Vakantiepark Roompot Klein Vink

• 7.9Activiteiten
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 7.7Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Klein Vink voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Roompot Klein Vink bij Arcen is gelegen midden in het Nationaal Park De Maasduinen. Verwacht hier niet de nieuwste accommodaties maar wel een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het thermaal bad op het park is door de bezoekers erg geliefd. Huur een fiets, bezoek Arcen en Venlo of ga een dagje naar attractiepark Toverland of Plopsaland in Hasselt.

2308 reviews over Vakantiepark Roompot Klein Vink

• 2019
    5Dirk29-10-2019

Nooit weer, verschrikkelijk huisje

Ons was huisje nummer 61 te beschikking gesteld, dit huisje is echter zeer achterstallig. Slecht versleten en vies meubilair. Matrassen doorgezakt, verflagen op plafond die loslaten en schimmel op de muur en koelkast. rotte kozijnen enz. ook hing er een onaangename geur. contact gehad met Roompot via email. het enige wat ze voor ons kunnen doen is een korting bon van 50 euro voor ons volgende verblijf. alsof er weer heen willen.

• 8Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-11-2019

Bedankt voor je review Dirk.

Wat jammer dat niet alles naar wens is geweest. Dat is uiteraard vervelend. Hebben jullie deze zaken ook gemeld bij de parkreceptie, zodat zij ter plaatse wellicht iemand konden sturen om dit op te lossen?

We hopen jullie nog eens terug te zien, voor een betere ervaring.

• 3Anita27-10-2019

Nooit meer Roompot

Wij waren er in een drukke periode, herfstvakantie. We waren dan ook verbaasd dat in de blok huisjes waren wij zaten (ca. 12 huisjes) wij helemaal alleen zaten, de rest was leeg. Al snel ontdekte we waarom. Er zaten volop muizen in het huisje. Er zijn klemmen gezet maar nog liepen er meerdere muizen door het huisje. Toppunt was zondagavond toen er keutels in de besteklade lagen. Maandagochtend kregen we een andere huisje toegewezen omdat er een muizenplaag was, dit was dus bekend. Alles ingepakt, huisje schoongemaakt, alles uitgepakt in het andere huisje en wat denk je....'s avond horen we getrippel, jawel wederom muizen in de woonkamer en slaapkamer. Wederom gemeld bij de receptie, we konden gratis toegang krijgen tot het zwembad of een horecabon van 25 euro!? Bij thuiskomst een klacht neergelegd bij Roompot. Voor ons geen Roompot meer. Nu maar hopen dat we niet ziek worden van de muizen/ muizenkeutels.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-11-2019

Bedankt voor je review Anita.

Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Dat is uiteraard vervelend. We gaan er vanuit dat je klacht inmiddels is opgepakt en dit met je is besproken.

We hopen je op één van onze Roompot parken te mogen verwelkomen.

• 2Jessie26-10-2019

Nooit meer!!!!!

Rommelige ontvangst, niet gekwalifiseerd personeel bij de receptie, onvriendelijk. Geen campingboekje of uitleg. Geen stroom op de plek, beveiliging deed z,n best om te helpen , s,avonds geen technische dienst aanwezig (groot park) Volgende dag zelf maar op zoek gegaan naar een technische man. Verlopen park, trieste aanblik, voor ons nooit meer!

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-11-2019

Bedankt voor je review Jessie.

Wat vervelend dat jullie verblijf niet geheel naar wens is verlopen. Onze excuses hiervoor. Wij hopen jullie nog eens te mogen begroeten zodat we jullie kunnen laten zien dat deze ervaring niet onze Roompot standaard is!

• 7Pamela25-10-2019

Park met simpele huisjes in prachtige omgeving

Prachtige omgeving, ruim opgezet park. Huisje Klein vink wat verouderd en simpel. Veel natuur en voldoende speelgelegenheden voor kinderen. Thermaalbad heerlijk, ruime openingstijden. Arcen is leuk en je kunt er goed eten. Op het park een cafetaria en een restaurant. Supermarkt met goed assortiment, wel maar tot 18.00 uur open.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-11-2019

Bedankt voor je review Pamela.

Wij vinden het erg leuk dat jullie hebben genoten van het verblijf. Waar hebben de kinderen het meeste van genoten?

Graag tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 9Eva21-10-2019

Heel angenaame verblijf!

Heel vrindelijk personeel, relaxerend omgeving, mooie streek!

• 10Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-11-2019

Bedankt voor je bericht Eva.

Wat fijn dat jullie hebben genoten van jullie verblijf! Hebben julilie nog leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving?

Zien we jullie snel terug?

• 8Monique19-10-2019

Het is een heerlijk bad om lekker te ontspannen!

Een bezoek aan het thermaalbad is pas echt helemaal af met een overnachting in het Parkhotel erbij! Je kan zo recht vanuit het bad naar je hotelkamer en krijgt de volgende ochtend echt een super goed en uitgebreid ontbijt erbij! Helemaal top!!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-11-2019

Bedankt voor je bericht Monique.

We zijn blij dat je tevreden bent met je verblijf! Hebben jullie lekker ontbeten en kunnen relaxen?

Graag tot ziens!

• 9Willemijn18-10-2019

Super relaxte vakantie.

We verbleven in huisje 342 op Residence Klein Vink. Het huisje was super comfortabel en had een grote tuin met een hekje eromheen. De Thermaalbaden en sauna's zijn geweldig van warmte, sfeer en grootte. Je kunt hier heerlijk relaxen. De medewerkers van het park en de Thermen zijn allemaal heel vriendelijk en dat draagt zeker bij aan een ontspannen vakantie!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-11-2019

Bedankt voor je review Willemijn!

We zijn blij dat jullie hebben kunnen relaxen op ons park. We zullen de complimenten aan het park doorgeven. Wat vonden jullie het leukst?

Graag tot snel!

• 9G hillaert18-10-2019

Zeer mooi groot park van alle gemakken voorzien, prachtige omgeving wij als wandelaars hebben echt genoten op 5minuten rijden met de auto lopen al prachtige wandelingen en vooral de wandeling bij het bezoekerscentrum is wel een kwartiertje rijden maar echt de moeite waard loop je om een groot meer heen ongeveer 8 km. Het personeel op het park is zeer vriendelijk de supermarkt is echtvan slle gemakken voorzien en smorgens de verse warme broodjes heerlijk wij komen zeker nog een keer terug en raden dit park zeker aan.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-11-2019

Bedankt voor je uitgebreide review!

Wat fijn dat jullie hebben genoten op het park. Het is inderdaad een mooie omgeving. Hebben jullie nog tips voor andere gasten?

Hebben jullie inmiddels een nieuwe boeking gemaakt? We kijken ernaar uit jullie te mogen verwelkomen.

• 8Loos18-10-2019

Rustig,mooi en thermaalbad is super!

Thermaalbad is heerlijk. Venlo stad is minder. Leuke Duitse steden in de buurt. Kasteeltuinen een aanrader. Mooie natuur in omgeving voor wandelen/fietsen.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-11-2019

Bedankt voor je review Loos.

Wat leuk dat het verblijf naar wens is geweest. Bedankt voor de tips! Dat is handig voor andere vakantiegangers. Waar hebben jullie het meeste van genoten?

Graag tot snel!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10L. Luijendijk17-10-2019

warme baden, ruime hotelkamers en lekker ontbijt

het zijn heerlijk warme baden, diverse sauna's en van alles te doen in de omgeving

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Bedankt voor je bericht.

Een 10, dat is nog eens een compliment. Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van de wellness faciliteiten. Hebben jullie nog leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving?

Zien we jullie snel terug?

135 tips over Vakantiepark Roompot Klein Vink

• Jurre, 08-10-2019

Irrland in Duitsland is een zeer leuk park om heen te gaan met kinderen tussen de 4 en 14 jaar! Entree is €7,50 en je vermaakt je een hele dag. Je kunt eten en drinken meenemen maar er is ook genoeg verkrijgbaar op het park voor weinig geld. Je vindt er hooibalen om op te klauteren, skelters, trampolines, vliegtuigen, glijbanen en een groot maisbad! Het is maar 20 minuten rijden vanaf Arcen.

• bvlas, 04-05-2012

Brouwerij Hertog Jan in Arcen. Irrland in Kevelaer (D). Speeltuin Mart Roeffen Grubbenvorst. IJssalon Clevers Arcen en Grubbenvorst.

• cojac, 04-05-2014

In de omgeving zijn er best leuke uitstapjes om te ondernemen zoals een pannenkoekenhuis met midgetgolf, mooie kasteeltuinen met een grote speeltuin en beesten. Klein Zwitserland leuk voor jong en oud, je kan daar zwemmen, speeltuin in de bossen heel groot, klimmen in de bomen fun forest, grote midgetgolf baan. Heerlijk op het terras zitten aan de maas. En een mooie omgeving om te wandelen,fietsen en te genieten van de natuur.

33 vragen over Vakantiepark Roompot Klein Vink

• coby, 09-11-2019

BUNGALOW (KVR6B

Graag zou ik willen weten hoe de BUNGALOW (KVR6B zijn? op de foto ziet het er mooi uit!

• Moerenhout, 28-01-2019

Elektrische fietsen huren

Elektrische fietsen huren

• Lia, 16-01-2019

Vuurwerk

Hoe is het op dit park met oud en nieuw? Vuurwerk centrale plek? Is er veel?

Vakantiepark Roompot Klein Vink info

• Aantal sterrensterstersterster
  • RokenToegestaan
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer