Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen

Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Parkhotel Bad Arcen voor je op een rij gezet:

352 reviews over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen in het Nederlands

Een locatie om én te ontspannen én te genieten !

Guido Luyten
23-10-2018

We verbleven in het hotel nu voor de 5de maal en komen nog terug . Vanuit je hotelkamer met badjas en slippers naar het thermaalbad kunnen , is reuze . Geen gezeur in kleedcabines is een enorm voordeel en de toegang is voor hotelgasten gratis . We waren er 8 dagen en twee keer hadden we nieuwe badjassen en slippers. We komen hier al 3 jaar en de kwaliteit van de gerechten in het restaurant is er echt op vooruit gegaan . Ook het ontbijtbuffet blijft heel lekker en uitgebreid . Een klein minpuntje is dat de kamer iets grondiger mag schoongemaakt worden , vooral het afstoffen en de vloer eens nat reinigen zou prima zijn . Het sanitair is wel netjes en ook handdoeken worden vlug vervangen . We kijken al naar ons volgend bezoek uit met de kleinzoon want voor peuters is de watertemperatuur in het thermaalbad ideaal , geen koude rillingen voor die jonge kinderen . ..reuze dus !!!

geweldig

Coba de Geus-Sikkens
30-9-2018

Hotel Bad Arcen, gewoonweg geweldig, prima accomodatie, schoon en vrij gebruik van het thermaalbad. Ontspannen en uitgerust, heerlijk.

komen hier vast nog eens weer

Hilly Wiegman
27-9-2018

we zijn vanmiddag terug gekomen van 3 dagen ontspannen.

Het hotel is goed, we hebben wel enke le aandachtspunten, schoonmaak kamers kan stukken beter, onze bedden werden niet opgemaakt, vloer niet geveegd.

Het eten is prima, en heel goed verzorgd, bediening uitstekend, en iedereen is erg vriendelijk.

Wij hebben ons hier goed vermaakt, electrische fietsen gehuurd, dat mag ook wel want als je aangewezen bent op het openbaar vervoer, dan heb je niet veel keus.

Venlo is een prachtige stad. om te winkelen.

Wij komen uit het hoge noorden, fontana nieuweschans is kleiner van opzet.. maar bied wel gratis de ophaalservice aan voor gasten die aangewezen zijn op het openbaar vervoer, (vanaf het station dan he).

misschien een idee om een golfkarretje aan te bieden vanaf het uitstappunt van de bushalte het is dan best nog wel een aardig stukje lopen naar het park, niet iedereen kan dat.

Het heerlijke bad is een aarader

Roompot Vakanties

Fijn hotel met prima welness

CM
8-9-2018

Fijn hotel om een dagje te ontstressen. De thermale baden zijn erg warm en verplicht met badkleding. De sauna's zijn zonder badkleding en zijn prima, maar niet al te groot. Ligweide niet erg gezellig, maar prima voor een uurtje in de zon.

wie weet ...

Marion
27-8-2018

Voor mijn echtgenoot zijn verjaardag 1 overnachting gedaan in dit hotel omdat hij de thermaal baden zo lekker ontspannen vind.

Had zijn verjaardag doorgegeven en daar hebben ze helaas niet op gereageerd, kleine attentie was best aardig geweest.

We zijn al een aantal keer geweest en hebben ook diverse malen het aan andere aanbevolen.

Fijn weekend

Monique
26-8-2018

Kamer was groot met balkon ,bedden oké en alles was schoon.

ontbijt en diner was goed .

Ligging keken op parkeerplaats .

Personeel vriendelijk

Zwembad lekker en goed te bereiken in je badjas.

Heerlijk relaxed verblijf gehad. De kamer zag er netjes uit. Zo ook de rest vh hotel. Ook genoten vd thermaalbaden, ideaal dat je zo vanuit het hotel daarheen kan. Ik las hieronder wat over dekbedden met vlekken. Dit hadden wij ook, klein minpuntje. Misschien dat ook het schoonmaakteam hierop kan letten bij het wisselen vh beddengoed. Ontbijt was prima.

H.Moors-Hopman
17-8-2018

Erg vriendelijk personeel.

Één minpuntje: de kartonnen bekertjes bij de waterkoker.

Heerlijk ontspannen!

Simone in 't Veld
12-8-2018

Dit is de perfecte plek voor ontspanning. Wij komen heel graag in zowel het hotel als de thermaalbaden. De service in het hotel is goed en de kamers zijn super netjes, schoon en ruim. Er is een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en er zijn ook genoeg mogelijkheden voor lunch en diner zodat je het hotel/zwembad niet hoeft te verlaten om op zoek te gaan naar iets in het nabijgelegen dorp. In de thermaalbaden komen wij helemaal tot rust, echt een aanrader! Er zijn niet alleen verschillende baden maar ook sauna's, stoomcabines, voldoende ligbedden en mogelijkheden voor beauty behandelingen. Kortom, wij zijn zeer tevreden en komen graag nog eens terug.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-8-2018

Bedankt voor je mooie en positieve reactie Simone!

Zo te horen zijn jullie lekker ontspannen naar huis gegaan. Dat is heel erg fijn om te horen!

Leuk dat je er was en graag tot ziens!

Groetjes,

Vera

Fantastisch!

Henri Wiggers
3-8-2018

Onze algemene indruk en ervaringen zowel over het hotel de wellnes en de behandelingen is uitstekend.

Tevens is de toewijding en vriendelijkheid van het ganse personeel een enorm pluspunt.

Ook de informatie over de streek heeft bijgedragen tot een mooie vakantie.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-8-2018

Wauw wat een mooie review!

Wat ontzettend gaaf om te lezen dat jullie het zo fantastisch vonden!

We hopen je graag weer te mogen ontvangen op Parkhotel Bad Arcen!

Groetjes,

Vera

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.