Hotel Arcen

Tonen op kaart

209 reviews over Hotel Arcen

• 5miranda_henk29-12-2015

Geen aanbeveling.

Wij hadden met de kerstdagen een arrangement geboekt, waar niets van terecht kwam. We zouden ontbijt krijgen maar er werd ons medegedeeld dat het een brunch zou worden. Als wij dit van te voren geweten hadden, want het stond niet in ons arrangement, zouden wij dit hotel nooit gekozen hebben. Tot 11.00 wachten tot je kan eten en je ochtend dus al kwijt zijn. Een welkoms map en de welkoms thee met Limburgse vlaai, is ons niet bij aankomst aangeboden, terwijl dit wel in de boeking zat. De kamers zijn eenvoudig maar wel oke. Hoewel er tussendoor niet goed schoongemaakt werd. Er werd niet gestofzuigd en de wc bril was geel van de urine door langdurig gebruik van voorgaande gasten. Van uitzicht was geen sprake, wij keken tegen een blinde muur aan. Het personeel was wel vriendelijk maar lieten hier en daar wel steken vallen door onervarenheid. Men heeft totaal niet door dat je gast bent van het hotel. Het eten was wel prima en kan ik ook zeker aanbevelen.

Gereisd met partner in december 2015

• 8Leen dousy02-11-2015

Fijn weekendje maar te kort😉

Het hotel ligt op een heel mooi pleintje. We kregen een super ontvangst ook al waren we er reeds smorgens. Vroegen een kamer aan de voorkant en dit kon meteen geregeld worden. Ook het welkomstdrankje werd zonder protest omgezet van koffie naar aperitief ’s avonds. Eigenlijk zijn alle medewerkers super vriendelijk. Onze kamer was groot en mooi precies zoals op de foto. Niet super modern maar dit hoeft voor ons niet. Alles was aanwezig. Ook het diner en ontbijt, beiden inbegrepen, vielen heel goed mee. We hadden ook super weer. Veel gefietst langs de maas en in mooie dorpjes. We komen zeker nog eens terug😊!

• 7annika02-11-2015

goede service

Afgelopen weekend genoten van een weekendje in arcen met verblijf in hotel Arcen. Prima hotel, hier en daar wel wat oud maar het zag er schoon uit en dat vinden wij dan nog het belangrijkste. Badkamer was schoon maar het douche gordijn hing wel wat gammel aan het plafond. Ontbijt was goed geregeld en ook aan de receptie waren ze behulpzaam. Het enige grote minpunt voor ons was het bed want dat lag echt voor geen meter, slecht geslapen hierdoor en de volgende ochtend allebei last van de rug.

• 5saskia26-10-2015

Geen aanrader

Wij verbleven hier 2 nachten. Bij het boeken hadden we niet de keuze om ontbijt bij te boeken. Volgens de dame aan de receptie was dit vreemd zou wel moeten. Voor € 12,50 p.p. konden we een ontbijt boeken, na wat overleggen konden ze het ons voor € 9.95 aanbieden omdat er toch iets mis was gegaan bij de boeking. Hier gingen wij niet mee akkoord, de dame is kwestie kon er niets aan veranderen want ze kon maandag pas gaan bellen om het op te lossen. Wij hebben uiteindelijk gewoon zelf voor ontbijtje gezorgd. De eerste avond gegeten in het Hotel, dit was matig. Niet slecht maar ook niet bijzonder. De kamer was matig. Bedden prima maar veel achterstallig onderhoud. Waterkringen in het plafond, schuren in de muren, badkamer met een douchegordijn die ook het water niet tegenhoud erge natte bende. Stekkers in de muur ook niet erg veilig. Zaterdags de hele dag op pad en bij hadden we wel keurig schone handdoeken maar de vuilnisbak was niet geleegd en lag er allerlei rommel op de grond.

• 4john10-09-2015

teleurstellende ervaring

De prijs/kwaliteit klopt niet. Via Bon een kamer geboekt. Krijgen voor een hoge prijs een achterafkamer met uitzicht op een vervallen dakterras. Badkamer met gordijn goed voor een natte bende. De handdoeken en bedden waren schoon, maar daar is alles mee gezegd. Ontbijt redelijk, personeel wil wel maar het ontbreekt aan goede organisatie. Geen aanrader, jammer.

Gereisd met partner in september 2015

• 5Tine08-09-2015

Matig goed

Hotel is niet zo heel duidelijk aangeduid, parking helemaal niet. Even moeten zoeken. We waren na dagje pretpark om 20u aangekomen, er was alleen nog de mogelijkheid om een hoofdgerecht te eten. Keuken sluit om 21u, ik vind dat hotelgasten toch de mogelijkheid mogen hebben om een menu te eten. Personeel met weinig ervaring of enthousiasme, mijn echtgenoot vroeg een Bacardi Cola als aperitief en hij kreeg enkel een cola. Bleek dat de Bacardi op was, dat kan je toch even zeggen en vragen of je iets anders wil voor aperitief. Het hoofdgerecht was eetbaar maar dat was ook alles. De slaapkamer was wel in orde en goed bed om in te slapen, badkamer was iets minder. Ontbijt heel basic, weinig aandacht aan de fruitsappen en gekookte eitjes om deze koel te houden, ze stonden opeens in de zon. Bij de afrekening ook even opletten, de rekening klopte eerst niet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 4Rene31-08-2015

Geen 3-sterren!

Mooi pand met potentie. De 2m-bedden waren goed. Een vriendelijke dame bij de receptie heeft onze klachten wel serieus genomen en was blij dat we bekrachtigden wat zij ook had gezien: Een oude douche die de gehele badkamer onder water zette ook al zat het douche-gordijn dicht. Er hing een roestige radiator. Scheuren in de muur en stof aan het plafond. Op het dak waar we over uitkeken stond veel rommel. Oude ventilator voor afkoeling. Een waterkoker die je pas kon gebruiken wanneer je een stekker los haalde van een lamp o.i.d. Het ontbijt was OK maar veel te duur voor wat je er voor kreeg. We hadden het gevoel in een spoelkeuken te zitten. Leveranciers liepen door de ruimte heen. Borden waren niet geheel schoon. Het kleed van de koffietafel was 'poezelig'. Voor het ontbijt kun je beter naar de bakker aan de overkant om een lekker brood te halen (geen idee waarom het hotel niet een leuke samenwerking met de bakker start).

Gereisd met partner in augustus 2015

• 5Timmer29-07-2015

Matig

Kamer goed , geen afzuigsysteem in douchecel. We werden niet gewaarschuwd dat we op woensdag niet met de auto van de parkeerplaats bij het hotel konden vanwege de zgn. Sfeermarkt . .Ontbijt werd niet aangevuld, geen bestek , geen schone kopjes , tafels niet afgeruimd. Nieuwe gasten moesten zich zelf maar redden. Te weinig personeel ? Ongezellige ruimte, vertrekkende gasten moeten tussen de etende gasten naar buiten. Slordige achteringang. Dit was de eerste keer dat een voordeeluitje tegen viel.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Silke08-02-2015

Mooi hotel in mooie omgeving

Hotel Arcen is een mooi hotel in een authentiek pand en dorp. De kamers zijn netjes ingericht met prima badkamer. Het ontbijt is goed, broodjes, eitjes, yoghurt en fruit zijn aanwezig. Het restaurant is simpel maar goed. De locatie is mooi, midden in arcen vlak naast de Maas. Helaas wel last gehad van geluidsoverlast van het café eronder, wat zowel vrijdag als zaterdag tot 2 uur 's nachts door gaat met feesten. Zonde, want het hotel is verder prima. Parkeren was gratis op de afgesloten parkeerplaats vlak achter het hotel.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Fam de la Parra30-01-2015

Superhotel, samen met de kids.

Wij hebben hier met ons gezin overnacht in een familiekamer, echt super. Boven en benedenverdieping, kids heerlijk beneden slapen, boven wij met badkamer en tv ook boven. Kamers erg netjes en schoon. Prima kwaliteit-prijsverhouding.Service ook super, erg vriendelijk. Ontbijt ook lekker, heerlijke broodjes en sapjes, ook lekkere koffie. Zeker voor herhaling vatbaar! We hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

25 tips over Hotel Arcen

• annemarie3, 06-05-2012

als je mnder goed ter been bent, vraag dan een kamer met zo min mogelijk trap lopen.

• rl streefkerk, 06-10-2013

Het bad Arcen erg leuk en de Bierbrouwerij Hertog Jan een prima omgeving en Venlo is een leuke stad. Genoeg fiets of wandel mogelijkheden.

• Linda, 30-10-2011

Ga ook eens eten bij alt Arce. Ook zeker lekker!

2 vragen over Hotel Arcen

• Groetelaars, 26-02-2018

Heerlijk en gezellig diner. alles top naar wens.

Nieuwe eigenaar, echt weer een aanwinst voor Arcen.

• Petra, 25-02-2017

badkamer

zijn de standaard 2 pers kamers allemaal voorzien van een badkamer/douche/toilet? of alleen deluxekamers?

Hotel Arcen info

• Aantal sterrenstersterster

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen