Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen

HotelWeer vandaag22°14°
Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Parkhotel Bad Arcen voor je op een rij gezet:

349 reviews over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen in het Nederlands

Fijn hotel met prima welness

CM
8-9-2018

Fijn hotel om een dagje te ontstressen. De thermale baden zijn erg warm en verplicht met badkleding. De sauna's zijn zonder badkleding en zijn prima, maar niet al te groot. Ligweide niet erg gezellig, maar prima voor een uurtje in de zon.

wie weet ...

Marion
27-8-2018

Voor mijn echtgenoot zijn verjaardag 1 overnachting gedaan in dit hotel omdat hij de thermaal baden zo lekker ontspannen vind.

Had zijn verjaardag doorgegeven en daar hebben ze helaas niet op gereageerd, kleine attentie was best aardig geweest.

We zijn al een aantal keer geweest en hebben ook diverse malen het aan andere aanbevolen.

Fijn weekend

Monique
26-8-2018

Kamer was groot met balkon ,bedden oké en alles was schoon.

ontbijt en diner was goed .

Ligging keken op parkeerplaats .

Personeel vriendelijk

Zwembad lekker en goed te bereiken in je badjas.

HotelSpecials.nl

Heerlijk relaxed verblijf gehad. De kamer zag er netjes uit. Zo ook de rest vh hotel. Ook genoten vd thermaalbaden, ideaal dat je zo vanuit het hotel daarheen kan. Ik las hieronder wat over dekbedden met vlekken. Dit hadden wij ook, klein minpuntje. Misschien dat ook het schoonmaakteam hierop kan letten bij het wisselen vh beddengoed. Ontbijt was prima.

H.Moors-Hopman
17-8-2018

Erg vriendelijk personeel.

Één minpuntje: de kartonnen bekertjes bij de waterkoker.

Heerlijk ontspannen!

Simone in 't Veld
12-8-2018

Dit is de perfecte plek voor ontspanning. Wij komen heel graag in zowel het hotel als de thermaalbaden. De service in het hotel is goed en de kamers zijn super netjes, schoon en ruim. Er is een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en er zijn ook genoeg mogelijkheden voor lunch en diner zodat je het hotel/zwembad niet hoeft te verlaten om op zoek te gaan naar iets in het nabijgelegen dorp. In de thermaalbaden komen wij helemaal tot rust, echt een aanrader! Er zijn niet alleen verschillende baden maar ook sauna's, stoomcabines, voldoende ligbedden en mogelijkheden voor beauty behandelingen. Kortom, wij zijn zeer tevreden en komen graag nog eens terug.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-8-2018

Bedankt voor je mooie en positieve reactie Simone!

Zo te horen zijn jullie lekker ontspannen naar huis gegaan. Dat is heel erg fijn om te horen!

Leuk dat je er was en graag tot ziens!

Fantastisch!

Henri Wiggers
3-8-2018

Onze algemene indruk en ervaringen zowel over het hotel de wellnes en de behandelingen is uitstekend.

Tevens is de toewijding en vriendelijkheid van het ganse personeel een enorm pluspunt.

Ook de informatie over de streek heeft bijgedragen tot een mooie vakantie.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-8-2018

Wauw wat een mooie review!

Wat ontzettend gaaf om te lezen dat jullie het zo fantastisch vonden!

We hopen je graag weer te mogen ontvangen op Parkhotel Bad Arcen!

Goed/uitstekend

Arie
2-7-2018

Waren dit jaar voor de derde maal in het hotel, alles was gewoon prima/uitstekend.

Minpuntje: als je een tweegangen diner hebt dan is de kaart bij een vierdaags bezoek de keuze wel erg klein, zeker als je geen vis wenst , menukaart was in april jl ook al zo.

In de stroomversnelling ontbreekt sinds april een leuning zodat voor ouderen het moeilijker wordt om er in/uit te komen als het druk is, aan het begin staat een paaltje om omhoog stekende bouten te beschermen, paaltje wordt steeds verplaatst door bezoekers wat weer de nodige verwondingen kan opleveren door stoten etc. Is geen schoonheidsprijs. Ook ontbreekt nog steeds de leuning in de bubbelbaden van de stroomversnelling.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-7-2018

Bedankt voor je review, Arie! Zo te horen was het een goede vakantie! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat gasten zich gaan verwonden in het zwembad. We gaan je mening zeker meenemen! Ik hoop dat jullie het ondanks dit toch een fijn verblijf vonden.

Graag tot ziens!

nog een keer

peter
30-6-2018

Dit jaar al 5 x in Arcen geweest dus dit zeg wel genoeg. Ons vorige verblijf is altijd goed geweest. Alleen de laatste maal is ons helaas niet zo goed bevallen wat betreft hygiëne, door warmte waren we genoodzaakt om de hoeslakens van de dekbedden te halen wat we toen zagen! dekbed vol gele en bruine vlekken wil niet weten waarvan daar wilden we niet onder slapen. Volgende morgen gemeld bij de receptie die het snel heeft verholpen door nieuwe dekbedden. Dit mag niet voorkomen voor zo'n hotel dus als wij nog een keer er naar toe gaan is dat het eerste wat gecontroleerd word.

Verder hebben wij een goed verblijf gehad zonder aanmerkingen

PvB

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-7-2018

Bedankt voor je beoordeling, Peter! Leuk dat jullie iedere keer terug komen naar de Roompot! Wel jammer om te horen dat jullie laatste bezoek minder goed is verlopen. Goed dat jullie dit hebben aangegeven en dat het daarna ook gelijk opgelost is.

We hopen jullie weer terug te zien!

geweldig

hetty leeggangers
18-6-2018

het was fantastisch voor herhaling vat baar we zijn al meer keren geweest maar komen graag terug mijn partner heeft reuma en knapt er erg van op heerlijk voor haar en ook haar rug klachten helpen hier voor

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-7-2018

Bedankt voor je leuke en positieve bericht, Hetty! Fijn om te horen dat jullie zo zijn opgeknapt tijdens jullie verblijf op Parkhotel Bad Arcen! Geweldig dat jullie trouwe bezoekers zijn van de Roompot!

We hopen jullie weer terug te zien!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.