Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen

Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen

7.8Goed

Nederland, Limburg, Arcen

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Parkhotel Bad Arcen voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

378 reviews over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen

• 2019
    5Anne28-12-2019

Leuk, prijs/kwaliteitverhouding slecht, geen 2e x.

Verwacht niet teveel van het thermaalbad, het is oud en je moet voor veel extra's betalen. We hadden comfortkamer met badjassen, slippers en handdoeken zodat je door het hotel naar het thermaalbad kon lopen. Afknapper was dat we met onze badjassen aan gewoon in de rij bij de kassa moesten gaan staan. Achter de kassa een hele luidruchtige meneer die denk ik erg ontevreden is met zijn baan. Gelukkig zat ie bij terugkomst aan de frikandellen, waardoor het naar snackbar rook i.p.v. naar thermen (eucalyptus, ontspanning). Verder geen uitleg over hoe e.e.a. werkte. Gemiste kans voor eigenlijk een hele mooie locatie. Badkamer en wc apart op de comfortkamer. Reserve wc rol staat op de wc borstel (niet hygienisch), kleine tv op de kamer voor het kijken van filmhuis. 1 verwarming om de hele kamer te verwarmen. Eten was goed in het restaurant, alleen bediening laat je lang wachten, ook met afrekenen. Ontbijt goed, koffie smaakt naar slootwater.

Gereisd met partner in december 2019

• 6Yvette22-11-2019

Nooit meer

Ik heb erg uitgekeken om een paar dagen weg te gaan en te ontspannen. Echter ben niet tot rust gekomen. Housekeeping bonkte de eerste ochtend om 10uur op de deur terwijl we nog aan het slapen waren. De tweede ochtend (we gingen naar huis) kwamen ze de kamer om half 10 binnen zonder dat wij hier een "groen kaartje" hebben opgehangen. Tevens is het erg luidruchtig waardoor we om 9u al wakker werden doordat ze op de gang aan het schoonmaken waren. Verder bij de ingang van het zwembad niet prettig geholpen, mw wilde kennelijk geen informatie geven. Het thermebad zelf is heel fijn! Jammer dat je voor het turkse stoombad moet betalen maar... de sauna's zijn geweldig en maken dat goed. Tevens was het eten in het restaurant ook van goede kwaliteit en een mooie prijs. Helaas zou ik het hotel niet aanraden omdat ik redelijk veel geld heb moeten betalen om vervolgens om 9.30u wakker gemaakt te worden... jammer..

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Bedankt voor je review Yvette,

Wat vervelend dat de schoonmaak zo vroeg al langskwam. Dit is normaal gesproken niet het geval! Hier bieden wij dan ook onze welgemeende excuses voor aan.

We gaan je feedback oppakken met het desbetreffende personeel, om er zo te voor zorgen dat zulke situaties in de toekomst niet meer plaatsvinden. We hopen dat je desondanks deze ervaring toch hebt kunnen genieten van de andere faciliteiten die het hotel te bieden heeft.

We hopen je nog eens terug te zien, voor een betere ervaring!

Groetjes, Ilse

Gereisd met vrienden in november 2019

• 1Jolanda24-10-2019

Nooit meer!!!

Wellness/sauna zeer slechtt onderhoud sfeerloos vies stoomcabines moet je betalen. De baden verouderd en allemaal het zelfde!! Zonde van je geld!!! Echt allemaal om te huilen😭

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 08-11-2019

Bedankt voor je review,

Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren! Hier bieden wij dan ook onze welgemeende excuses voor aan. We gaan jouw feedback intern oppakken. Zo kunnen wij zulke zaken voorkomen.

We hopen je nog eens terug te zien, voor een betere ervaring!

Groetjes, Cynthia

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Catharina15-06-2019

Viel erg tegen

Hotel zag er netjes uit, kamer was schoon en ruim en een uitgebreid ontbijt. Wij hadden een luxe kamer geboekt met badjassen,handdoek en slippers voor het thermaalbad, ook zat hier bij een ziggo filmpakket (dit vonden wij erg leuk omdat we dan 's avonds nog even een filmpje konden kijken). Het thermaalbad viel erg tegen, het was oud, vies en slecht onderhouden, er was niks gezelligs/sfeervol aan, voor veel dingen moest er extra betaald worden. (binnen een half uur stonden we weer buiten) Op de kamer werkte de WIFI niet en ook het ziggo filmpakket was nergens te vinden. Bij de receptie konden ze ons ook niet helpen. Bij het uitchecken bleek dat het ziggo filmpakket gewoon de zenders film 1,2,3 waren, absoluut niet wat wij verwacht hadden want wij dachten dat het on demand zal zijn.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-07-2019

Bedankt voor je review Catherina!

We zullen je feedback doorgeven aan de desbetreffende persoon zodat hier aandacht aan kan worden besteed!

Graag verwelkomen we jullie nog eens op een van onze Roompot parken!

• 7Marko13-06-2019

wordt minder

We komen hier regelmatig maar er zijn toch wat dingen die storen. De prijzen zijn behoorlijk gestegen terwijl de service het zelfde is gebleven. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten in het restaurant is prima, sinds aantal weken nieuwe menu kaart en dat is zeker een verbetering ten opzichten van de oude menukaart. Alleen jammer dat er geen hertog jan meer geschonken mag worden maar dat ligt aan mr Heineken. Alleen jammer dat de 2 avond de keuken dicht was en dit stond nergens aangegeven. Sterker nog het bord met de aanbieding van het maand menu stond er gewoon wat de indrukt wekte dat het restaurant gewoon open was. Dus op het laatste moment alternatief gezocht. (TIP bier en eetcafé hertog jan proeverij) Kamers zijn netjes en groot, alleen beden zijn van slechte kwaliteit. Van de bedden krijg je het "goedkope" vakantie park gevoel en niet van een 4 sterren wellness hotel. Hier mag je wel meer van verwachten.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-07-2019

Bedankt voor je feedback Marco!

We gaan dit doorspelen aan de desbetreffende persoon, zodat hier aandacht aan kan worden besteed.

Graag verwelkomen we jullie nog eens!

• 7Lies Van Genderen10-06-2019

Afknapper i.v.m. diefstal spiegel door schoonmaak

van zaterdag 8 op zondag 9 juni 2019 in Parkhotel verbleven. Op zich niks mis mee, ware het niet dat wij om 11.00 uur moesten uitchecken en de dames (drie stuks) van de schoonmaak reeds voor 11.00 uur aanklopten om schoon te maken. Wij verlieten daarop snel de kamer en hebben tot ongeveer 15.30 uur nog gebruik gemaakt van de thermen. Toen kwam ik erachter dat ik mijn dure vergrotende spiegel (cadeautje van mijn man) in de haast in de badkamer had laten staan. Navraag gedaan bij de receptie. Daar was niets gevonden. Vandaag nogmaals gebeld met het hotel. Kreeg weer te horen dat er niets was gevonden. Ik weet voor 100% zeker dat de spiegel in de badkamer is blijven staan en heb dan ook mijn vraagtekens geuit bij de bewering van de schoonmaaksters dat zij niets hadden gevonden. Het hotel vond dit nogal een bewering en dat snap ik, maar helaas is de waarheid hard.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-07-2019

Bedankt voor je bericht Lies!

We hopen dat jullie desondanks toch hebben genoten van jullie verblijf!

Graag tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Trudie Ramadhin01-06-2019

Geweldig

Parkhotel is prima, thermaalbad is heerlijk, zeer ruime kamers, alleen de bedden zijn te zacht

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-07-2019

Bedankt voor je bericht en de mooie cijfers Trudie!

We hopen je nog eens te zien!

• 7Loes Peter25-05-2019

Zo jammer

Vriendelijke ontvangst en prettige bediening.Mooi hotel. Maar het meubilair in de kamer was echt aan vervanging toe. Er staan hele oude bedden met boxspring matrassen met hobbels en bobbels. De kast en bureau zijn op sommige plaatsen verveloos.De badkamer was daarentegen pas gemoderniseerd en keurig. De deur van de kamer kan geopend worden met een code. Het is erg moeilijk deze code goed in te voeren. Bedieningspaneel is bij de handgreep van de deur en het is erg donker. Kleine tiptoetsen. De avond in het hotel blijven eten. Een sateh schotel ( was goed ) en een hamburger. Deze was niet goed doorgebakken en werd geserveerd op een klein houten plankje. (onhychienisch) in dit plakje zat ook nog een uitsparing voor een schaaltje. Snijden wordt hierdoor bijna onmogelijk.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-07-2019

Bedankt voor je bericht Loes.

We zullen je complimenten over het personeel doorspelen aan de desbetreffende persoon. Ook de opmerkingen zullen wij doorgeven zodat hier aandacht aan kan worden besteed.

Graag tot ziens!

• 1Cathy09-05-2019

waardeloos

Code deur werkte net, Pasje werkte niet, Niemand kon het slot repareren (op maandagmiddag om 14.30) Bijna geen sauna’s (6 sauna’s van elk programma 2 sauna’s). Thermaalbaden vies (haar, roest, modder, zand etc). Thermaalbaden zijn klein. Rustruimte stinkt onwijs erg Voor alles naast de baden moest je veel bijbetalen. Sauna’s slecht onderhouden, houtlak kwam los. Weinig keuze bij de ongezellige brasserie, personeel ook niet erg gezellig. Bij de hotelbalie hebben we een lange tijd mogen wachten omdat er een privegesprek met 3 collega’s bezig was. Ze konden niks voor ons betekenen ivm een tussenpersoon, maar andere hotelkamer met wel een functionerend codeslot is niet aangeboden en kon ook niet over gesproken worden. Ondanks ruim op tijd aangegeven dat wij de tweede nacht wilden annuleren, weigerde zij geld terug te geven.Kamers zijn onwijs gehorig! Je hoort de gesprekken van iedereen op de gang en ip de kamers naast ons.Keiharde bedden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-07-2019

Bedankt voor je feedback Cathy.

Vervelend om te lezen dat er problemen waren met de code op de deur. We zullen je opmerkingen doorgeven aan de desbetreffende personen, zodat dit in de toekomst niet nog een keer gebeurd!

Graag hopen wij je nog een keer te verwelkomen op een van onze Roompot parken!

• 9jan van westerveld09-05-2019

fantastisch

Wij willen alleen maar vertellen, dat we van de dag die we zijn geweest genoten hebben. We hadden bijgeboekt maar door ziekte, moesten we terug. Kregen gelijk ons geld terug en werd ons beterschap gewenst!!! We zijn blij.... hopen dat ik gauw opknap en we komen gauw terug!!!!! Hele lieve groeten!!!!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-07-2019

Bedankt voor dit bericht Jan!

We hopen dat je je ondertussen alweer beter voelt en dat jullie snel weer terug komen!

Graag tot snel!

20 tips over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen

• Joke van Dijk, 29-06-2014

Als je niet in het Termaal bad bent , kun je op het park ook nog met de kano, of waterfietsen en nog veel meer.

• nva, 04-07-2014

Thermaal bad, Kasteeltuinen van Arcen,

• Anne, 30-06-2014

Op de comfortkamer krijg je het filmpakket erbij!

1 vraag over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen

• P.J de Bruijn, 31-10-2014

weekendjeweg

Kan ik mijn cadeaubon van weekendjeweg ook bij aankomst aan de bali inleveren.

Men vraagt bij boeking of je al eerder in het hotel ben geweest en een boekingsnummer hebt. Dat zijn we wel onze gegevens zijn dus bekent maar een nummer waar onze gegevens onder opgeslagen zijn hebt ik niet Is u dat bekend ?

Jake, 18-01-2015

Niet bekend. Kunt beter even bellen met de receptie

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)