Hotel De Maasparel

229 reviews over Hotel De Maasparel in het Nederlands

Ontzettend genoten

A Ramcharan
28-10-2018

We hadden een weekendje weg gewonnen bij ons plaatselijke supermarkt. Dat was natuurlijk al superleuk. Het was helemaal compleet met de service, de Hertog Jan kamer en het diner. De dronken mosselen is zeer aan te bevelen. Maar het ontbijt heeft zeker ook onze waardering. De bediening uiterst vriendelijk, we hebben echt genoten! De ligging van het hotel bij de Maas, wat een uitgangspunt kan zijn voor verschillende routes (wandel, fiets en vaar). Ik zou het zeker iedereen aan bevelen, wij hadden dan een Hertog Jan arrangement met het bezoek aan de brouwerij.

Ger Peters, directeur, dir., 12-11-2018
Fijn dat u zo genoten heeft van uw Hertog Jan-arrangement! Graag tot een volgende keer!

Mooi hotel, goede ligging

Ellenmdl
2-10-2018

Mooie ligging, mooie gezellige en schone kamer.

Ontbijt was goed en zeer uitgebreid. Mooie serre en tuin.

Bediening ‘s morgens was vriendelijk. (Zelfde meisje als ‘s avonds. Echter andere 2 van de bediening ‘s avonds waren correct, maar niet echt limburgse gastvrijheid)

Het avondeten vond ik wel lekker, alleen moesten we erg lang hierop wachten.

Was niet druk, waren met 3 personen. Waarvan er in mijn ogen maar 1 d’r best deed. (Meisje donker haar)

Lieten lang lege borden tussen de gangen door staan, terwijl ze met lege handen steeds richting keuken liepen.

Verder was ons verblijf heel leuk.

Ger Peters, directeur, dir., 8-10-2018
Fijn dat u een goed verblijf heeft gehad bij De Maasparel! Dank voor uw uitleg over de 6 voor de service. Wij zullen dit tijdens het teamoverleg bespreken.

Hier komen we zeker nog een keer terug!!

Willem
15-8-2018

Uitstekende kamer, met terras met zitje met uitzicht op de mooie tuin. Toch volop privacy door mooie planten en bloemen. Diner en ontbijt heerlijk, en ontbijt zeer ruime keus in alles wat je maar wilt. Medewerkers allen erg vriendelijk. Vlakbij de Maas, heerlijk lopen in de natuur. Met een minibar in de kamer zou alles een dikke 10 zijn. TIP dus voor dit hotel.

Ger Peters, directeur, dir., 24-8-2018
Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad bij De Maasparel! Graat tot weer eens!

fantastisch

Wim Hielkema
21-7-2018

10 euro extra voor terras; zit je midden in de tuin

Ontbijt geweldig

eten/drinken bij Alte Arcen terras aan de Maas

Kasteeltuinen 500 meter

Ger Peters, directeur, dir., 14-8-2018
Fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij De Maasparel! Dank voor uw beoordeling!

In dit hotel doet men alles om de gasten van een aangenaam verblijf te laten genieten. De goede bediening, behulpzaamheid en ontspannen sfeer maken hier je verblijf af! Tijdens de WK wedstrijd Brazilië-België werden er zelfs warme hapjes naar de supporters gebracht. Het werd een mede door het personeel een mooi feestje. En ja, in de kamers was het warm maar dat is het deze zomer overal wel. De fietsknooppunten liggen aan het hotel en ook het veerpontje is tegenover het gezellige terras.

Ger Peters, directeur, dir., 14-8-2018
Dank voor uw enthousiaste recensie! We vinden het fijn om onze gasten te verwennen en het doet ons goed dat dit wordt opgemerkt!

Maas’parel’ doet zijn naam eer aan.

Adrie
30-6-2018

Heerlijk hotel, mooie kamer, zeer vriendelijk personeel. Ontbijt uitgebreid, diner bij het arrangement heel goed verzorgd en erg lekker.

Ger Peters, directeur, dir., 14-8-2018
Dank voor uw mooie beoordeling.Fijn dat u heeft genoten van ons hotel en de keuken!

Aanrader!

Peters
2-4-2018

Mooie schone kamers, en uitgebreid heerlijk ontbijt!

Ger Peters, directeur, dir., 16-4-2018
Fijn dat jullie verblijf bij de Maasparel goed bevallen is! Graag tot ziens!

Weekend hertog jan

Familie Haan
25-2-2018

Beste de maasparel

Hertog jan kamer was super mooi

Personeel aardig en goed behulpzaam

3gangenmenu was goed

Wij kom volgende keer weer

Met vriendelijke groeten Johan & Heidi Haan

Ger Peters, directeur, dir., 28-3-2018
Fijn om te horen dat uw verblijf in de hertog Jan kamer zo goed bevallen is! Graag tot een volgende keer!

Nooit meer

Susan
11-2-2018

Eigenlijk helemaal niets, kamers leken groter dan wat ze waren, je kon je kamer en de kamers ernaast gewoon openen zonder sleutel! ( wist dat de kamer leeg stond naast onze kamer, kon gewoon die kamer in lopen) heel lang wachten bij de receptie, weinig te beleven in de omgeving, ontbijt zeer karig, praat broodjes kruimels roer ei, spek iedere x op, koffie waar je iemand dood mee kan gooien, beschimmeld fruit, klacht ingediend, wordt niks mee gedaan. In 1 woord drama nooit meer, nieuwe vakantie nodig zonde van het geld!

Ger Peters, directeur, dir., 17-2-2018

Beste Susan,

Leuk dat jullie een review achterlaten op Zoover, dat waarderen we altijd heel erg!

Alleen jammer dat je er bij vergeet te vermelden, dat je reeds in de eerste mail die je ons stuurde meteen vroeg om een dinerbon of een bioscoopbon, want dat zou alles goed maken.....

Klachten nemen wij altijd zeer serieus, maar in dit geval en na alles nagelopen te hebben konden we er niks mee, en enkel ons excuus aanbieden

Goede locatie - ruime makkelijke parking - Verzorgde kamer -

Heel goed en uitgebreid ontbijt.

Het 3-gangenmenu viel niet echt mee! Bovendien hebben we uitzonderlijk lang moeten wachten ondanks er weinig volk was.

Wij hadden de indruk dat de 'bon-klanten' minder in de watten werden gelegd in het restaurant en eveneens wb kamerkeuze .

Ger Peters, directeur, dir., 15-12-2017
Fijn dat u tevreden bent over onze kamers en het uitgebreide ontbijtbuffet. Het spijt ons dat u het idee had dat u met minder aandacht behandeld bent. Alle gasten zijn ons even lief!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Maasparel in Arcen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Maasparel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.