Vakantiehuis Groepsaccommodatie In de Vlinderkes

Vakantiehuis Groepsaccommodatie In de Vlinderkes
9,5

18 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie In de Vlinderkes

karen Extra, 2-7-2015
Ik kan het iedereen aanbevelen. Hier krijg is geen spijt van. Vanalles te doen in de omgeving.
Pieter Roscam Abbing, 28-4-2015
kasteeltuinen en Hertog Jan brouwerij zijn beide zeer de moeite waard. Het is ook heerlijk fietsen in de omgeving.
Ides Brondeel, 29-12-2014
De website is af en biedt tal van goede tips. We probeerden de gourmetservice van AZ barbecue en we waren zeer tevreden.

Familie Jacobs, 22-6-2014
Er is van alles te doen in de omgeving. Er is een volle map met suggesties. Maar vergeet niet even aan Eric en Diane te vragen of er nog bijzonderheden zijn.
Maurice Tjin, 18-6-2014
Wandeling naar kasteeltuinen van Arcen is zeer de moeite waard
J.Stevens, 11-9-2013
Kasteeltuinen zijn de moeite waard

Bert en Nely Vermeulen, 21-6-2013

Als activiteit bezochten wij de Graanbranderij in Arcen,het streekmuseum de Locht in Melderslo.De heren van het gezelschap maakten een scootertocht en bezochten na een zg.brouwerslunch de Bierbrouwerij.

De dames volgden een workshop bloem-wolvilten bij Mirjam in Arcen, 0615354188. Ook bezochten wij het Toon Kortoomspark in Deurne,zie hun website voor de vele mogelijkheden.

Wij sloten af met een rondleiding / lunch bij De Paddenstoelenrij in Grubbenvorst.

Fam. Rutten, 28-4-2013

In de Vlinderkes ligt op loopafstand van Arcen, gezellig stadje aan de Maas. Voldoende restaurantjes. Supermarkt aanwezig, maar grotere en goedkopere in Velden(7 min rijden ten zuiden van A.)

Graanbranderij "De ijsvogel" is het bezoeken waard, gezellig terras en speeltuintje bij het waterrad.

De Tuinen waren helaas gesloten.

ferm rozemarijn, 9-10-2012

de ijssalon is top.

de spar in het dorp erg duur, even verder rijden en je vind vast iets goedkopers in een ander dorp of nog beter in Venlo 't Trefpunt.

Maureen Vanmaercke, 6-8-2012

- Een echte aanrader is de sfeermarkt te Arcen op woensdag.

- In Hotel Arcen waar we 2 keer gingen eten, waren de kelners zeer vriendelijk en gedienstig t.o.v. onze doelgroep.