Vakantiehuis Groepsaccommodatie In de Vlinderkes

Vakantiehuis
Vakantiehuis Groepsaccommodatie In de Vlinderkes
9,5

107 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie In de Vlinderkes in het Nederlands

Met vrienden

Bij aankomst Limburgse vlaai in de koelkast!

van Osch
2-7-2018

Geweldige , schone , mooie accommodatie

Fantastisch huis

Lutam
5-6-2018

Het huis was ideaal voor ons familieweekend.

Mooi en ruim opgezet en ook de recreatieruimte viel goed in de smaak.

Absolute aanrader, tot in de puntjes geregeld, top

Yvonne van Bussel
11-3-2018

Topaccomodatie, tot in de puntjes geregeld. Genoeg vermaak, mooie omgeving! Hartelijke ontvangst met Limburgse vlaai. Keuken zeer goed uitgerust. Kamers met fijne bedden en eigen badkamer. Erg schoon. Werkelijk aan alles is gedacht, prachtige vlinder details. Terras zelfs voorzien van terrasverwarming. Goede ventilatie in huis. Speelhuis en tuin nodigt uit voor uren plezier!

Hans vd V
5-3-2018

Alles super en prima wifi mooie keuken prima bedden mooie badkamers kortom helemaal TOP

Top accomodatie

Proost
9-11-2017

Zeer goede ontvangst! Zeer vriendelijk en goede uitleg over het huis.

Grote woonkamer, zeker voor de kids!

Het speelhuis is ook een succes!

Alles was zeer netjes en in orde!

Topaccommodatie

P. van Tilborg
3-10-2017

Fijn ontvangst met Limburgse vlaai. Op de regenachtige dag hebben wij ons vermaakt in de ruime woonkamer (met grote smart-tv) en in de recreatiezaal (met tafeltennis, sjoelbak, tafelvoetbal) en op de zonnige dag hebben de kids zich uitstekend vermaakt in de geweldige tuin (met o.a. voetbaldoeltjes, skelters, steps en trampoline). Via het aangrenzende bos waren we binnen 10 minuten bij een pannenkoekenrestaurant, ideaal. Borg was netjes binnen 2 dagen teruggestort.

Klein minpuntje, maar mag eigenlijk geen naam hebben, de deurdrangers zijn niet zo fijn voor kleine kindjes.

Ge-Wel-Dig

Hans van de Zwartrijders
25-9-2017

De gehele accommodatie is perfect. Speciale wensen zijn perfect uitgevoerd,

advies voor bezienswaardigheden, uitjes, eten.

TV kaart verwijderd op verzoek, ijsklontjes op verzoek in het vriesvakje.

Prettig zakendoen spik en span aangetroffen, en zo ook achtergelaten.

een aanrader voor groepen.

Super weekend gehad

Janine
20-4-2017

Met 11 kinderen en 8 volwassenen een super weekend gehad! Het huis is van alle gemakken voorzien, een heerlijke tuin waar de kinderen lekker in konden spelen, en bij slecht weer konden ze in de 'schuur' terecht waar ook vanalles te doen was. Achter het huis loop je zo het bos in, kortom een heerlijke plek!

Super locatie voor een geweldig familieweekendje.

Jan Berkhoff
25-9-2016

De kamers zijn uitstekend, ook geschikt voor mindervaliden. Schoon, ruim en een prachtige locatie met veel rust en vlakbij het centrum van Arcen waar je lopend heen kunt. Heel ruim opgezette tuin met BBQ mogelijkheden, een schitterende nieuwe speelhal met spellen zoals tafelvoetbal, tafeltennis, reuze sjoelbak en reuze 4 op een rij enz.

Kortom: een prima mogelijkheid voor een groepsweekendje. Alleen het zwembad is privé en kan alleen in overleg met de eigenaar op afspraak gebruikt worden, maar dat vonden wij een bijkomstigheid en dus ook geen probleem.

geweldig

Gerard Huizinga
19-9-2016

Met 10 volwassenen en 9 kinderen een geweldig familieweekend gehad.

Uitstekende, schone accommodatie en veel speelgelegenheid voor jong en oud. Goed gastheerschap van Eric, we maakten dankbaar gebruik van het (privé)zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie In de Vlinderkes in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie In de Vlinderkes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.