Camping Minicamping Naby de Fossa Eugenia

11 reviews over Camping Minicamping Naby de Fossa Eugenia in het Nederlands

fantastisch

Gerrit H Geist
29-4-2018

Vriendelijke ontvangst,mooi en goed onderhouden terrein,bij elke plaats een kraan,zeer goede fiets en wandel mogelijkheden direct vanaf de camping,fiets en wandel routes gratis te krijgen op de camping, het sanitair is en was brand schoon,bij veel gasten twee keer per dag schoon gemaakt

Voor herhaling vatbaar

frans en gertie
15-10-2017

Een mooi ruim en schoon appartement, waarin alles aanwezig is. Goed zit- en slaapcomfort. Heerlijk rustig bij mooie fietsroutes en het gezellige Arcen.

Ik zou het wel prettig vinden als er een haak of kapstokje op de badkamer zou zijn om de kleren op te hangen voor na het douchen. Ook iets meer ruimte ( bv een plankje) om spulletjes op te zetten op de badkamer. Verder dik tevreden ook over de ontvangst

Helemaal eens met voorgaande reviews!

Frank&Ine
29-5-2017

Beknopt: we kunnen geen minpunten noemen.

Vriendelijke ontvangst.

Slechts 1 overnachting maar de eerste indruk was goed!

Deze camping straalt rust en reinheid uit (regelmatige schoonmaak sanitair gedurende de dag is top!)

Oude reviews (archief)

Hele mooie, schone camping.

Corine
29-8-2016

Hele fijne camping, goed verzorgd en heel schoon sanitair wat meerdere keren per dag schoongemaakt wordt. Erg vriendelijke ontvangst. Zeker aan te bevelen!

Goed georganiseerde, schone camping

Willem Kardol
16-8-2016

Constant schoon sanitair, complimenten voor de gastvrouw. Ontvangst vriendelijk, we voelden ons welkom vanaf heet eerste telefonische contact( ze belde terug toen ze niet bereikbaar was) Dikke plus. Tien met een griffel voor het onderhoud van deze camping. Goed grasveld. Je merkt aan alle gasten dat men zich hier thuis voelt en ook graag terug komt. Bijzonder de appartementen, die gloednieuw lijken terwijl ze al langer bestaan. Een aanrader voor familiebijeenkomsten, omdat er ook een centrale verwarmde ruimte is met veel zit mogelijkheid en gezelligheid. ook voor niet kampeerders ivm appartementen. Dichtbij Arcen en thermaalbad, is bijna aan te lopen, in ieder geval te fietsen. Prachtige uitvalsbasis voor rustige fietstochten over prachtig natuur gebied langs de Duitse grens en langs de Maas en richting Vredepeel. Genoten, ook van het contact met eigenaren en hun zoon, we komen zeker terug in dit mooie stukske Nederland.

Deze camping is zeer rustig. Het is slechts vijf minuten fietsen naar het centrum van Arcen. We waren gekomen voor de sfeermarkt. Op de camping zelf is geen vertier, verder wel gezellig met vooral oudere medemensen.

Het stadje is wel voorzien van vele terrasjes en restaurantjes, ook direct aan de Maas.

Al met al een leuke camping, schoon sanitair, goede grasmat en een lieve kat (volgens mijn vrouw)

heerlijke camping

Bart en Ria Mudde
20-6-2016

Wij zouden 3 dagen hier verblijven, het werden uiteindelijk 10. Verrassend gelegen dicht bij Arcen. Zeer schoon sanitair. Prachtige omgeving voor mooie fietstochten en heerlijke wandelingen.

Vriendelijk ontvangst je voelt je direct thuis, fietsen meebrengen natuurlijk. Het is net alsof je al jaren naar hier komt, wat een ontvangst

Onze favoriete camping!

R & R
19-8-2014

Camping Naby de Fossa Eugenia in Arcen is al jarenlang onze favoriete camping. We komen hier steeds weer terug, samen met onze hondjes. Vaak blijven we hier zelfs de hele vakantie, ondanks voornemens om door te trekken naar het buitenland. Het is hier heerlijk. Rustig, overzichtelijk, schoon, fijn en ruim sanitair, prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen en leuke en gezellige horeca nabij. We zien vaak dezelfde mensen hier terug, iedereen beaamt de genoemde positieve punten. Goed teken. Ook de appartementen zijn de moeite waard, ook buiten het kampeerseizoen, dan is het hier nog kalmer. Kortom: een verblijf hier is wat ons betreft zeer de moeite waard.

Best groot voor een minicamping

willy
10-8-2014

De camping bleek met drie velden groter dan ik me voorgesteld had. Ik heb daar twee nachten gestaan ivm het Rozenfestival in Lottum. Heb alleen maar positieve punten. Prachtige omgeving; niet ver van centrum Arcen en de Kasteeltuinen; ontvangst door gastvrouw was prettig; het ruime en lichte sanitaire gebouw was steeds fris en schoon; er bleek ook een verblijfsruimte met zitjes te zijn; mooie en ruime plaats voor mijn vouwwagen; prijs was ook positief: zeer betaalbaar! Ik zag geen eetgelegenheid, niet naar gevraagd want niet nodig gehad. Ik was dit keer zonder kinderen, heb niet op kindvriendelijkheid gelet.

Ben van plan om hier nog eens terug te komen om de omgeving van Arcen eens uitgebreid te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Naby de Fossa Eugenia in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Naby de Fossa Eugenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Naby de Fossa Eugenia scoort een 8.67 uit 10 op basis van 12 reviews.