Tijdelijk €25 aanbetaling

+30

8.6FantastischScore uit 236 reviews

• Rolstoel toegankelijk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Maasparel voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

236 Reviews over De Maasparel

• 8LS09-10-2022

Prima

Mooie locatie. Nette kamer. Leuk ingericht, sfeervol. Ruime check-in tijden. Ontbijt is goed. Parkeergelegenheid achter het hotel.

• 9Bep Bogerd05-06-2022

Overheerlijk gegeten!!

Jaja, we waren weer in de buurt en hebben natuurlijk van het overheerlijke aspergemenu genoten. Traditie als we in het aspergeseizoen in Noord Limburg. zijn Voorkomende bediening, niet opdringerig. Ga zo door!!

• 9Mirjam MÜSKENS22-01-2022

Menue to go.

Met zes personen een heerlijk menue to go gegeten tijdens ons verblijf in de Roompot met onze volwassen kinderen. Kregen als verassing ook nog een fles wijn. Top!

• 9Bianca06-05-2021

Prachtige suite, met een fantastisch uitzicht. Goed ontbijt, prima bedden en super aardig personeel.Geen minpunten ontdekt

dir., 06-09-2021

Fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u geen minpuntje kon ontdekken. Dank u wel voor uw komst en graag tot ziens.

• 7Gerda de Mol03-12-2020

Niet nog een keer

Wij hadden geboekt in Maasparel next door van 2 tot december, met uitzicht op de Maas. Dat was heel bijzonder en het was een mooie kamer. Het eten in het restaurant was minder. De entrecote was taai en niet te eten, we kregen daarvoor aftrek van 1 witte wijn. Het ontbijt is geen €15 waard. Jammer. Paar minpuntjes nog: 2 laags wc papier en een regendouche waar veel kalk inzat waardoor hij alle kanten opspoot. Voor een 4 sterren hotel vind ik dat kwalijk. Geen prijs/kwaliteit verhouding.......

dir., 17-12-2020

Jammer dat u niet tevreden bent over uw verblijf in ons hotel. Fijn om te horen dat onze splinternieuwe maassuites wél bij u in de smaak vielen. Juist omdat ze zo nieuw zijn kunnen we uw opmerking over de verkalkte douchekop niet plaatsen.

• 9Chris29-07-2020

Een parel aan de Maas

We zaten in de Maassuite met prachtig uitzicht over de Maas. Eigen terrasje, mooie ruime kamer met heerlijke rainshower douche, groot ligbad en prima bedden. We hebben heerlijk geslapen! Bij aankomst word je vriendelijk verwelkomd door t personeel, die tijdens het hele verblijf erg gastvrij en behulpzaam is. De lunch is goed, met voldoende keuze...de lunchdeal is een aanrader! S avonds is het ook goed dineren op het terras, smaakvol en ruim voldoende. Net als de lunch en diner is ook het ontbijt om te smullen, ruim keus uit verse broodjes en beleg. Al met al een top verblijf! Zijn er dan geen nadelen? Zekers, we hadden helaas maar 1 nacht geboekt...

dir., 17-08-2020

Fijn dat u zo enthousiast bent over uw verblijf in onze maassuite! Dank u wel voor uw verblijf en uw reactie. Graag tot ziens!

• 8Bas en Els de Bok18-09-2019

Super

Dit is een mooi en netjes hotel, goed eten vriendelijk personeel goede voorlichting over de mooie streek. Zeker een aanrader.

dir., 22-09-2019

Dank u wel Els en Bas! Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad in De Maasparel! Graag tot een volgende keer!

• 9Anne27-03-2019

Zeker nog een keer!

Leuk hotel, onwijs leuke omgeving en mooie kamer!

dir., 01-04-2019

Dag Anne, Leuk om te horen dat De Maasparel en de omgeving van Arcen bij jullie in de smaak vielen! Graag tot ziens!

• 9Ben10-03-2019

Mooi hotel mooie locatie in 1 woord top

Mooi hotel mooie ligging in Arcen Kasteektuinen en de Hertog Jan brouwerij op loop afstand. Met partner en vrienden een heerlijk weekend gehad. Komen zeker een keer terug om het in de zomer te bekijken. Min puntje geen gezellig barretje in het hotel dan moet je naar buiten.

dir., 13-03-2019

Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Fijn dat jullie het goed naar de zin hebben gehad bij De Maasparel. Een barretje zou niet verkeerd zijn, hadden we maar wat meer ruimte...

• 8Nadine18-02-2019

Sfeervol hotel en vriendelijk personeel. Ruime kamer.

dir., 18-02-2019

Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Fijn dat uw verblijf bij de Maasparel naar wens was! Graag tot ziens!

Hotel De Maasparel info

• AirconditioningNiet beschikbaar