Hotel De Maasparel

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

In dit hotel doet men alles om de gasten van een aangenaam verblijf te laten genieten. De goede bediening, behulpzaamheid en ontspannen sfeer maken hier je verblijf af! Tijdens de WK wedstrijd Brazilië-België werden er zelfs warme hapjes naar de supporters gebracht. Het werd een mede door het personeel een mooi feestje. En ja, in de kamers was het warm maar dat is het deze zomer overal wel. De fietsknooppunten liggen aan het hotel en ook het veerpontje is tegenover het gezellige terras.

Maas’parel’ doet zijn naam eer aan.

Adrie
30-6-2018

Heerlijk hotel, mooie kamer, zeer vriendelijk personeel. Ontbijt uitgebreid, diner bij het arrangement heel goed verzorgd en erg lekker.

Aanrader!

Peters
2-4-2018

Mooie schone kamers, en uitgebreid heerlijk ontbijt!
Ger Peters, directeur, dir., 16-4-2018
Fijn dat jullie verblijf bij de Maasparel goed bevallen is! Graag tot ziens!

Weekend hertog jan

Familie Haan
25-2-2018

Beste de maasparel

Hertog jan kamer was super mooi

Personeel aardig en goed behulpzaam

3gangenmenu was goed

Wij kom volgende keer weer

Met vriendelijke groeten Johan & Heidi Haan

Ger Peters, directeur, dir., 28-3-2018
Fijn om te horen dat uw verblijf in de hertog Jan kamer zo goed bevallen is! Graag tot een volgende keer!

Nooit meer

Susan
11-2-2018

Eigenlijk helemaal niets, kamers leken groter dan wat ze waren, je kon je kamer en de kamers ernaast gewoon openen zonder sleutel! ( wist dat de kamer leeg stond naast onze kamer, kon gewoon die kamer in lopen) heel lang wachten bij de receptie, weinig te beleven in de omgeving, ontbijt zeer karig, praat broodjes kruimels roer ei, spek iedere x op, koffie waar je iemand dood mee kan gooien, beschimmeld fruit, klacht ingediend, wordt niks mee gedaan. In 1 woord drama nooit meer, nieuwe vakantie nodig zonde van het geld!
Ger Peters, directeur, dir., 17-2-2018

Beste Susan,

Leuk dat jullie een review achterlaten op Zoover, dat waarderen we altijd heel erg!

Alleen jammer dat je er bij vergeet te vermelden, dat je reeds in de eerste mail die je ons stuurde meteen vroeg om een dinerbon of een bioscoopbon, want dat zou alles goed maken.....

Klachten nemen wij altijd zeer serieus, maar in dit geval en na alles nagelopen te hebben konden we er niks mee, en enkel ons excuus aanbieden

Goede locatie - ruime makkelijke parking - Verzorgde kamer -

Heel goed en uitgebreid ontbijt.

Het 3-gangenmenu viel niet echt mee! Bovendien hebben we uitzonderlijk lang moeten wachten ondanks er weinig volk was.

Wij hadden de indruk dat de 'bon-klanten' minder in de watten werden gelegd in het restaurant en eveneens wb kamerkeuze .

Ger Peters, directeur, dir., 15-12-2017
Fijn dat u tevreden bent over onze kamers en het uitgebreide ontbijtbuffet. Het spijt ons dat u het idee had dat u met minder aandacht behandeld bent. Alle gasten zijn ons even lief!

Leuke plek viering fam dag

L.E.
13-9-2017

Leuk hotel prachtige omgeving. Pluspunten mooie kamers(suite en hertog Jan kamer) alles goed... behalve ontvangst en de bediening. Niemand te zien bij receptie na 10 minuten kwam er iemand. Eigenares was onbeleefd. Grof Goedemiddag wij willen inchecken. (Om 13.00u) Dat gaat m niet worden werd ons medegedeeld. Op onze vraag waarom Niet? Dat kan pas na 15.00u. Waarom niet "welkom fijn dat u er bent u kamer is alleen nog niet klaar maar neem een drankje enz. Waar was de Limburgse gastvrijheid. De prijs,de leuke arrangementen tevens goede ligging sfeervolle mooie tuin zo jammer dat er zo'n stugge bediening rond loopt. Ook tijdens diners was personeel nors gehaast je durft niets te vragen. We kregen dit weekend kado voor ons 40jr huwelijk v onze kinderen. Zonder het kille personeel hadden we hier zeker terug gekomen met vrienden of familie.
Ger Peters, directeur, dir., 15-12-2017
Jammer dat u zich niet welkom voelde bij De Maasparel. We vinden gastvrijheid heel belangrijk. Het spijt ons zeer dat u dit niet ervaren heeft. De reactie zoals u die beschrijft zou inderdaad de juiste zijn geweest. We zullen dit met onze medewerkers bespreken. We hopen dat u desondanks een fijne huwelijksverjaardag heeft gehad

Fantastisch, we hebben heerlijke dagen gehad.

Fam. Wouters
1-9-2017

Het ontbijt was meer dan voldoende, de keuze zeer ruim.Het avondeten zeer lekker. Kamers waren heel mooi en zeer proper Het personeel is zeer vriendelijk en altijd bereidt om te helpen.Gewoon een hotel om meermaals naartoe te gaan.
Dank u wel voor deze mooie woorden! Graag tot ziens bij De Maasparel

Goed ontbijt . Overdekte fietsenstalling. Minpunt kamer aan de straatkant veel lawaai zowel verkeerslawaai en terraslawaai . We hadden een kamer op de tweede etage erg warm . Beide slecht geslapen .
Ger Peters, directeur, dir., 15-12-2017
Dank voor uw reactie! De kamers aan de straatkant kunnen inderdaad gehorig zijn. Normaal gesproken verhindert de isolerende beglazing dat geluid van buiten binnendringt. In de zomer, met de ramen open, werkt dat helaas niet. We hopen dat u evengoed van uw verblijf genoten heeft.het

Fantastisch, sfeervol en warm verblijf.

Hans Weert
5-8-2017

Leuk en vriendelijke gastvrije ontvangst.
Ger Peters, directeur, dir., 15-12-2017
Dank u wel, dat is precies wat De maasparel wil zijn!

We hebben een aantal aanbieders voor De Maasparel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Maasparel in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Maasparel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Maasparel scoort een 7.93 uit 10 op basis van 225 reviews.