Hotel Arcen

6.7Voldoende

Tonen op kaart

209 reviews over Hotel Arcen

• 1Babet jansen22-05-2016

Slapenloze nacht; ga hier niet heen!

De les leert weereens; lees eerst reviews voor je een hotel boekt! Zoals veel mensen hier beschrijven had ik helaas een zelfde ervaring. Het is op het eerste gezicht een leuk, rustig hotel gelegen aan het marktje in Arcen. Wij gingen rond 23.00 naar bed en vanaf 23.30 begon de overlast. Naast het hotel zit een bar waar op zaterdagavond (en vrijdag?) elke week bal is. Uren wakker gelegen van harde bonkende muziek en schreeuwende/lachende mensen. Bij het uitchecken de ochtend erna werd er gevraagd of alles naar wens was. Het antwoord was uiteraard: Nee. Het antwoord van de receptioniste was: oh, was het cafe weer bezig? Met andere woorden; deze klacht horen ze heel veel vaker. Doe er dan wat mee! Ik raad iedereen af om hier ooit heen te gaan in het weekend als u voor uw rust komt.

Gereisd met partner in mei 2016

• 4Marjon06-05-2016

Geen tweede keer!

Gedateerd hotel. Alles erg oud en onverzorgd. Hotelkamer : badkamertje loopt compleet onder water na 2 minuten douchen, hangt gewoon douchegordijn. Levensgevaarlijk ivm stroom en uitglijden. Donkere kamer, slecht verlicht. Alle zenders tv met sneeuw. Ook in de algemene ruimten, toiletten echt oud en onverzorgd. Ontbijt zeer simpel, wordt niets aangevuld, vanaf 9 uur al niet meer. Ham verkleurd, kaas al aan het uitdrogen. De meeste personeelsleden maken het goed, erg vriendelijk, vooral kok Patrick. Het waren 2 leuke dagen, maar niet meer in dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2016

• 5Tineke29-04-2016

Geen 2de keer

Kamer gedateerd ,wel netjes, badkamer echt slecht,overal schimmel en na 1x voorzichtig douchen de hele badkamer nat en dus gevaarlijk. Het hotel is absoluut niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, geen lift en overal opstapjes. Personeel vriendelijk en ontbijt goed. Algemene indruk:voor ons zeker geen 2de keer

Gereisd met partner in april 2016

• 10Michel27-02-2016

Super!

Fantastisch Hotel!!!! Dichtbij de brouwerij .... naast een top bar!!! Bediening in het Hotel is super!! Kortom voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 3JP22-02-2016

Garantie op zaterdag: een slapeloze nacht! Afrader

Het hotel oogt gedateerd en wat slordig maar dit is niet het belangrijkste: in een nacht van zaterdag op zondag bleek het voor ons onmogelijk om hier te slapen vanwege de enorme herrie vanuit het naastgelegen café (harde muziek en geschreeuw). We wilden hier meteen om 23:00 uur al over aan de bel trekken maar de receptie bleek gesloten. Vervolgens hebben we tot 3:30 wakker gelegen. De volgende ochtend hebben we onze grote onvrede bij de receptie kenbaar gemaakt. Hier werd verteld dat dit een terugkerend probleem is, waar mensen regelmatig over klagen. Ik heb aangegeven dat je dergelijke kamers dan niet met goed fatsoen kan verhuren, zeker niet zonder mensen vooraf te informeren. Op het verzoek om ons geld terug te geven geeft het management niet thuis. Tip: als je tot laat feest wil vieren in de naastgelegen kroeg is dit een prima hotel maar als je voor je rust komt adviseer ik toch echt een andere plek.

• 1Bianca14-02-2016

Wat een drama! Geen oog dicht gedaan!

Verouderde kamer. Matras te smal voor het bed. Vies laken, waar overigens, na melding hiervan, adequaat op werd geschakeld bij de receptie. Douche wordt zeiknat want er hangt alleen maar een douchegordijn wat te kort is. Hele hotel erg gehorig. Voor wat betreft de kamer lijkt het wel of die in het naastgelegen cafe ligt. Tot 02.00u harde dreunende muziek. Geen personeel aanwezig snachts die onbehoorlijke gasten kan wijzen op hun gedrag. Leek wel of er ingebroken werd in de kamer. De volgende ochtend deed het personeel echt haar best om de klachten te behandelen. Bleek dat bijna het hele gastenbestand van die nacht dezelfde klachten had. Helaas was hierbij niemand van het management aanwezig om het personeel te ondersteunen en excuses aan te bieden. Kortom, nachtrust ho maar, echt zonde van je geld! PS: kijk goed naar de houdbaarheid van de voorverpakte etenswaren, zoals crackers en roggebrood, bij het ontbijt. Deze waren bij ons verblijf de datum ver gepasseerd.

• 1Jasmijn14-02-2016

Hele nacht wakker gelegen

Bleek dat er een feest was in een kroeg direct naast het hotel. Wij kwamen hier voor onze rust om in deze rustige omgeving een beetje bij te komen maar hebben de hele nacht geen oog dicht gedaan. Echt onwijs slecht dat dit niet van tevoren gemeld is. 'S nachts ook niemand aanwezig bij de receptie dus een andere kamer konden we ook niet krijgen. Komen hier nooit meer.

• 8Bernard03-02-2016

Even ontspannen

Prima hotel met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Vriendelijke medewerkers, grote kamer met dito badkamer (no 4) goede bedden, rustige ligging. Ruime keus bij ontbijt, verse koffie !! Wifi uitmuntend. Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. Een aanrader.

• 6Ed Kwint01-02-2016

Redelijk hotel

Dit weekend met 2 stellen in dit hotel geweest zit op een mooie locatie is een oud pand jammer is dat de kamers ook nog zo zijn in onze kamer waren de plafondtegels niet om aan te zien grote lekkage vlekken en verschillende soorten tegels ook in de andere kamer en op de gangen dit geeft geen goede indruk kamers hebben ouderwets interieur bedden waren goed het eten in het restaurant was prima evenals de bediening het ontbijt is sober nadeel is ook dat je niet zelf koffie of thee kan pakken zondag moest de dame van de receptie ook het ontbijt bij houden niet erg praktisch hotel is zeker niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Pemmie08-01-2016

Geweldige locatie

Dit hotel heeft prachtige kamers, heerlijk ontbijt en goede service: ze hadden namelijk op vrijdag een kamer opengezet, terwijl we een zondagsarrangement hadden. We zouden een fles bubbels erbij krijgen, maar dit was een zeer klein flesje, das wat het enige minpunt!

Gereisd met partner in december 2013

25 tips over Hotel Arcen

• annemarie3, 06-05-2012

als je mnder goed ter been bent, vraag dan een kamer met zo min mogelijk trap lopen.

• rl streefkerk, 06-10-2013

Het bad Arcen erg leuk en de Bierbrouwerij Hertog Jan een prima omgeving en Venlo is een leuke stad. Genoeg fiets of wandel mogelijkheden.

• Linda, 30-10-2011

Ga ook eens eten bij alt Arce. Ook zeker lekker!

2 vragen over Hotel Arcen

• Groetelaars, 26-02-2018

Heerlijk en gezellig diner. alles top naar wens.

Nieuwe eigenaar, echt weer een aanwinst voor Arcen.

• Petra, 25-02-2017

badkamer

zijn de standaard 2 pers kamers allemaal voorzien van een badkamer/douche/toilet? of alleen deluxekamers?

Hotel Arcen info

• Aantal sterrenstersterster

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen