Appartement
9,8

9 reviews over Appartement Landhuis Hoog Arcen in het Nederlands

“Vrijheid, Blijheid en goede zorg”

beerebootje
10-8-2013

Over het Landhuis Hoog Arcen is door onze voorgangers al veel lovende worden gezegd. Wij sluiten ons aan met de woorden “Hartelijk dank voor de gastvrijheid” het geheel is compleet. Voor de gasten die na ons komen hebben wij nog enige foto`s toegevoegd.

Gereisd Met partner in juli 2013

Prachtige locatie

Familie van Baardewijk
12-9-2012

De zomer is voorbij, terugkijkend op de vakantie van 2012 hebben we schitterend weer gehad, en zeker de week in het landhuis Hoog Arcen, mooie locatie, mooi uitzicht en sfeervol ingericht. Zeker een aanrader voor degene die nog twijfelt. Wie weet tot een volgende keer.

Groeten uit Aalten van Aad, Lienke, Lotte en Pien van Baardewijk.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Mooiste appartement van Limburg

Wilma
24-8-2012

Landhuis Hoog Arcen is werkelijk het mooiste appartement van Limburg. Meer kun je niet wensen, aan alles wordt gedacht en je voelt je heerlijk vrij als een vogel en "thuis". Alles is schoon en fijn, de ontbijtmand verukkelijk en de gastvrouw en gastheer zijn heel hard werkende geweldig lieve mensen ! Na dit wil je haast niet meer anders !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Helemaal Top

Wil en Diane
2-10-2011

De afgelopen week verbleven wij in het appartement en het was helemaal TOP! De ontvangst op maandag, de opgemaakte bedden in een zeer ruime slaapkamer, het ontbijt op dinsdagochtend en de overheerlijke vlaai. Het appartement is mooi en sfeervol ingericht en van alles voorzien. Het weer was schitterend dus veel gebruik gemaakt van het terras waar je heerlijk kunt zitten en genieten van het mooie uitzicht. Zeker een plekje om nog eens terug te komen.

Gereisd Met partner in Mon Sep 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Oase van rust

Willem en Jose
24-7-2011

Net terug van een weekje Arcen in dit mooie appartement. We zijn echt tot rust gekomen. Uitzicht is prachtig en de gastvrijheid is prima. Heerlijk zachte handdoeken, lekker ontbijt de eerste ochtend en bij aankomst een heerlijke verse vlaai. Onze meisjes van 11 en 10 hebben zich ook prima vermaakt daar. Appartement zeer ruim en knus. Mooie grote slaapkamers. Badkamer een beetje gedateerd maar wel schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wil hier elk weekend wel zitten!

Martin Slappendel
17-3-2011

Zelden zoiets meegemaakt....een volledig huis voor de prijs van een appartement! En dan die Limburgse gastvrijheid er nog op de koop toe..... Dat zoiets nog bestaat in Nederland!

Inmiddels al meerdere keren geweest en het blijft steedsaanlokkelijk om weer terug te gaan.....verslavend!

Groeten uit Arnhem!

Gereisd Met vrienden in november 2010

Een schitterend en ruim appartement

Reitze en Thea Enderlé
26-8-2010

We sluiten ons aan bij de beoordelingen van de vorige reizigers. Het appartement is schoon en groot en er ontbreekt niets. Het appartement biedt veel privacy. Het ligt in een mooie omgeving op ca 5 minuten fietsafstand van het gezellige dorp Arcen.

Gereisd Met partner in Fri Aug 13 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

" ik wil nooit meer iets anders "

Monique
15-8-2008

hierna zal elk appartement tegen vallen. Wat een persoonlijke service. Heerlijk, je bed is opgemaakt, koffie staat klaar met een super lekkere vlaai in de koelkast en frisdrank voor de kinderen. Handoeken, keukendoeken, vaatwastableten, wc rol, het ligt allemaal klaar. Het ontbijt de volgende ochtend is ook niet anders te noemen dan super. De verhuurders zijn zeer betrokken en willen niets anders dan top kwaliteit leveren. De kinderen kunnen heerlijk springen op de grote trampoline die in de tuin staat van de verhuurders. Op een paar kilometer afstand is het termaalbad Arcen te vinden, de bierbrouwer Hertog Jan, de kasteeltuinen van Arcen. In de zomermaanden is er op woensdag sfeermarkt in het dorp, erg gezellig. Arcen is een dorp waar jeheerlijk kunt drinken, eten en gewoon heerlijk kan wandelen langs de Maas en een ijsje eten bij Clevers, de bekroonde ijssalon. Arcen, daar moet je gewoon heen, en slapen doe je dan in Landhuis Hoog Arcen!

Gereisd Familie in augustus 2008

Bij aankomst wordt men ontvangen door de vrouw des huizes

Lotte Krootjes
6-5-2008

Bij aankomst wordt men ontvangen door de vrouw des huizes en staat de koffie met een halve vlaai klaar, opgemaakte bedden (schitterende dekbedovertrekken), 2 gigantische slaakamers, een hele ruime woonkamer, heerlijk balkon met lounch set met een schitterend uitzicht, terras met tafel om te kunnen ontbijten/lunchen/dineren, en de eerste ochtend een mand vol ontbijt. Dit vind je nergens.

Gereisd Familie in Tue May 06 2008 18:54:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhuis Hoog Arcen in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhuis Hoog Arcen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.