Kasteeltuinen Arcen

Kasteeltuinen Arcen

6.6Voldoende

• 8W Heemskerk21-06-2015

Arcen

heel mooi opgezet en hoop bloeiende bloemen

juni 2015

• 9Hs18-05-2015

Kasteeltuinen Arcen, prachtig

leuk om te midgetgolfen bij de Kasteeltuinen

mei 2015

• 9Colette Koggel04-08-2015

Wat een aanrader!

Bezoekje kasteel zeer waardevol! Tuinen prachtig en vooral de midgetgolfbaan hebben wij als zeer leuk en mooi ervaren. Onze kinderen vonden het geweldig!

juli 2015

• 8linda baltus07-08-2015

Mooie tuinen.

Kasteel is in vergelijking met de tuinen niet zo mooi. looproute is duidelijk aangegeven zodat je alles ziet.

juli 2015

• 9Wendy Nelissen06-04-2015

mooi kasteelpark

prachtig park. jammer dat t nog te vroeg in t seizoen was. enkel lentebloemen. maar zeker de moeite om te bezoeken

Gereisd met partner in april 2015

• 9Desiree van Knippenberg08-10-2015

Hartelijke ontvangst

Wij hebben met een groep zwaar meervoudig gehandicapte bewoners de Kasteeltuinen bezocht. Zeer hartelijk ontvangen bij aankomst! De horeca, met name het Koetshuys, verdienen een grote pluim. Niets was de dames teveel, mooie gelegenheid voor te zitten met grote invalide wagens, mooie muziek werd aangezet, het eten was heerlijk, ook voor de bewoners! Voor ons zeker volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9Grannymarja14-09-2013

Prachtig

Helaas hadden we een regendag,en hebben nog niet alles gezien van de tuinen. Maar wat we gezien hebben is ontzettend mooi,het is een prachtig park,maar je moet mooi weer hebben. Dus gaan we volgend jaar weer terug om de tuinen te bezoeken.

Gereisd met partner in september 2013

• 6Tia18-07-2014

Wel leuk

Op zich een mooi park, alleen op de dag dat wij er waren werd er nogal 'geklust'. Gras werd de hele dag gemaaid, er werd gesnoeid en dat zorgde voor nog al veel herrie. Heel jammer, omdat je op deze locatie juist zo heerlijk van de natuur komt genieten. Dat werd nu enorm verstoord. Het zou prettiger zijn als ze dit soort activiteiten bewaren tot na sluitingstijd. Wij gaan hier niet meer naar terug.

Gereisd in juli 2014

• 6B Westerhof12-09-2011

Is het intreegeld niet waard

Ontvangst bij de kassa snel opgedreund ingestudeerd lesje Plattegrond slechte copie. Plattegrond werkt met nummers, corresponderen niet met de aanduidingin het park. Bordjes bij de diverse tuinen niet of nauwelijks leesbaar. Veel achterstallig onderhoudt in de tuin. In het park geen plekeom even te zitten of wat te drinken. Kasteel sommige ruimtes open voor brzichtiging, mocht geen naam hebben, een verzameling kale lege ruimtes. Terras buiten de poort van het kasteel, bediening onvriendelijk en onbeleefd bij het beantwoorden van een vraag. Bediening kwam niet omte bedienen op het terrs. Hadden geen aandacht voor het individu, waarschijlijk waren de groepen interrresanter om te brdienen. Veerdien jemeer aan

Gereisd met partner in september 2011

• 9Kieft07-01-2017

Avond herhaling vatbaar

De kasteeltuinen is fantastisch om te bezoeken. Je kunt er een hele dag doorbrengen.

Gereisd met partner in november 2016

10 van de 135 reviews gezien