Hotel De Maasparel

234 reviews over Hotel De Maasparel

• 2019
    8Bas en Els de Bok18-09-2019

Super

Dit is een mooi en netjes hotel, goed eten vriendelijk personeel goede voorlichting over de mooie streek. Zeker een aanrader.

Ger Peters, directeur, dir., 22-09-2019

Dank u wel Els en Bas! Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad in De Maasparel! Graag tot een volgende keer!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Anne27-03-2019

Zeker nog een keer!

Leuk hotel, onwijs leuke omgeving en mooie kamer!

Ger Peters, directeur, dir., 01-04-2019

Dag Anne, Leuk om te horen dat De Maasparel en de omgeving van Arcen bij jullie in de smaak vielen! Graag tot ziens!

Gereisd met partner in april 2018

• 9Ben10-03-2019

Mooi hotel mooie locatie in 1 woord top

Mooi hotel mooie ligging in Arcen Kasteektuinen en de Hertog Jan brouwerij op loop afstand. Met partner en vrienden een heerlijk weekend gehad. Komen zeker een keer terug om het in de zomer te bekijken. Min puntje geen gezellig barretje in het hotel dan moet je naar buiten.

Ger Peters, directeur, dir., 13-03-2019

Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Fijn dat jullie het goed naar de zin hebben gehad bij De Maasparel. Een barretje zou niet verkeerd zijn, hadden we maar wat meer ruimte...

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Nadine18-02-2019

Sfeervol hotel en vriendelijk personeel. Ruime kamer.

Ger Peters, directeur, dir., 18-02-2019

Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Fijn dat uw verblijf bij de Maasparel naar wens was! Graag tot ziens!

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    7P en J Rutten10-12-2018

Volgende keer een andere kamer. Verder top.

Zowel bij het in-als het uitchecken was er niemand bij de receptie en moesten we iemand uit de keuken halen.Kamer 19 was schoon erg klein met het uitzicht op daken. De kamer was zeer gehorig.Hadden uren last van een huilend kind en de ramen hebben we niet geopend vanwege het lawaai van o.a de airco. Zowel het diner als het ontbijt waren smakelijk. Komen nog graag een keer terug maar dan wel op een grotere en kamer met bv uitzicht op de tuin.

Ger Peters, directeur, dir., 18-12-2018

U bent van harte welkom. Geef bij een volgende reservering gerust uw wensen door. We houden er graag rekening mee!

Gereisd met partner in november 2018

• 9A Ramcharan28-10-2018

Ontzettend genoten

We hadden een weekendje weg gewonnen bij ons plaatselijke supermarkt. Dat was natuurlijk al superleuk. Het was helemaal compleet met de service, de Hertog Jan kamer en het diner. De dronken mosselen is zeer aan te bevelen. Maar het ontbijt heeft zeker ook onze waardering. De bediening uiterst vriendelijk, we hebben echt genoten! De ligging van het hotel bij de Maas, wat een uitgangspunt kan zijn voor verschillende routes (wandel, fiets en vaar). Ik zou het zeker iedereen aan bevelen, wij hadden dan een Hertog Jan arrangement met het bezoek aan de brouwerij.

Ger Peters, directeur, dir., 12-11-2018

Fijn dat u zo genoten heeft van uw Hertog Jan-arrangement! Graag tot een volgende keer!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Ellenmdl02-10-2018

Mooi hotel, goede ligging

Mooie ligging, mooie gezellige en schone kamer. Ontbijt was goed en zeer uitgebreid. Mooie serre en tuin. Bediening ‘s morgens was vriendelijk. (Zelfde meisje als ‘s avonds. Echter andere 2 van de bediening ‘s avonds waren correct, maar niet echt limburgse gastvrijheid) Het avondeten vond ik wel lekker, alleen moesten we erg lang hierop wachten. Was niet druk, waren met 3 personen. Waarvan er in mijn ogen maar 1 d’r best deed. (Meisje donker haar) Lieten lang lege borden tussen de gangen door staan, terwijl ze met lege handen steeds richting keuken liepen. Verder was ons verblijf heel leuk.

Ger Peters, directeur, dir., 08-10-2018

Fijn dat u een goed verblijf heeft gehad bij De Maasparel! Dank voor uw uitleg over de 6 voor de service. Wij zullen dit tijdens het teamoverleg bespreken.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Willem15-08-2018

Hier komen we zeker nog een keer terug!!

Uitstekende kamer, met terras met zitje met uitzicht op de mooie tuin. Toch volop privacy door mooie planten en bloemen. Diner en ontbijt heerlijk, en ontbijt zeer ruime keus in alles wat je maar wilt. Medewerkers allen erg vriendelijk. Vlakbij de Maas, heerlijk lopen in de natuur. Met een minibar in de kamer zou alles een dikke 10 zijn. TIP dus voor dit hotel.

Ger Peters, directeur, dir., 24-08-2018

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad bij De Maasparel! Graat tot weer eens!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Wim Hielkema21-07-2018

fantastisch

10 euro extra voor terras; zit je midden in de tuin Ontbijt geweldig

eten/drinken bij Alte Arcen terras aan de Maas

Kasteeltuinen 500 meter

Ger Peters, directeur, dir., 14-08-2018

Fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij De Maasparel! Dank voor uw beoordeling!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Ooms09-07-2018

Zo wil een mens ontvangen worden op hotel!

In dit hotel doet men alles om de gasten van een aangenaam verblijf te laten genieten. De goede bediening, behulpzaamheid en ontspannen sfeer maken hier je verblijf af! Tijdens de WK wedstrijd Brazilië-België werden er zelfs warme hapjes naar de supporters gebracht. Het werd een mede door het personeel een mooi feestje. En ja, in de kamers was het warm maar dat is het deze zomer overal wel. De fietsknooppunten liggen aan het hotel en ook het veerpontje is tegenover het gezellige terras.

Ger Peters, directeur, dir., 14-08-2018

Dank voor uw enthousiaste recensie! We vinden het fijn om onze gasten te verwennen en het doet ons goed dat dit wordt opgemerkt!

Gereisd met vrienden in juli 2018

29 tips over Hotel De Maasparel

• Fam. J. Brentjes, 01-06-2014

Kasteeltuinen. Bij de receptie kaarten te verkrijgen met € 1,50 korting op de entree.

• Carla Willmes, 16-12-2013

Wij waren er tijdens het Srooge-festival en kunnen dit aanbevelen,een leuk evenement wat eens in de twee jaar plaats vindt.

• ankie, 25-10-2013

Veel eetmogelijkheden, Chinees Lotus en Italiaan zijn goed!

3 vragen over Hotel De Maasparel

• Ilona, 26-05-2015

uit check tijd

hallo weet iemand hoe laat je moet uitchecken uit het hotel kan het namelijk nergens vinden? en hoe laat je het kunt ontbijten?

Nynke, 10-11-2018

De uitchecktijd is 11.00 uur. Inchecken kan vanaf 15.00 uur. Het ontbijt is van 8.00 tot 10.00 uur en 10.00 is ook echt 10.00 uur. Zelf een tafeltje uitzoeken is er helaas niet bij.

• mevr. j.v.d .Weijer, 19-09-2014

telefoonnummer

Graag uw telefoonnummer voor reservering etentje zondagavond.

ellen63, 24-11-2014

077-4731296

• lisette van polanen petel, 10-10-2012

via veiling reserveren

mijn vraag aan de directeur van de maasparel is eigenlijk heel simpel. Het valt mij op dat gasten die via een veiling geboekt hebben allemaal klachten hebben en slechte ervaringen hebben en mensen die op een normale manier geboekt hebben positief zijn. hoe kan dit?? ik heb voor mijzelf en mijn moeder ook geboekt bij uw hotel om mijn moeder een fijn dagje te bezorgen omdat ze het zo verdiend heeft. ik hoop toch wel dat ik mijn moeder een fijn verblijf kan aanbieden bij jullie daar ga ik eigenlijk vanuit. mvgr. lisette

Ton, 11-10-2012

Wij hebben ook via VV geboekt, net terug, geweldig verblijf gehad !! Ton.

lisette van polanenpetel, 11-10-2012

he fijn om te horen. ik heb er weer vertrouwen in. bedankt voor de reactie. gr lisette

Hotel De Maasparel info

• Aantal sterrenstersterster