Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen

Weer vandaag4°-3°
Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Parkhotel Bad Arcen voor je op een rij gezet:

355 reviews over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen in het Nederlands

Jammer

Marianne heijkoop,
5-1-2019

Geen telefoon op je kamer om door te geven dat de bedlampjes gewoon nep zojn . Alleen schijnwerpers aan op je kamer. Super romantisch......

En al eerst en sjagerijige receptioniste.....

Zo geweldig, ontspannen.

Karina de Vries,
4-1-2019

Voor mountainbikers is er volop te doen, ideaal aan het Parkhotel is dat je,je partner die niet van van mountainbiken houd. Als je boekt bij het Parkhotel kun je onbeperkt gebruik maken van het Thermaalbad. Ideaal toch je partner gaat mountainbiken en jij kunt je tijd vermaken in het Thermaalbad. Het is totaal niet eng om alleen in het bad te zitten want iedereen is er voor de ontspanning. Zo heb je beide een leuke activiteit.

wordt minder

Marko,
4-12-2018

We zijn nu voor de 5de keer terug gegaan en we merken dat het wat minder wordt. Krijgt uitstraling van "goedkoop" vakantie park. Inchecken ging niet vlekkeloos, we wilde nacht bij boeken maar i.p.v. actie prijs moesten we volledig bedrag betalen. Dit kregen wel terug. Maar door het gerommel was onze reservering voor avond eten niet doorgekomen. Bediening in restaurant de bron amateuristisch voor het geld wat je betaald Toen wij er waren was er een serverster die alleen duits sprak en vervolgens ons dessert vergat te brengen.

Super plus punt is dat je van uit je ruime hotel kamer binnen door naar het thermen bad kan lopen. En al het personeel is even vriendelijk. Behalve de dame die ons de 2de dag van de hotel kamer af wil de hebben, zo van uitchecken is om 11:00 en niet om 14:00 terwijl wij extra hadden bij geboekt. Dat was bij haar niet bekend.

Hotels.nl

Een locatie om én te ontspannen én te genieten !

Guido Luyten,
23-10-2018

We verbleven in het hotel nu voor de 5de maal en komen nog terug . Vanuit je hotelkamer met badjas en slippers naar het thermaalbad kunnen , is reuze . Geen gezeur in kleedcabines is een enorm voordeel en de toegang is voor hotelgasten gratis . We waren er 8 dagen en twee keer hadden we nieuwe badjassen en slippers. We komen hier al 3 jaar en de kwaliteit van de gerechten in het restaurant is er echt op vooruit gegaan . Ook het ontbijtbuffet blijft heel lekker en uitgebreid . Een klein minpuntje is dat de kamer iets grondiger mag schoongemaakt worden , vooral het afstoffen en de vloer eens nat reinigen zou prima zijn . Het sanitair is wel netjes en ook handdoeken worden vlug vervangen . We kijken al naar ons volgend bezoek uit met de kleinzoon want voor peuters is de watertemperatuur in het thermaalbad ideaal , geen koude rillingen voor die jonge kinderen . ..reuze dus !!!

geweldig

Coba de Geus-Sikkens,
30-9-2018

Hotel Bad Arcen, gewoonweg geweldig, prima accomodatie, schoon en vrij gebruik van het thermaalbad. Ontspannen en uitgerust, heerlijk.

komen hier vast nog eens weer

Hilly Wiegman,
27-9-2018

we zijn vanmiddag terug gekomen van 3 dagen ontspannen.

Het hotel is goed, we hebben wel enke le aandachtspunten, schoonmaak kamers kan stukken beter, onze bedden werden niet opgemaakt, vloer niet geveegd.

Het eten is prima, en heel goed verzorgd, bediening uitstekend, en iedereen is erg vriendelijk.

Wij hebben ons hier goed vermaakt, electrische fietsen gehuurd, dat mag ook wel want als je aangewezen bent op het openbaar vervoer, dan heb je niet veel keus.

Venlo is een prachtige stad. om te winkelen.

Wij komen uit het hoge noorden, fontana nieuweschans is kleiner van opzet.. maar bied wel gratis de ophaalservice aan voor gasten die aangewezen zijn op het openbaar vervoer, (vanaf het station dan he).

misschien een idee om een golfkarretje aan te bieden vanaf het uitstappunt van de bushalte het is dan best nog wel een aardig stukje lopen naar het park, niet iedereen kan dat.

Het heerlijke bad is een aarader

Fijn hotel met prima welness

CM,
8-9-2018

Fijn hotel om een dagje te ontstressen. De thermale baden zijn erg warm en verplicht met badkleding. De sauna's zijn zonder badkleding en zijn prima, maar niet al te groot. Ligweide niet erg gezellig, maar prima voor een uurtje in de zon.

wie weet ...

Marion,
27-8-2018

Voor mijn echtgenoot zijn verjaardag 1 overnachting gedaan in dit hotel omdat hij de thermaal baden zo lekker ontspannen vind.

Had zijn verjaardag doorgegeven en daar hebben ze helaas niet op gereageerd, kleine attentie was best aardig geweest.

We zijn al een aantal keer geweest en hebben ook diverse malen het aan andere aanbevolen.

Fijn weekend

Monique,
26-8-2018

Kamer was groot met balkon ,bedden oké en alles was schoon.

ontbijt en diner was goed .

Ligging keken op parkeerplaats .

Personeel vriendelijk

Zwembad lekker en goed te bereiken in je badjas.

Heerlijk relaxed verblijf gehad. De kamer zag er netjes uit. Zo ook de rest vh hotel. Ook genoten vd thermaalbaden, ideaal dat je zo vanuit het hotel daarheen kan. Ik las hieronder wat over dekbedden met vlekken. Dit hadden wij ook, klein minpuntje. Misschien dat ook het schoonmaakteam hierop kan letten bij het wisselen vh beddengoed. Ontbijt was prima.

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roompot Parkhotel Bad Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.