Camping Minicamping Nabij de Fossa Eugenia

13 reviews over Camping Minicamping Nabij de Fossa Eugenia in het Nederlands

Zeker een aanrader

Fam van Houtum
16-9-2018

Prima camping vriendelijke eigenaresse, mooi en schoon sanitair.

Aanrader

John en Els
9-9-2018

Geweldig ontvangst van gastvrouw Marjo... ontzettend schoon sanitair, rustige camping, in de omgeving kun je heerlijk wandelen en fietsen. Deze camping is echt een aanrader en we komen hier zeker nog en keer terug.

fantastisch

Gerrit H Geist
29-4-2018

Vriendelijke ontvangst,mooi en goed onderhouden terrein,bij elke plaats een kraan,zeer goede fiets en wandel mogelijkheden direct vanaf de camping,fiets en wandel routes gratis te krijgen op de camping, het sanitair is en was brand schoon,bij veel gasten twee keer per dag schoon gemaakt

Voor herhaling vatbaar

frans en gertie
15-10-2017

Een mooi ruim en schoon appartement, waarin alles aanwezig is. Goed zit- en slaapcomfort. Heerlijk rustig bij mooie fietsroutes en het gezellige Arcen.

Ik zou het wel prettig vinden als er een haak of kapstokje op de badkamer zou zijn om de kleren op te hangen voor na het douchen. Ook iets meer ruimte ( bv een plankje) om spulletjes op te zetten op de badkamer. Verder dik tevreden ook over de ontvangst

Helemaal eens met voorgaande reviews!

Frank&Ine
29-5-2017

Beknopt: we kunnen geen minpunten noemen.

Vriendelijke ontvangst.

Slechts 1 overnachting maar de eerste indruk was goed!

Deze camping straalt rust en reinheid uit (regelmatige schoonmaak sanitair gedurende de dag is top!)

Hele mooie, schone camping.

Corine
29-8-2016

Hele fijne camping, goed verzorgd en heel schoon sanitair wat meerdere keren per dag schoongemaakt wordt. Erg vriendelijke ontvangst. Zeker aan te bevelen!

Goed georganiseerde, schone camping

Willem Kardol
16-8-2016

Constant schoon sanitair, complimenten voor de gastvrouw. Ontvangst vriendelijk, we voelden ons welkom vanaf heet eerste telefonische contact( ze belde terug toen ze niet bereikbaar was) Dikke plus. Tien met een griffel voor het onderhoud van deze camping. Goed grasveld. Je merkt aan alle gasten dat men zich hier thuis voelt en ook graag terug komt. Bijzonder de appartementen, die gloednieuw lijken terwijl ze al langer bestaan. Een aanrader voor familiebijeenkomsten, omdat er ook een centrale verwarmde ruimte is met veel zit mogelijkheid en gezelligheid. ook voor niet kampeerders ivm appartementen. Dichtbij Arcen en thermaalbad, is bijna aan te lopen, in ieder geval te fietsen. Prachtige uitvalsbasis voor rustige fietstochten over prachtig natuur gebied langs de Duitse grens en langs de Maas en richting Vredepeel. Genoten, ook van het contact met eigenaren en hun zoon, we komen zeker terug in dit mooie stukske Nederland.

Deze camping is zeer rustig. Het is slechts vijf minuten fietsen naar het centrum van Arcen. We waren gekomen voor de sfeermarkt. Op de camping zelf is geen vertier, verder wel gezellig met vooral oudere medemensen.

Het stadje is wel voorzien van vele terrasjes en restaurantjes, ook direct aan de Maas.

Al met al een leuke camping, schoon sanitair, goede grasmat en een lieve kat (volgens mijn vrouw)

heerlijke camping

Bart en Ria Mudde
20-6-2016

Wij zouden 3 dagen hier verblijven, het werden uiteindelijk 10. Verrassend gelegen dicht bij Arcen. Zeer schoon sanitair. Prachtige omgeving voor mooie fietstochten en heerlijke wandelingen.

Vriendelijk ontvangst je voelt je direct thuis, fietsen meebrengen natuurlijk. Het is net alsof je al jaren naar hier komt, wat een ontvangst

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Nabij de Fossa Eugenia in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Nabij de Fossa Eugenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.