Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen

HotelWeer vandaag30°17°
Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Parkhotel Bad Arcen voor je op een rij gezet:

342 reviews over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Goed/uitstekend

Arie
2-7-2018

Waren dit jaar voor de derde maal in het hotel, alles was gewoon prima/uitstekend.

Minpuntje: als je een tweegangen diner hebt dan is de kaart bij een vierdaags bezoek de keuze wel erg klein, zeker als je geen vis wenst , menukaart was in april jl ook al zo.

In de stroomversnelling ontbreekt sinds april een leuning zodat voor ouderen het moeilijker wordt om er in/uit te komen als het druk is, aan het begin staat een paaltje om omhoog stekende bouten te beschermen, paaltje wordt steeds verplaatst door bezoekers wat weer de nodige verwondingen kan opleveren door stoten etc. Is geen schoonheidsprijs. Ook ontbreekt nog steeds de leuning in de bubbelbaden van de stroomversnelling.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-7-2018

Bedankt voor je review, Arie! Zo te horen was het een goede vakantie! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat gasten zich gaan verwonden in het zwembad. We gaan je mening zeker meenemen! Ik hoop dat jullie het ondanks dit toch een fijn verblijf vonden.

Graag tot ziens!

nog een keer

peter
30-6-2018

Dit jaar al 5 x in Arcen geweest dus dit zeg wel genoeg. Ons vorige verblijf is altijd goed geweest. Alleen de laatste maal is ons helaas niet zo goed bevallen wat betreft hygiëne, door warmte waren we genoodzaakt om de hoeslakens van de dekbedden te halen wat we toen zagen! dekbed vol gele en bruine vlekken wil niet weten waarvan daar wilden we niet onder slapen. Volgende morgen gemeld bij de receptie die het snel heeft verholpen door nieuwe dekbedden. Dit mag niet voorkomen voor zo'n hotel dus als wij nog een keer er naar toe gaan is dat het eerste wat gecontroleerd word.

Verder hebben wij een goed verblijf gehad zonder aanmerkingen

PvB

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-7-2018

Bedankt voor je beoordeling, Peter! Leuk dat jullie iedere keer terug komen naar de Roompot! Wel jammer om te horen dat jullie laatste bezoek minder goed is verlopen. Goed dat jullie dit hebben aangegeven en dat het daarna ook gelijk opgelost is.

We hopen jullie weer terug te zien!

geweldig

hetty leeggangers
18-6-2018

het was fantastisch voor herhaling vat baar we zijn al meer keren geweest maar komen graag terug mijn partner heeft reuma en knapt er erg van op heerlijk voor haar en ook haar rug klachten helpen hier voor
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-7-2018

Bedankt voor je leuke en positieve bericht, Hetty! Fijn om te horen dat jullie zo zijn opgeknapt tijdens jullie verblijf op Parkhotel Bad Arcen! Geweldig dat jullie trouwe bezoekers zijn van de Roompot!

We hopen jullie weer terug te zien!

Echt een TOP hotel

Simone v d Pol
17-6-2018

Wat hebben wij hier samen genoten, alles was goed. Echt top. Super goed en vriendelijk personeel. Het eten in het restaurant was echt goed. Het ontbijt was ook heel goed. De hotelkamer was ook goed en netjes en ruim op gezet. Het Thermaalbad was ook uitstekend. Het was ook daar erg netjes en schoon. We hebben nogmaals erg genoten en is echt een aanrader. Daarom krijgen ze van ons ook een dikke 10. We gaan zeker nog meerdere keren terug. Dit is voor ons echt een blijvertje. Als je hier geweest ben heb je echt weer volop energie. Namen ons erg bedankt voor dit TOP verblijf.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018
Wat een fantastisch mooie beoordeling Simone hartelijk dank daarvoor. Super dat jullie zo genoten hebben van het verblijf bij ons en wij zien jullie graag nogmaals terug!

Goed hotel

B kats
17-6-2018

Schone kamer, prettig matras (niet te hard en niet te zacht, niet doorgelegen), mooie nieuwe badkamer met goede douche. Heerlijk uitgebreid ontbijt, vers fruit, goede koffie, verse eieren worden voor je gebakken. Hele prettige medewerkers, zeer vriendelijk en behulpzaam. Parkeren gratis in de buurt of tegen laag tarief bewaakt terrein bij hotel.

Belangrijkste minpunten waren gehorigheid van de gang (wij zaten naast trappenhuis), en vieze/muffe lucht die af en toe in badkamer hing.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Hartelijk dank voor deze goede beoordeling! Is de stankoverlast ook ter plaaste gemeld, dan kunnen ze dit wellicht oplossen.

Groetjes Marcia

een super verwen weekend gehad!

p. Koops
14-6-2018

heerlijk verblijf gehad! De kamer was ruim en schoon en prima bedden. alleen was een 2-persoonsbed wel veel comfortabeler geweest omdat de bedden heel gemakkelijk uit elkaar schoven. Het was basic maar wel praktisch ingericht. Prachtige groene omgeving met een meertje en genoeg eetgelegenheden. Het ontbijt was top en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam! Het thermaalbad was ook heel schoon en fris. minpuntje was alleen dat niet alle douches het deden en voor de stoomcabine staat pas achteraf als je je bandje hebt gescand dat het geld kost...Maar de rozenbubbelbaden zijn echt die €4,- waard!! Verder hadden we achteraf graag nog langer willen blijven, dus de late checkout voor €25,- is ook een aanrader!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Wat een prachtige review hartelijk dank daarvoor.

Fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf in ons hotel!

aanrader

eric de laat
9-6-2018

Hotelkamer was perfect en je kan zo naar de wellnes lopen. Ontbijt was ook prima in orde. Kortom niets te klagen.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Dat klinkt als een heel goed verblijf hartelijk dank voor deze mooie review.

Genieten!

Angelina Beumer
27-5-2018

Ruime familiekamer, heerlijk dat de toegang tot het bad erbij in zit.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Hartelijk dank voor de mooie review fijn dat jullie de faciliteiten zo gewaardeerd hebben.

Groetjes Marcia

Zeer mooie ligging. heel ruime kamers en badkamer, wel sobere inriching van de kamer. Zou gezelliger zijn met een zithoed. koelkast was er niet.

Thermen zeer aangenaam. Zeer uitgebreid lekker ontbijt.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-5-2018

Bedankt voor de beoordeling, Marleen.

Op onze website staat precies aangegeven wat er aanwezig is in de geboekte accommodatie. Zo kom je nooit voor een onaangename verrassing te staan.

We hopen dat je hebt genoten van het Thermaalbad en begroeten je graag nog eens op één van onze parken.

Groetjes Mandy

Grandioos!

B.de Graaff
8-5-2018

Mooie accommodatie in natuurlijke omgeving.

Verblijf ziet er verzorgd en schoon uit.

Hebben bijzonder genoten van de verwarmde thermaalbaden, ‘n weldaad!

‘n Minpuntje: Hadden daar fietsen gehuurd waar het e.e.a. aan mankeerde.

Zaten terugtrapremmen op (niet gewend), een lamp deed het niet en de fiets maakte ‘n slepend geluid.

Voor zo’n prachtige (fiets) omgeving hadden we wat betere rijwielen verwacht.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-5-2018

Leuk om te lezen dat je hebt genoten.

Jullie feedback over de fietsen zullen de doorgeven aan de verantwoordelijke personen, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

We hopen dat je de volgende keer wel optimaal kunt genieten van de fietstocht!

Groetjes Mandy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen scoort een 8.55 uit 10 op basis van 342 reviews.