Vakantiepark Roompot Klein Vink

• 7.9Activiteiten
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 7.7Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Klein Vink voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Roompot Klein Vink bij Arcen is gelegen midden in het Nationaal Park De Maasduinen. Verwacht hier niet de nieuwste accommodaties maar wel een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het thermaal bad op het park is door de bezoekers erg geliefd. Huur een fiets, bezoek Arcen en Venlo of ga een dagje naar attractiepark Toverland of Plopsaland in Hasselt.

2308 reviews over Vakantiepark Roompot Klein Vink

• 2019
    3R.H23-12-2019

Nooit meer

Voor je geld echt niet waard! Wij hebben nu een villa comfort ruim 1000 euro voor een paar dagen. Maandag echt pas na 15 uur ook al is ie klaar en vrijdag al voor 10’uur eruit. Het huisje is erg gedateerd. Woonkamer heel klein. Wel schoon. Zelf beddengoed en handdoeken mee genomen, kost nog een godsvermogen erbij. Stuk lopen naar de receptie moet eigelijk met de auto. Veel blubber. Ben groter en moderner gewend. Rieten zitbank, rieten harde eetkamer stoelen. Klein douchje met douche gordijntje ook zo niet meer van deze tijd. Geen aanrader. Gewoon een tegenvaller als het zo op internet bekijkt ohja zwembad koud! En klein

• 2Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Roompot vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht.

Je verblijf op Klein Vink is niet zo gelopen als je van te voren had gewenst. Dat vinden wij jammer om te vernemen en hiervoor onze excuses. Het onderhoud van de accommodaties heeft onze aandacht en wij zijn druk bezig met het uitvoeren van diverse restyles. Wij gaan uw andere feedback over onder andere de modder op de paden doorgeven aan het parkmanagement zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Graag tot ziens!

Groetjes Manou

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 5Familie Beens08-12-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Een weekend met het gezin verbleven in een 10 persoons huisje. Het huisje is in oude staat, redelijk schoon gemaakt. Maar de kozijnen op de slaapkamer zijn erg beschimmeld. Huisje is toe aan een flinke opknap beurt. Douche is oud en oogt vies.. Neem je regen laarzen mee voor de vele kuilen, plassen en hobbels in de weg en parkeerplaatsen. En vergeet je eigen kussen niet voor de harde bedden! Het thermaal bad is lekker warm en schoon, helaas waren de kruidenbaden buiten gebruik. Zwembad zijn we niet heen gegaan om de negatieve reacties. Omgeving is mooi, fijne winkel en snackbar. Al met al voor ons geen Roompot de kleine vink meer..

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Bedankt voor de reactie.

Wat vervelend dat de vakantie niet helemaal is gelopen zoals jullie hadden gepland. Onze excuses hiervoor!

wij zijn ondertussen druk bezig met verschillende restyles om zo de accommodaties op te knappen. Heb je ook van het beschimmelde kozijn ter plaatse bij de park receptie een melding gemaakt? want we proberen altijd samen tot een passende oplossing te komen.

Jammer genoeg kunnen wij niets veranderen aan het weer en als het regent ontstaan er plassen en modder op het park. Het ligt nu eenmaal in de bossen en dan gebeuren dit soort dingen.

We hopen jullie nog eens te mogen begroeten op één van onze andere parken!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Henk06-12-2019

Top park met veel rust en heerlijk zwembad

De huisjes op dit park zijn uit de jaren 60 Wij hadden een huisje wat niet gerestyled was. Toch voldoet het aan de normen van deze tijd vinden wij. Alles is aanwezig met prima bedden De keuken is kompleet. Prima verwarming die zelf te regelen is Douche en toiletruimte prima en lekker warm Ligging en parkeren dik in orde. Fietsen kunnen droog staan onder het afdak van je terras Prachtig wandelgebied achter het park Zwembad met heerlijk warm water. Thermaal bad ( tegen betaling) is helemaal super. Geen oost europees werkvolk in de huisjes. Rust alom en een fijne sfeer. Huurprijs is laag . Niet zeuren maar gaan dus en genieten.

• 10Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Bedankt voor deze top review Henk!!

We zijn altijd blij met zulke goede ervaringen op onze parken. We hebben gewoon niets toe te voegen aan dit bericht. Alles is al gezegd!

Hopelijk zien we jullie volgend jaar nog eens terug, om opnieuw te genieten van alle pracht die dit park tot zijn beschikking heeft.

Gereisd met partner in december 2019

• 7Jennifer25-11-2019

Heerlijk 2 dagen weg geweest, heerlijk ontspannen. Hotelkamer prima voor ons, netjes en schoon, ontbijt super. Vriendelijk personeel. Zwembad prima sauna heerlijk,en dat voor een degelijke prijs, kom zeker nog keer terug

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Bedankt voor dit fantastische berichtje!

Wat fijn dat jullie samen twee dagen heerlijk hebben genoten van alles wat het hotel te bieden heeft. We zullen alle complimentjes doorgeven aan het betreffende personeel en gaan ons best doen om jullie volgende keer weer zo'n fijne tijd te bieden!

• 10Lia Bringmann24-11-2019

Heerlijk

Wij hebben 1 nacht doorgebracht, voornaamste reden was Wellness Wij hadden een mooie ruime kamer, maar het is niet waar je gezellig kunt zitten 's avonds. Benede in de louge was het wel oke, maar een haardvuurtje of makkelijke luie stoelen zou we fijn zijn.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Wat een mooi cijfer heb je ons gegeven, Lia! dat waarderen wij enorm.

Ook fijn dat jullie heerlijk hebben kunnen genieten van de wellness. We zullen met de opmerking die je geeft omtrent het knus en gezellig zitten aan de slag gaan. zo kunnen we iedereen een perfecte vakantie geven! We zien jullie graag nog eens terug.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9B.kuizenga08-11-2019

Heerlijk relaxed verblijf gehad

Thermaalbad en Sauna gescheiden

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Bedankt voor je review!

Wat fijn dat jullie lekker hebben kunnen relaxen Tijdens het verblijf op Klein Vink. We hebben hier verder niets meer aan toe te voegen. Hebben jullie nog andere tips voor toekomstige gasten? We zien jullie graag weer eens terug voor een lekker relaxte vakantie!

• 9Robrecht vanoutrive03-11-2019

Een super ervaring

Een mooie locatie, ruime en nette kamers, verzorgd ontbijt en niet te vergeten de gebruiksfaciliteiten voor de thermale baden : heerlijk ontspannend.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Bedankt voor je review!

Wat fijn om te lezen dat jullie dit zo hebben ervaren. Hebben jullie nog leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving? Of hebben jullie vooral genoten van de wellness faciliteiten op het park?

Zien we jullie snel terug?

• 4Cisca03-11-2019

Deze nooit meer al betere Roompot parken gehad.

1ste maal vakantie en is tegengevallen De vinkenburcht gesloten wegens renovatie en dit tijdens vakantieperiode nog voor sommige kinderen. Het zwembad redelijk verouderd en niet echt interessant voor jonge kindjes en ook het water zag beetje vies uit en ook niet echt warm en ook niet in de kleedkamers. Het huisje 70 was beetje verouderd zoals de zit van de zetels en de matrassen maar was verder in orde al een geluk. De receptie was ook dat openingsuren waren al gesloten. En voor de eerste keer dat de jongste Roompot doet geen koos konijn gezien 🙁 Spijtig maar hier komen we geen 2de maal

• 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-11-2019

Bedankt voor je bericht Cisca!

Wat vervelend dat jullie verblijf niet geheel naar wens is verlopen. Onze excuses hiervoor. Hebben jullie deze aspecten ook gemeld bij de receptie? Zij hadden toelichting kunnen geven en met eventuele oplossingen kunnen komen.

Wij hopen jullie, ondanks jullie ervaringen, nog eens te mogen begroeten op één van onze Roompot parken!

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 3Kevelaerts Erik02-11-2019

Nooit meer !!!!

Teveel minpunten om op te noemen. Kort samengevat. Receptie: respecteert hun openingsuren niet. Zwembad: is vuil, het water heeft een groene schijn en het kinderzwembad heeft een minimumdiepte van 50 cm waarin kleine kindjes totaal geen vermaak hebben. Is beneden alle peil.. Binnenspeeltuin: alle speeltuigen afgesloten wegens " renovatie ". Animatie : nihil Koos Konijn : zit al in zijn hol, hebben we helemaal niet gezien of gehoord. Accommodatie zelf : ietwat verouderd maar valt wel mee, ondanks de papieren muren waardoor je je buren hoort praten en stappen. NOOIT MEER !!!!!!!

• 1Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-11-2019

Bedankt voor je review Erik.

Door middel van jullie review krijgen wij een beter beeld hoe de service en kwaliteit op onze parken beoordeeld worden door onze gasten. Wij zijn jullie dan ook dankbaar dat jullie de moeite hebben genomen dit op papier te zetten en wij hebben jullie opmerkingen dan ook doorgegeven aan het parkmanagement!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Wendy02-11-2019

Met betere matrassen komen we zeker nog eens terug

Goede prijs/kwaliteit. Mooi en rustig park met veel groen en vriendelijk personeel. Thermaalbaden zijn een fijne meerwaarde. Het huisje met de kajak had een prachtig uitzicht ! En ook het kajakken was leuk voor de kids. Enig minpunt waren de zeer slechte matrassen !!!

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-11-2019

Bedankt voor je review Wendy!

Wat fijn dat het verblijf zo goed is bevallen. We zullen dit dan ook aan het park doorgeven. Wat vonden de kinderen het leukst om te doen?

Zien we jullie snel terug?

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

135 tips over Vakantiepark Roompot Klein Vink

• Jurre, 08-10-2019

Irrland in Duitsland is een zeer leuk park om heen te gaan met kinderen tussen de 4 en 14 jaar! Entree is €7,50 en je vermaakt je een hele dag. Je kunt eten en drinken meenemen maar er is ook genoeg verkrijgbaar op het park voor weinig geld. Je vindt er hooibalen om op te klauteren, skelters, trampolines, vliegtuigen, glijbanen en een groot maisbad! Het is maar 20 minuten rijden vanaf Arcen.

• bvlas, 04-05-2012

Brouwerij Hertog Jan in Arcen. Irrland in Kevelaer (D). Speeltuin Mart Roeffen Grubbenvorst. IJssalon Clevers Arcen en Grubbenvorst.

• cojac, 04-05-2014

In de omgeving zijn er best leuke uitstapjes om te ondernemen zoals een pannenkoekenhuis met midgetgolf, mooie kasteeltuinen met een grote speeltuin en beesten. Klein Zwitserland leuk voor jong en oud, je kan daar zwemmen, speeltuin in de bossen heel groot, klimmen in de bomen fun forest, grote midgetgolf baan. Heerlijk op het terras zitten aan de maas. En een mooie omgeving om te wandelen,fietsen en te genieten van de natuur.

33 vragen over Vakantiepark Roompot Klein Vink

• coby, 09-11-2019

BUNGALOW (KVR6B

Graag zou ik willen weten hoe de BUNGALOW (KVR6B zijn? op de foto ziet het er mooi uit!

• Moerenhout, 28-01-2019

Elektrische fietsen huren

Elektrische fietsen huren

• Lia, 16-01-2019

Vuurwerk

Hoe is het op dit park met oud en nieuw? Vuurwerk centrale plek? Is er veel?

Vakantiepark Roompot Klein Vink info

• Aantal sterrensterstersterster
  • RokenToegestaan
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer