ontbijt uitstekend , lunch in de Braserie gebruikt. Min punt was het diner op de eerste avond , het hoofdgerecht een varkenshaas op spie was zeer droog en weinig smaakvol. Klacht doorgegeven aan de ober en die bevestigde dat er meer klachten over waren en dat het gerecht van de kaart zou gaan (ben benieuwd)

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-2-2018

Bedankt voor de feedback. Leuk dat jullie in Parkhotel Bad Arcen geweest zijn!

Wij gaan zeker aan de slag met jullie opmerking over de varkenshaas. Wij willen immers een smakelijke maaltijd op tafel kunnen zetten :-)

Graag tot de volgende keer!

Groetjes van Mandy

Ongezellig hotel

Elise, 7-2-2018

We vonden het geen gezellig hotel. Nergens kun je even gezellig zitten s' avonds zonder een consumptie te moeten nemen. De kamers zijn simpel. Fijn om in je kamerjas naar het zwembad te gaan maar verder is het sfeerloos. De kamers zouden open gaan door middel van een code in te toetsen maar dat werkt niet echt. De meesten moesten toch een sleutel halen om hun deur open te kunnen maken.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-2-2018

Bedankt voor jullie feedback. Jammer om te lezen dat het hotel niet helemaal aan jullie verwachtingen kon voldoen. Het is tenslotte ons doel om al onze gasten een leuke tijd te bezorgen. Wij zullen met de parkleiding bespreken of wij de sfeer kunnen verbeteren.

Heerlijk genoten

Monique Ruiter, 4-2-2018

Badhotel arcen is een aanrader voor complete ontspanning heerlijk in je badjas naar het thermaalbad en genieten
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-2-2018

Dat noemen wij bij Roompot Vakanties 'samen genieten' Monique! Leuk dat je bij het thermaalbad bent geweest en dat je een review achter gelaten hebt!

Groetjes Mandy

in combinatie met de thermen aan te bevelen

MANFRED, 27-1-2018

Niet altijd rustig, omdat vooral de thermen heel goed bezocht worden
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 1-2-2018

Goed om te lezen dat je het verblijf zal aanbevelen, Manfred! Wij nemen jouw feedback mee om ons te kunnen verbeteren.

Graag tot ziens!

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen scoort een 8.54 uit 10 op basis van 325 reviews.